بدترین رکورد گلزنی تاریخ چلسی | حریف بعدی آبی ها، رئال مادرید!

چلسی با بدترین رکورد گلزنی خود در 100 سال اخیر به برنابئو می رود. بدترین رکورد گلزنی تاریخ چلسی آنها را حتی ارلینگ هالند عقب تر انداخته است! وضعیت کنونی چلسی چگونه است؟

بدترین رکورد گلزنی تاریخ چلسی

آبی ها در 30 بازی لیگ برتر 29 گل به ثمر رسانده اند که بدترین رکورد آنها از فصل 1923/24 است.

لیگ قهرمانان اروپا به سرعت به کانون توجه فصل 2022/23 چلسی تبدیل شده است. به ویژه پس از اینکه رقابت های این باشگاه در لیگ برتر همچنان ناامید کننده است.

تیم لندنی عصر سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. چلسی کاملاً آگاه است که شانس آنها برای بازی در اروپا در فصل آینده فقط با توجه به رقابت فعلی آنها در لیگ قهرمانان مشخص خواهد شد.

احتمال راهیابی چلسی به اروپا در سال آینده از طریق جدول رده بندی لیگ برتر بسیار اندک است زیرا آبی ها با 39 امتیاز، به سقوط (ناتینگهام فارست با 27 امتیاز) بیشتر از رتبه پنجم (تاتنهام با 53 امتیاز) نزدیکتر هستند .

یکی از مسائل اصلی چلسی در حمله است که در آن تلاش کرده اند تا شانس های خود را تبدیل به گل کنند.

فرانک لمپارد پس از باخت شنبه گذشته مقابل ولورهمپتون گفت: ما باید برای یافتن دلایل و راه حل هایی برای مشکل گلزنی خود تلاش بیشتری کنیم.

رکورد افتضاح گلزنی در این فصل

ورزشی: مقایسه ی آمار گلزنی ارلینگ هالند و چلسی
ورزشی: مقایسه ی آمار گلزنی ارلینگ هالند و چلسی

سرمربی چلسی اشتباه نمی کند. زیرا رکوردهای گلزنی چلسی برای هوادارانی که به کیفیت تهاجمی عادت کرده اند مایه تاسف است.

رکورد گلزنی چلسی در لیگ برتر نگران کننده است. لندنی‌ها در 30 بازی که انجام داده‌اند 29 گل به ثمر رسانده‌اند که بدترین رکورد آنها از فصل 1923-1924، زمانی که در 30 بازی اول 18 گل به ثمر رساندند و در نهایت به عنوان یک مانده به آخر سقوط کردند.

آبی ها همچنین پیش بینی گلی دارند که باعث می شود فصل را با 37 گل به پایان برسانند. که بدترین رکورد گلزنی آنها از فصل 1923/24 فوق الذکر است. زمانی که آنها 31 گل به ثمر رساندند.

مرتبط: بازی رئال مادرید برابر چلسی | اخبار، پیش بینی و ترکیب دو تیم

گلزنان و خرید نتوانستند راه دروازه را پیدا کنند

ورزشی: آزمونی سخت بر دوش فرانک لمپارد خواهد بود.
ورزشی: آزمونی سخت بر دوش فرانک لمپارد خواهد بود.

آمار سهم گلزنی هر بازیکن چلسی حلقه های ضعیف تیم را آشکار کرده است.

بهترین گلزن چلسی در لیگ برتر، کای هاورتز است که در این فصل 7 گل به ثمر رسانده است. علیرغم به ثمر رساندن بیشترین گل برای باشگاهش در این فصل، این بازیکن آلمانی از 18 مارس تاکنون موفق به گلزنی نشده است. پشت سر هاورتز رحیم استرلینگ و میسون مانت هستند که به ترتیب 4 و 3 گل در این فصل در لیگ برتر به ثمر رسانده اند.

باشگاه در این فصل 300 میلیون دلار برای خریدهای جدید خرج کرد و هنوز نتیجه ی سرمایه گذاری اش را ندیده است.

لمپارد در مورد عدم گلزنی بازیکنان تازه وارد می گوید: “بعضی از بازیکنان سابقه گلزنی در اینجا ندارند یا تازه وارد هستند یا از لیگ های دیگر آمده اند. ما باید به آنها زمان بدهیم و با آنها کار کنیم.” .

نه مودریک، نه مادوکه و نه داترو فوفانا هنوز گل نزده‌اند و ژائو فلیکس تنها خریدی است که می‌تواند با پیراهن آبی گلزنی کند.

چلسی با بدترین رکورد گلزنی خود در 100 سال اخیر و شانس حضور در فوتبال اروپا در فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2022/23 به برنابئو سفر خواهد کرد.

پیشنهاد نویسنده: بازیکنان قرضی که کابوس باشگاه اصلی خود شدند| این بار نوبت ژائو کانسلو است؟

Pooria
12 آوریل 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *