بررسی پاداش های 20 هزار دلاری هیات رییسه

بررسی پاداش های 20 هزار دلاری هیات رییسه ، در این مطلب به بررسی پاداش های 20000 دلاری اعضای هئیت رییسه فدراسیون فوتبال می پردازیم. در ادامه سایت ورزشی همراه ما با این مطلب باشید.

 

چرا پاداش های 20 هزار دلاری در هیات رییسه؟

پاداش گرفتن همیشه چیز بدی نیست. ولی اگر این پاداش نجومی و در بخش هئیت رییسه فوتبال یک کشور با دلار گران قیمت باشد قطعا چیز خوبی نخواهد بود. مخصوصا اگر در یک فدراسیون فوتبال در کشور با اوضاع اقتصادی بد باشد. در روزهایی که فوتبال ایران سرمربی ندارد. یک خبر بسیار جنجالی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به بیرون درز کرد. افشای پاداش های چند ده هزار دلاری این اعضا همه مردم و کارشناسان را شوکه کرد.

در فوتبال ایران با این اوضاع بی پولی و قرض های بسیاری از تیم ها، خیلی سخت است که اعضای هییت رییسه در یک روز با برد در مقابل ولز در جام جهانی به خودشان نفری 20 هزار دلار پاداش دهند. اصلا به این فکر نکردند که زحمات آنها باعث شد تا ولز پیروز شود، نه گلی زدند و نه پاس گلی دادند، روزبه چشمی و کلین شیت سید محمد حسینی در برابر یاران گرت بیل باعث برد تیم شد. بلکه مدیران با این حرکت سوء استفاده نمودند.

 

حرکت های فدراسیون شبیه حسین رضا زاده:

چنین حرکاتی ما را یاد حسین رضازاده و دوستانش در فدراسیون وزنه برداری می اندازد، آنها به همراه ناییب رئیس به خود نامه تقدیرنامه می زدند و برای خود پاداش هایی در نظر می گرفتند. معمولا چنین پاداش هایی در ایران مرسوم است و فقط مختص ورزش نیست. پاداش ها قبلا در مدیران بانکی و سازمان های دولتی ارائه می شد، اما چنین چیزها ظاهرا در ورزش ایران نیز نفوذ کرده است.

بررسی پاداش های 20 هزار دلاری هیات رییسه

چنین پاداش هایی را به مجمع بدهید!

در یک برنامه زنده فوتبال برتر میثاقی مجری گفت که می خواهد دست به افشگاری در فوتبال بزند و از پاداش های 20 هزار دلاری اعضای هیات رییسه از محل بودجه پاداش بازیکنان و مربیان تیم ملی خبر داد. مشخص نیست که مترجم 60 درصد مبلغ پاداش ملی پوش ها را دریافت نمود یا مدیر رسانه ای تیم ملی به اندازه 30% از آن پاداش را بهره برده است. یا به تشخیص سرمربی تیم ملی و اختیار رئیس فدراسیون در قبول کردن این پاداش ها بر خواهد گشت. اعضای هیات رییسه برای خود پاداش تصویب نمودند و خود نیز در برد تیم ملی سهیم و شریک هستند. این موارد اصلا خوب نیست و توسط هیچ کسی تحمل نمی شود. در فوتبالی که مقروض و بدهکار است نباید این اتفاق ها رخ دهد.
قطعا این پاداش ها باید به اعضای هیات رییسه فوتبال داده شود، نه که خود اعضای هیات ریسه این مورد را دریافت کنند.

بررسی پاداش های 20 هزار دلاری هیات رییسه

مصوبه ای که چند ماه بعد از خرج پاداش های دلاری صادر می شود

ظاهرا برخی شنیده ها حاکی از آن است که اعضای هیات رییسه قصد دارند چند ماه بعد از اینکه پاداش های دلاری را دریافت و خرج نمودند. در جلسه آنلاین مجمع که در آخرهای اسفند برگزار می گردد، از مجمع برای پاداش های دلاری خود مصوبه می گیرند!

اگر افرادی که اینکار را انجام داده اند، مجرم هستند و باید جوابگو باشند. آنها نیز باید همانند اعضای هیات رییسه بازخواست گردند. فوتبال ایران هنوز آنقدر سرمایه دار و ثروتمند نیست که از اینکارهای بخشاینده انجام دهد.

 

اعضای هیات رییسه نیز مثل تاج پاداش های خود را بازگردانند

در شبی که در تلویزیون ایران ماجراهای پاداش افشا شد، فردای آن روز خزانه داری فدراسیون اعلام کرد که مهدی تاج پاداش خود را بازگرداند، قبل از این نیز شایعه شد که سازمان بازرسی به فدراسیون نامه ای ارسال کرد و خواهان بازگشت این پاداش های دلاری از سمت اعضای هیات رییسه شد.

مهدی تاج 20 هزار دلارش را برگردانده است. شاید اعضای هیات رییسه هم باید اینکار را انجام دهند. آنها باید از رئیس فدراسیون الگو بگیرند و کار آنها را تکرار کنند این دلارها باید به حساب فدراسیون برگردد.

 

اختلاف بین اعضای هیات رییسه بر سر پاداش ها

اختلاف هایی نیز میان اعضای هیات رییسه در ماجرای پاداش پیش آمد. مثلا یکی از اعضا که به همراه تیم ملی به جام جهانی نرفت. در یک رسانه نوشته دادند که پول تو جیبی به اشخاصی تعلق دارد که در دوحه حضور دارند و آن دسته از اعضا در تهران ماندند هیچ پولی نگرفتند.

یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به سایت ورزشی گفت:

اشخاصی که در تهران ماندند و به قطر نیامدند.آنها بجای پول جیبی 150 میلیون تومان دریافت نمودند. یعنی هم 20 هزار دلار را به جیب زدند و هم 150 میلیون تومان مبلغ را

تیم ملی فوتبال ما سرمربی ندارد. تیم ملی فوتبال نیز برای سال بعد هیچ برنامه ای ندارد، فدراسیون نیز فعلا پول زیادی برای دریافت کمک داور ویدیویی ندارد. می خواهد همه هزینه ها را به گردن باشگاه ها بیندازد.

 

خیانت در حق فوتبال

این یک خیانت در ورزش است. حتی کارمندهای فدراسیون فوتبال نیز ادعا می کندن که پول پرداختی حقوق و عیدی آنها در فدراسیون وجود ندارد. آن وقت آقایان بالایی باید بابت اشغال کردن صندلی های هیات رییسه فدراسیون فوتبال و تنگ نمودن جای اهالی فوتبال یک پولی هم در ماه به فدراسیون بدهند. برای خود پاداش های 20 هزار دلاری با ارزش دلار امروز به مبلغ 1 میلیارد تومان می باشد، در اختیار بگیرند. واقعا این خیانت در حق فوتبال ایران محسوب می شود. اگر این اسمش خیانت نیست پس چیست؟ لطفا نظرات و دیدگاه های تان را در ادامه طملب درباره این پاداش ها و خیانت در فوتبال ایران بنویسید.

mohamadnd
8 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *