برگزاری مسابقه دوستانه پیکان و مس رفسنجان

برگزاری مسابقه دوستانه پیکان و مس رفسنجان ، مسابقه دوستانه ای در روز جمعه بین تیم های پیکان تهران و مس رفسنجان برگزار می شود. این مسابقه که به صورت تدارکاتی انجام می شود. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه باشید.

 

برگزاری مسابقه دوستانه جذاب روز جمعه:

مسابقات فوتبال لیگ برتر در این هفته به اتمام رسیده است. حالا در روز جمعه یک مسابقه تدارکاتی و دوستانه بین دو تیم پیکان تهان و مس رفسنجان برگزار خواهد شد. تیم فوتبال پیکان بعد از این مسابقه نیز به تعطیلات خواهند رفت. به گزارش سایت ورزشی ، به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان ، شاگردان مجتبی حسینی بعد از مساوی خارج از خانه خود در برابر آلومینیوم اراک تمرینات خود را تا روز پنج شنبه یعنی فردا ادامه خواهند داد.

بر اساس هماهنگی های لازم، خودروسازان در روز جمعه یک مسابقه دوستانه در برابر تیم مس رفسنجان دارند و بعد از آن نیم با تصمیم کادر فنی تمرینات را تعطیل خواهند کرد.حضور تماشاگران و خبرنگارها و طرفداران فوتبال نیز در این بازی در استادیوم ایران خودرو منتفی است و ظاهرا در سکوت خبری این بازی برگزار می شود. تمرینات تیم پیکان بعد از دیدار با مس رفسنجان تا 3 فروردین 1402 تعطیل خواهد شد

دیدار پیکان – استقلال لغو شد

بازی دوستانه دو تیم جذاب:

پیکان بعد از این مسابقه برای دیدار با فولاد بعد از عید آماده می شود.آیا پیکان موفق می شود در مقابل تیم مس پیروز شود؟ تیم ها فعلا بازی های خود را تعطیل می کنند تا بعد از عید نوروز در لیگ برتر مسابقات را انجام دهند. اما این دو تیم آخرین بازی خود را در سال 1402 رسما به صورت دوستانه برگزار خواهند نمود. پیکان و مس رفسنجان دو تیم خوب فوتبال ایران می باشند. لطفا نظرات و دیدگاه های تان را در این زمینه برایمان کامنت نمایید. پیکان و مس آیا بازی خوبی ارائه خواهند داد؟

mohamadnd
15 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *