بهترین بازیکن جام جهانی از نظر اکیپ فرانسه

بهترین بازیکن جام جهانی از نظر اکیپ فرانسه انتخاب شد. نشریه اکیپ فرانسه گفت: درست است که لیونل مسی قهرمان جهان شد و بازی فینال را با برد به پایان رساند و در مراسم اختتامیه برنده بهترین بازیکن جام شد اما کفش طلایی که کیلیان امباپه گرفت به دلیل آقای گلی او در جام بود. در آنالیز روزنامه اکیپ، کیلیان امباپه فوق ستاره جوان فرانسوی ها نمره بالاتری نسبت به بقیه رقبا گرفت و به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی 2022 قطر برگزیده شد.

میانگین نمره فردی کیلیان امباپه از اکیپ 7.17 است و نمره لیونل مسی 6.71 است. در تیم برتر و منتخب نشریه اکیپ فرانسه شاهد حضور دومینیک لیوایکوویچ سنگربان تیم ملی کرواسی با نمره 6.57 هستیم و در بازی آخر جام و مراسم اختتامیه دستکش طلایی به سنگربان تیم ملی آرژانتین، امیلیانو مارتینز رسید.

تیم منتخب جام جهانی از نظر اکیپ فرانسه | بهترین بازیکن جام جهانی از منظر اکیپ فرانسه

دروازبان: دومینیک لیوایکوویچ از تیم ملی کرواسی

مدافعان: اشرف حکیمی از تیم ملی مراکش_رومن سایس از تیم ملی مراکش_یوشکو گواردیول از تیم ملی کرواسی_مارکوس آکونیا از تیم ملی آرژانتین

هافبک: لوکا مودریچ از تیم ملی کرواسی_سفیان آمرابات از تیم ملی مراکش_انزو فرناندز از تیم ملی آرژانتین

مهاجمان: لیونل مسی از تیم ملی آرژانتین_بوکایو ساکا از تیم ملی انگلیس_کیلیان امباپه از تیم ملی فرانسه

فرمول های نشریه اکیپ فرانسه برای لیست بازیکنان منتخب جام جهانی

در نوع خود جالب است و این طور به نظر می رسد که این نمرات بازیکنان معدل هر بازی آنها در جام بوده است. بر این اساس تنها فقط یک بازیکن از تیم ملی فرانسه در تیم منتخب جام قرار گرفته است و او کسی جز کیلیان امباپه فوق ستاره جوان پاری سن ژرمن نیست.

اما از تیم ملی مراکش شاهد حضور 3 بازیکن مطرح هستیم حکیمی و آمرابات و رومن سایس. تیم ملی مراکشی که در دوره قبل در گروه تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی چهارم شد و حذف شد اما در این دوره به مقام چهارم رقابت ها دست پیدا کرد.

در بین 32 تیم حاضر در جام جهانی 2022 قطر و نشان دهنده این است که در فوتبال و جام جهانی هیچ محدودیتی برای پیشرفت تیم ها وجود ندارد. تیم ملی مراکش شگفتی ساز رقابت های جام جهانی 2022 قطر در کنار تیم ملی کرواسی و آرژانتین با 3 نماینده در تیم منتخب قرار گرفت و تیم ملی انگلیس و فرانسه هر کدام با 1 بازیکن در تیم منتخب حضور دارند.

جام جهانی 2022 به میزبانی دوحه قطر با قهرمانی تیم ملی آرژانتین پس از گذشت 30 روز پایان یافت.

آخرین اخبار و حواشی جام جهانی 2022 را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *