بلینگهام اولین قهرمانی خود را جشن گرفت: «بهترین شب زندگی من»

شب گذشته با پیروزی رئال مادرید در فینال بلینگهام اولین قهرمانی خود را جشن گرفت. بلینگهام آن را بهترین شب زندگی خود می‌داند. رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-0 بروسیا دورتموند را شکست داد.

خلاصه خبر

دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور گل‌های رئال را به ثمر رساندند.

جود بلینگهام پس از فصل طوفانی، نفس راحتی کشید.

بلینگهام اولین قهرمانی خود را جشن گرفت

به گزارش ورزشی، جود بلینگهام، هافبک رئال مادرید پس از پیروزی روز شنبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند، نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد.

لوس بلانکوس با گل‌های نیمه دوم دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور در ومبلی 2-0 پیروز شد و پانزدهمین جام اروپایی خود را تضمین کرد.

بلینگهام بازی آرامی داشت. اما با این وجود پاس گل‌ وینیسیوس را داد. او در صحبت با TNT Sports پس از بازی، او اعتراف کرد که این لحظه بسیار احساسی در دوران حرفه‌ای او بود.

بلینگهام گفت: من همیشه آرزو داشتم در این بازی‌ها بازی کنم. “شما از زندگی عبور می‌کنید و افراد زیادی هستند که می‌گویند نمی‌توانید موفق شوید. اما روزهایی مانند امروز به شما یادآوری می کنند که چرا [به راه خود ادامه می دهید]. گاهی اوقات کمی سخت می‌شود و فکر می کنید آیا ارزشش را دارد یا خیر. اما شب بالاخره تمام می‌شود.

“حالم خوب بود تا اینکه صورت مادر و بابام را آنجا دیدم! شب‌هایی بوده که می‌توانستند تا ساعت هفت به خانه بروند. اما تا 11 و 12 می‌آمدند تا مرا به فوتبال ببرند. همچنین برادر کوچولوی من. برادری که قرار است برای او الگو باشم. نمی توانم آن را در قالب کلمات بیان کنم، بهترین شب زندگی من.

بهترین فصل بلینگهام؟

بهترین فصل بلینگهام؟

وقتی از بلینگهام پرسیده شد که آیا این فصل بهترین فصل برای او بوده است، بلینگهام مصمم پاسخ داد: “من فکر می‌کنم تقریبا اینطور بود. ما کوپا دل ری از دست دادیم. ولی این تنها ناامیدی فصل بود! همیشه سال‌های بعد هم هست که باید تلاش کنیم. قطعا به آن می‌رسیم. ولی بهتر از امروز را نمی‌توانستم تصور کنم.

صادقانه بگویم، من بسیار سپاسگزارم. هم تیمی ها، کارکنان، خانواده من، این یک تلاش گروهی عظیم است. من فقط نمی‌توانم آن را باور کنم.”

مادرید همچنین قهرمانی لالیگا خود را در این فصل از بارسلونا پس گرفته بود. بلینگهام نیز جایزه بهترین بازیکن فصل را از آن خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *