برونو گیمارش: گواردیولا بهترین سرمربی فوتبال دنیاست

برونو گیمارش: گواردیولا بهترین سرمربی فوتبال دنیاست ، بازیکن برزیلی باشگاه نیوکاسل انگلستان از سرمربی منچسترسیتی به عنوان بهترین سرمربی حال حاضر دنیا یاد کرده است. گیمارش گفت که پپ گواردیولا جزو بهترین سرمربی های تاریخ فوتبال دنیا به حساب می آید. در ادامه سایت ورزشی با این خبر مهم همراه ما باشید

 

پپ گواردیولا و عملکرد موفق در تیمش :

برونو گیمارش: گواردیولا بهترین سرمربی فوتبال دنیاست ، ستاره برزیلی نیوکاسل از علاقه و تمجید سرمربی سیتی عنوان کرد که واقعا او سرمربی فوق العاده ای است. به گزارش سایت ورزشی و به نقل از فابریتزیو رومانو، از زمان حضور در لیون جزو هافبک های محبوب دنیای فوتبال تبدیل شد. حالا تصمیم گرفت با انتقال بزرگش در دوران حرفه ای فوتبالی خود راهی تیم نیوکاسل انگلیس شود. هافبک محبوب در جدیدترین مصاحبه اش از تمجید این سرمربی بزرگ پرداخته است.

 

مصاحبه با گیمارش پیرامون بازی ها و سرمربی محبوب:

این بازیکن عنوان کرد که در زمان های آینده نیوکاسل هر سال سهیمه لیگ قهرمانان اروپا را کسب می کند. من به حضور در این باشگاه به مدت طولانی فکر خواهم کرد. من واقعا به فکر نقش آفرینی در این باشگاه فوتبال هستم. ادی هاو جزو گزینه های اصلی سرمربی تیم ملی انگلیس است. من مطمئن هستم که او می تواند جزو سرمربی های اصلی تیم ملی انگلستان باشد.

گیمارش هافبک نیوکاسل در ادامه درباره دیدار اخیر تیمش در مقابل منچسترسیتی عنوان کرد که پپ گواردیولا مرد فوق العاده ای است و در آن مسابقه نیز با ایشان مکالمه ای داشتم. پپ به من گفت که بازیکن خوبی هستم و این حرف مرا خیلی خوشحال کرد. او بهترین سرمربی حال حاضر فوتبال جهان است. من تابحال همانند او کسی را ندیده ام. همین مکالمه در حد چند کلمه است و نه چیز دیگری! قطعا تیم سیتی با این سرمربی آینده خوبی خواهد داشت. پپ لیاقت تیم های بزرگ دنیا را دارد.

mohamadnd
7 مارس 2023

1 دیدگاه در “برونو گیمارش: گواردیولا بهترین سرمربی فوتبال دنیاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *