بزرگترین اشتباه تاریخ بایرن‌مونیخ، فروش این بازیکن بود

فروش کروس بزرگترین اشتباه تاریخ بایرن‌مونیخ بوده‌است. استلوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ در این باره می‌گوید. ماتئوس بر این باورست که فروش تونی کروس بزرگ‌ترین اشتباه تاریخ این باشگاه بوده‌است.

بزرگترین اشتباه تاریخ بایرن‌مونیخ، فروش این بازیکن بود

به گزارش “ورزشی“، لوتار ماتئوس در مصاحبه جدیدی فروش تونی کروس توسط بایرن مونیخ را بزرگ‌ترین اشتباه تاریخ باشگاه بوندسلیگایی دانست. او بخاطر این تصمیم از آنها انتقاد کرد.

تونی کروس در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان ۲۰۱۴ با مبلغ ۲۵ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون بندهای متغیر به لالیگا و رئال مادرید آمد. احتمالا باشگاه آلمانی در آن زمان انتظار نداشت کروس تبدیل به یک اسطوره‌ی فوتبال شود.

او در مادرید همه‌ی افتخارات ممکن را چندین بار کشب کرد. حالا که او در یکی از بهترین مقاطع دوران فوتبالش به سر می‌برد، تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفته‌است. او می‌خواست تا علاوه‌بر یک دوران فوتبالی عالی، خداحافظی ماندگار و تاریخی‌ای در اوج داشته‌باشد.

لوتار ماتئوس: کروس را به رئال هدیه دادند

لوتار ماتئوس: کروس را به رئال هدیه دادند

بنابراین کروس پس از یورو ۲۰۲۴ بازنشسته می‌‌شود. لوتار ماتئوس در گفت‌وگویی به جدایی او از بایرن در سال ۲۰۱۴ واکنش نشان‌داد. او گفت: «من قبلا گفته‌ام که فروش کروس اشتباه بزرگی برای بایرن بود. آنها باید هر کاری برای حفظ او انجام می‌دادند. اما او را به رئال هدیه دادند.»

الان دیگر فکر نمی‌کنم کسی پیدا شود که بتواند از آن تصمیم دفاع کند‌. آنها یک تصمیم بسیار بد گرفتند. به نظر فروش او بزرگ‌ترین اشتباه تاریخ باشگاه است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *