برخورد عجیب چلسی با توماس توخل

برخورد عجیب چلسی با توماس توخل ، چلسی یکی از باشگاه های مطرح جزیره می باشد. در هفته های اخیر به دلیل شکست در مقابل تیم دیناموزاگرب سرانجام تصمیم گرفت که سرمربی آلمانی خودش یعنی توماس توخل را اخراج نماید.

برخورد عجیب چلسی با توماس توخل

برخورد عجیب باشگاه چلسی با توماس توخل

به گزارش سایت ورزشی ، وقتی که توماس توخل سرمربی چلسی از نیمکت این باشگاه اخراج شد. جای خود را به گراهام پاتر داد. حالا از آن ماجرا حدود چند ماهی می گذرد. چلسی دچار تغییرات فراوان شد و مالک باشگاه نیز سعی کرد با هزینه های هنگفت به سرمربی جدیدش کمک کند. حتی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نیز حسابی ریخت و پاش کرد.

سرمربی اسبق باشگاه چلسی زمانی که روی نیمکت قرار داشت اوضاع سخت و پیچیده ای بود. شرایط در باشگاه اصلا خوب نبود. روزنامه تایمز در یک گزارش مدعی شد که مدیران چلسی نیاز به یک سرمربی جدید داشتند. آنها حتی قبلتر از این شکست تصمیم خود را برای تغییر در نیمکت سرمربی باشگاه گرفته بودند. بنابراین توخل رسما خیلی قبلتر از ذهن مدیریت باشگاه اخراج شد.

گزارش اخراج مربی چلسی توسط مدیریت باشگاه

گزارش اخراج مربی چلسی توسط مدیریت باشگاه:

یک منبع مطلع از این قضیه ادعا کرد که مدیریت چلسی از خیلی قبلتر تمایل به اخراج توخل داشتند. مسئولان چلسی منتظر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بودند. تا اخراج کردن بر روی موقعیت چلسی در خرید بازیکنان جدید تاثیر بد نگذارد.

نشریه آمریکایی تایمز نیز درگیری های توخل و مالکان باشگاه چلسی را برملا کرده بود. تنش در ترکیب و چیدمان تیم هم به وجود آمد و حتی مدیران باشگاه علاقه ای به تقویت خط میانی نداشتند. اما توخل به این کار اصرار می ورزید.

اما تادبولی اعتقاد دارد که چلسی باید هافبک می خرید. توخل به مدیران باشگاه نیز گفت بعد از جدایی کریستنسن و رودیگر به مدافعان جدید نیاز داریم. اما در روزهای پایانی تادبولی و مدیریت باشگاه تصمیم گرفتند که دنیس زکریای هافبک جدید را به تیم بیاورند و به نوعی با سرمربی ساز مخالف بزنند.

باشگاه چلسی انگلستان شکست های زیادی را در این فصل تجربه کرده است. آنها بعد از شکست 2-1 در برابر ساوتهمپتون در 30 آگوست تصمیم به اخراج توخل گرفتند. اما این خبر را تا الان رسانه ای نکردند. توخل حتی در مسابقه با دیناموزاگرب در چمپیون نیز بر روی نیمکت بود تا بعد از شکست، حکم اخراج خودش را ببیند.

 

انتقال ورنر از لایپزیگ به چلسی | او از این انتقالش اصلا پشیمان نیست

mohamadnd
2 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *