برنامه دوشنبه پرسپولیس تمرین و ریکاوری است

برنامه دوشنبه پرسپولیس تمرین و ریکاوری است ، بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی تراکتورسازی تبریز و مسابقه حساس با این تیم تبریزی توانستند با پیروزی و آسوده خاطر به سراغ بازی مهم دیگر خود در برابر سپاهان بروند. روز دوشنبه برنامه تمرینی پرسپولیسی ها در تهران اعلام شده است. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه باشید.

 

روز دوشنبه تمرینات اصلی پرسپولیس برگزار می شود

تیم پرسپولیس در روز یکشنبه در مسابقه حساس در مقابل تیم تراکتورسازی تبریز توانسته بودند با نتیجه 3-2 در این مسابقه حساس و سرنوشت ساز برای قهرمانی پیروز شوند. همانطور که می دانید حساس ترین رقابت پرسپولیسی ها در ادامه رقابت ها در برابر تیم سپاهان هست. همانطور که به جدول لیگ برتر اگر نگاهی بیندازید متوجه می شوید که سپاهان در صدر جدول با یک امتیاز بالاتر قرار دارد. پرسپولیس به فکر قهرمانی است و باید در این راه با سپاهان قدرتمند بجنگد.

 

برنامه دوشنبه پرسپولیس تمرین و ریکاوری است

در روز دوشنبه بازیکنان اصلی پرسپولیس تمرینات ریکاوری را انجام دادند و تمرین امروز در دو گروه برگزار شد. به گزارش سایت ورزشی ، سایت باشگاه پرسپولیس بیان داشت که سرخپوشان بعد از پیروزی در برابر تراکتورسازی دوباره به تهران بازگشتند و امروز در قالب دو گروه تمرینات ریکاوری انجام دادند.

بازیکنان اصلی در دیدار تراکتور زیر نظر بدنساز ریکاوری انجام دادند و بقیه بازیکنان 75 دقیقه زیر نظرات کادر فنی برنامه های مختلف را انجام دادند. تمریناتی نظیر پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ و مینی فوتبال از جمله این موارد بود. بازیکنان گروه های اول و دوم این تمرینات را انجام دادند. در بخش فوتبال درون تیمی نیز یحیی گل محمدی و سید جلال حسینی در در کنار سایر بازیکنان تمریناتی انجام دادند. پایان یک بازی جذاب تیم سرمربی برنده میدان شد.

در این مسابقه تمرینی نیز چندین بازیکن تیم امید نیز در لیست حضور داشتند و در کنار سایر اعضا تمریناتی انجام دادند. سعید صادقی و شیخ دیاباته نیز زیر نظر کادر پزشکی قرار داشتند.

mohamadnd
6 مارس 2023

1 دیدگاه در “برنامه دوشنبه پرسپولیس تمرین و ریکاوری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *