برنامه مسابقات مسی در سال جدید مشخص شد

برنامه مسابقات مسی در سال جدید با اینترمیامی مشخص شد. تیم MLS قبل از شروع فصل چندین بازی دوستانه بین المللی برگزار خواهد کرد.

برنامه مسابقات مسی در سال جدید

به گزارش ورزشی، لیونل مسی برای شروع پرحادثه سال 2024 آماده می‌شود. زیرا برنامه او با اینتر میامی مشخص شده است. او مجموعه‌ای از مسابقات بین المللی و رقابت های داخلی مهم را به نمایش می‌گذارد.

این سفر با یک رقابت پیش فصل با تیم ملی السالوادور در 19 ژانویه در استادیوم کوسکاتلان در سن سالوادور آغاز می‌شود. این دیدار نشان دهنده آغاز آماده‌سازی اینتر میامی در آستانه کمپین هیجان انگیز 2024 است.

تور آسیایی اینتر میامی

تور آسیایی اینتر میامی

پس از آن، مسی تور آسیایی را آغاز میکند. او با برخی از دیدارهای احساسی و مسابقات چالش برانگیز روبرو می‌شود. مسی در یکشنبه 9 بهمن در ریاض مقابل الهلال صف آرایی و با دوست صمیمی خود نیمار دیدار می‌کند.

در جلسه بعدی در اول فوریه، مسی با کریستیانو رونالدو و النصر شاخ به شاخ می‌شود که احتمالاً آخرین رویارویی بین این دو نماد فوتبال را رقم می‌زند.

در میان این تعاملات بین المللی، بازگشت دلگرم مسی به استادیوم DRV-PNK در 15 فوریه یک لحظه برجسته است. اینتر میامی به مصاف نیولز اولد بویز ، باشگاه جوانان مسی می‌رود، در دیداری که در سطح جهانی طنین‌انداز می‌شود.

فصل جدید MLS

برنامه پر هیجان با آغاز فصل رسمی MLS در 2 اسفند ادامه می‌یابد، جایی که اینتر میامی در ورزشگاه DRV-PNK در فورت لادردیل به مصاف رئال سالت لیک می‌رود. این تیم بعداً در 6 اسفند به مصاف لس آنجلس گلکسی و در 11 اسفند اورلاندو سیتی اس سی می‌رود .

با این حال، با شروع جام قهرمانان کونکاکاف، جایی که اینتر میامی با اطمینان از ورود به مرحله یک هشتم نهایی، با نشویل اس سی یا موکا از جمهوری دومینیکن روبرو می‌شود، توجه بیشتر شد. بازی رفت برای 13 اسفند و بازی برگشت حساس 22 اسفند برنامه ریزی شده است.

Pooria
27 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *