فوتبال ورزشی است که به بازیکنان هجومی اش معروف است و هیچ کدام بیشتر از مهاجم نیست. نقش مهاجم گلزنی است و برترین مهاجمان تاریخ فوتبال این کار را بارها و بارها انجام داده اند. در اینجا نگاهی داریم به برخی از بهترین مهاجمانی که تا به حال در این بازی بازی کرده اند.

برترین مهاجمان

پله

پله به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های تمام دوران شناخته می شود و به عنوان یک مهاجم، او به سادگی غیرقابل توقف بود. او در طول دوران حرفه ای خود بیش از 1000 گل به ثمر رساند، شاهکاری که بعید است هرگز تکرار شود.

پله (برزیل)
پله (برزیل)

او سه جام جهانی را با برزیل به دست آورد و در دو فینال گلزنی کرد و مهارت و توانایی باورنکردنی اش در گلزنی او را به اسطوره بازی تبدیل کرده است.

لیونل مسی

لیونل مسی بازیکنی است که رکوردهای دوران حضورش در بارسلونا را بازنویسی کرده است. به عنوان یک مهاجم، او بیش از 700 گل برای این باشگاه به ثمر رسانده است، و توانایی باورنکردنی او در دریبل زدن و چشم به گل، او را به یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل کرده است.

لیونل مسی (آرژانتین)
لیونل مسی (آرژانتین)

او جوایز متعددی از جمله توپ طلا (که به بهترین بازیکن جهان داده می‌شود) در موارد متعدد برنده شده است، و توانایی او در تغییر بازی‌ها با درخشش فردی خود، او را به یک بازیکن بزرگ واقعی تبدیل کرده است.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو بازیکن دیگری است که در دوران حضور خود در رئال مادرید، منچستریونایتد و اکنون در یوونتوس، رکوردهای خود را بازنویسی کرده است. به عنوان یک مهاجم، او بیش از 700 گل در دوران حرفه ای خود به ثمر رسانده است و سرعت، قدرت و توانایی فوق العاده اش او را به یکی از مخوف ترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل کرده است.

کریستیانو رونالدو (پرتغال)
کریستیانو رونالدو (پرتغال)

او جوایز متعددی از جمله توپ طلا را در موارد متعدد به دست آورد و اخلاق کاری و عزم باورنکردنی او او را به یک بازیکن بزرگ واقعی تبدیل کرد.

گرد مولر

گرد مولر بازیکنی است که در بحث درباره بهترین مهاجمان تمام دوران اغلب نادیده گرفته می شود، اما کارنامه او گویای خود است. او در طول دوران حرفه‌ای خود در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، بیش از 600 گل به ثمر رساند و توانایی تمام‌کننده و موقعیت خارق‌العاده‌اش او را به یکی از بالینی‌ترین مهاجمان تاریخ تبدیل کرد.

گرد مولر (آلمان)
گرد مولر (آلمان)

او عناوین متعددی را با بایرن به دست آورد، از جمله سه قهرمانی در جام ملت‌های اروپا، و توانایی او در گلزنی در بازی‌های مهم، او را به یک بازیکن بزرگ تبدیل کرد.

دیگو مارادونا

دیگو مارادونا بازیکنی است که شاید بیشتر به خاطر توانایی دریبل‌نگاری فوق‌العاده‌اش و گل «دست خدا» در جام جهانی 1986 به یاد می‌آید. اما او همچنین یک مهاجم با استعداد فوق‌العاده بود. او در طول دوران حرفه ای خود بیش از 300 گل به ثمر رساند. و توانایی او در ایجاد موقعیت، آنها او را به یکی از خطرناک ترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل کرد.

دیه گو آرماندو مارادونا (آرژانتین)
دیه گو آرماندو مارادونا (آرژانتین)

او در سال 1986 با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد و بازی هایش در آن تورنمنت. برای همیشه به عنوان یکی از بهترین های تاریخ فوتبال در یادها خواهد ماند.

در پایان، این پنج بازیکن تنها تعدادی از مهاجمان بزرگ تاریخ فوتبال هستند. هر یک از آنها اثری پاک نشدنی در بازی از خود به جای گذاشتند. و مهارت و توانایی باورنکردنی آنها در پیدایش پشت تور، آنها را به اسطوره های واقعی و برترین مهاجمان این ورزش تبدیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *