فولاد با پرسپولیس

پرسپولیس در حالی که مقابل فولاد پیروز نشد و شکست خورد که در دقیقه 83 این بازی برخورد بین مدافع فولاد و شیخ دیاباته در محوطه جریمه، با سرنگونی مهاجم پرسپولیس همراه شد.  همین کافی بود تا بازیکنان پرسپولیس به دنبال موعود بنیادی فر بروند و اعتراض کنند.

در این صحنه بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند امین حزباوی پای شیخ دیاباته را زده و به همین علت داور باید یک پنالتی به نفع پرسپولیس اعلام کنند. ادعایی که مورد قبول بنیادی فر قرار نگرفت و حتی او یک کارت زرد به بازیکن پرسپولیس که اعتراض داشت نشان داد.

با توجه به اینکه اعلام پنالتی می توانست نتیجه بازی را تغییر دهد بنابراین کارشناسی داوری این صحنه هم به شدت حساسیت برانگیز است و از این رو ویدیو های متنوعی برای کارشناس داوری در موقعیت عادی و اسلوموشن ارسال شدند تا آن ها با توجه بیشتری صحنه را بررسی کنند.

صحنه برخورد مدافع فولاد با دیاباته
صحنه برخورد مدافع فولاد با دیاباته
نظر های کارشناسان داوری راجب این صحنه

❌رضا کرمانشاهی: در این صحنه بازیکن مدافع فولاد پای شیخ دیاباته را زد و او را سرنگون کرد و به همین دلیل داور می بایست یک خطای مستقیم به سود پرسپولیس اعلام می کرد. و چون که داخل محوطه جریمه است ، این خطا باید پنالتی می بود.؟

❌ابراهیم میرزابیگی: بازیکن مدافع فولاد با بی احتیاطی که می کند شیخ دیاباته را می زند. و باید یک ضربه پنالتی به نفع پرسپولیس اعلام می شد. البته که آقای بنیادی فر هم نیز در اعلام پنالتی دو دل می شود و سپس بازی را ادامه می دهد.

❌ تورج حق وردی: به می‌رسد که بازیکن مدافع فولاد پای مهاجم پرسپولیس را می زند و این صحنه می توانست پنالتی باشد.

حتی داور هم یک لحظه قصد این را داشت که اعلام پنالتی کند ولی شک داشت .

حتما بخوانید:  بیوگرافی علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال+ عکس با همسر| حواشی+ زندگی 

❌حیدر سلیمانی: زمانی که شیخ دیاباته قصد داشت برگردد و ضربه را بزند. بازیکن شماره 55 فولاد به زیر زانوی او ضربه می زند و باعث سقوط مهاجم پرسپولیس هم همین ضربه است.

داور باید پنالتی را اعلام می کرد ولی تجمع بازیکنان به قدری بالا بود که نتوانست صحنه را ببیند.

 

Hesam
30 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *