بمب ایرانی تیم فرهاد مجیدی خنثی شد

بمب ایرانی تیم فرهاد مجیدی خنثی شد ، فرهاد مجیدی سرمربی تیم اتحاد کلبا در چند روز پیش به دنبال دو بازیکن ایرانی برای تیمش بود. حالا خبرهایی می رسد که این انتقال لغو شده است.

حضور قلی زاده و حسین زاده در اتحاد کلبا لغو شد

بازیکنان ایرانی فوتبال در کشورهای عربی کم نبوده اند. به گزارش سایت ورزشی دو بازیکن مطرح ایران علی قلی زاده و امیر حسین حسین زاده که قبلا قرار بود به تیم اتحاد کلبا بروند فعلا منتفی شده است. ظاهرا بمب ایرانی فرهاد کاملا خنثی شده است. در روزهای قبل شایعات زیادی مبنی بر انتقال این دو بزیکن به تیم کلبای فرهاد مطرح شده بود. حالا به نظر می رسد که خرید این دو بازیکن توسط فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات زمستانی انجام خواهد گرفت.

ظاهرا به دلیل اینکه درخواست مالی زیاد باشگاه شارلروا برای فروختن این دو بازیکن فعلا باشگاه فوتبال اتحاد کلبا از جذب این دو منصرف شده است. باشگاه اتحاد کلبا یک بازیکن برزیلی زیر 20 ساله ای نیز بنام دودو را خریده است.

باشگاه التحاد کلبا متعلق به کشور امارات متحده عربی می باشد. سرمربی آن نیز اسطوره فوتبال استقلال یعنی فرهاد مجیدی است. فرهاد در سال های اخیر عملکرد موفقی در این تیم داشته است. حالا تلاش کرد که دو بازیکن موفق ایرانی شاغل در شارلروا را جذب کند. اما فعلا به دلیل مسائل مالی این انتقال منتفی شده است.

بمب ایرانی تیم فرهاد مجیدی خنثی شد

امیرحسین حسین‌زاده متولد 1379 بازیکن فوتبال ایران که در پست های وینگر و هافبک هجومی در باشگاه رویال شارلوا فعالیت می کند.  حسین زاده در نقل انتقالات لیگ 21 با یک قرارداد دو ساله به استقلال تهران رفته بود. همچنین در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 نیز در بازی نخست خودش در مسابقه استقلال الهلال قرار گرفت و نمایش بی نظیری از خودش به نمایش گذاشت.

قلی زاده بازیکن ملی پوش ایران که در جام جهانی نیز حضور موفقی داشته است. حالا باید ببینیم که در آینده این دو بازیکن به فرهاد مجیدی ملحق می شوند یا خیر.

mohamadnd
26 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *