برنده پورتو اینتر از دل این دوئل بیرون می‌آید

برنده پورتو اینتر از دل این دوئل بیرون می‌آید ، اینتر امشب در یک مسابقه حساس در مقابل تیم پورتو قرار می گیرد. فوتبال اینتر میلان با برتری یک صفر در بازی رفت در ورزشگاه خانگی توانستند با خیال راحت به پرتغال بیایند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

مسابقه حساس پورتو و اینترمیلان:

رقابت حساس لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه 23 اسفند ماه 1401 بین دو تیم پورتو و اینتر از دور برگشت برگزار می شود. مسابقه ای حساس که در ورزشگاه دراگائو پرتغال برگزار می شود. اینزاگی سرمربی میلان می داند که شاگردانش شب سختی را در مقابل مهدی طارمی و یارانش دارند. به گزارش سایت ورزشی ، اینتر در حالی در بازی رفت با گل روملو لوکاکوی تعویضی در دقیقه 85 توانست با نتیجه 1-0 از پورتو پیش افتاد، پورتو نیز از دقیقه 78 با دریافت کارت زرد دوم اوتاویو بازیکن ستاره خودش را از دست داد و اخراج شد و به صورت 10 نفره به کار خودش در جوزپه مه آتزا ادامه داد.

برنده پورتو اینتر از دل این دوئل بیرون می‌آید

 

بازی 10 نفره پورتو در مقابل اینتر:

تیم پورتو با اینکه از دقیقه 78 به صورت ده نفره بازی را ادامه می داد، اما نمایش درخشان و فوق العاده ای مخصوصا در نیمه دوم داشت. مهدی طارمی و تیم پورتو اگر کمی خوش شانس بودند می توانستند در ایتالیا هم گل بزنند. شاگردان اینزاگی از تجربیات خود به نحو احسن استفاده کرده و توانستند پورتو را در خانه شکست دهند. حالا باید در 90 دقیقه در پرتغال بجنگند.

مسابقه حساس و نفسگیر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که میان اینزاگی و کونسیسائو ادامه دارد و برای پیروزی در آن نیاز درخشش ستاره ها و بازیکنان مهم خود دارند. در این بین مهدی طارمی در پورتو و لائوتارو مارتینز در جمع اینتری ها جزو بازیکنان سرآمد تیم هستند.

مسابقه حساس پورتو و اینترمیلان

برنده پورتو اینتر از دل این دوئل بیرون می‌آید

مهدی طارمی و مارتینز در بین مهاجم های چند سال اخیر اروپا هستند. مقایسه کلی از آمارهای ثبت شده این دو مهاجم نشان می دهد که در فصل جاری نیز همین موضوع نمایان می شود. البته مهاجم ایرانی عملکرد بهتر و درخشان تری نسبت به مهاجم آرژانتینی اینتری ها ها داشته است.

برنده پورتو اینتر از دل این دوئل بیرون می‌آید

مسابقه حساس پورتو و اینتر از ساعت 23:30 دقیقه در دراگائو پرتغال دنبال می شود. احتمالا زمانی که سوت داور در پایان مسابقه زده شود نتیجه کامل مشخص است که چه کسی شایسته پیروزی بود و کدام ستاره خوشحال است؟ درباره حضور دو ستاره در ترکیب تیم هیچ شکی وجود ندارد که گوی سبقیت را از دیگری در کمک رساندن به تیمش در رسیدن به جمه هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برباید.

mohamadnd
14 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *