بهترین بازیکن سال منچستریونایتد 24/2023 اعلام شد

بهترین بازیکن سال منچستریونایتد 24/2023 اعلام شد. این بازیکن دقیقا همان بازیکنی است که فکرش را می‌کنید. او برای سومین بار این جایزه را برد.

خلاصه

بهترین بازیکن منچستریونایتد در فصل 2023/24 معرفی شد.

برنده توسط طرفداران و جایزه به نام سر مت بازبی انتخاب می‌شود.

باشگاه مراسم اهدای جوایز سالانه را پیش از فینال جام حذفی لغو کرد.

بهترین بازیکن سال منچستریونایتد 24/2023 اعلام شد

به گزارش ورزشی، برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، برنده جایزه بهترین بازیکن سال سر مت بازبی در فصل 2023/24 این باشگاه است که سومین بار در پنج فصل در اولدترافورد بود.

فرناندز اغلب در یک کمپین دشوار برای یونایتد که منجر به سقوط آنها به رده هشتم لیگ برتر شد، تنها ماند. تیمی که برای اولین بار در یک دهه گذشته از فوتبال اروپا کنار رفته‌است. مگر اینکه در فینال جام حذفی آخر هفته مقابل منچسترسیتی پیروز شوند.

این بازیکن 29 ساله که تابستان گذشته کاپیتانی را به صورت تمام وقت به دست آورد، 15 بار در تمامی رقابت ها گلزنی کرد. او همچنین 12 پاس گل دیگر نیز ثبت کرده‌است.

پیروزی‌های قبلی او سر مت بازبی در سال های 2020 و 2021 با مارکوس راشفورد قهرمانی در سال گذشته به دست آمد. تنها داوید دخیا (2014، 2015، 2016، 2018) و کریستیانو رونالدو (2004، 2007، 2008، 2022) این جایزه را بیشتر به دست آورده‌اند، همانطور که هواداران اغلب به آن رای داده‌اند. گونگ سوم فرناندز او را از برندگان دو بار اریک کانتونا، روی کین، وین رونی، رود ون نیستلروی و برایان مک کلر جلوتر می‌برد.

سایر بازیکنان برتر منچستریونایتد

سایر بازیکنان برتر منچستریونایتد

همکار پرتغالی دیوگو دالوت در رای گیری دوم شد. کوبی ماینو چند ماه پس از تبدیل شدن به یک تیم ثابت در جایگاه سوم و آلخاندرو گارناچو چهارم شد.

یونایتد معمولاً جام را در مراسم اهدای جوایز سالانه اهدا می‌کرد. اما تصمیم گرفت پس از یک فصل ناامیدکننده، این رویداد را لغو و از حواس‌پرتی در آمادگی برای فینال جام حذفی جلوگیری کند. متأسفانه این بدان معنا بود که تیم زنان که برای اولین بار جام حذفی را به دست آورد و تیم های موفق آکادمی پسر و دختر در نهایت محروم شدند.

بهترین بازیکن زن سال، الا تونه، ستاره انگلیس بود که به طور مشترک جایزه را در کنار مایا لو تیسیه، مدافع این تیم دریافت کرد. جایزه بازیکن مردان به دیوگو دالوت رسید.

آیا فرناندز در منچستریونایتد می‌ماند؟

موج ناگهانی گمانه زنی‌ها در مورد آینده فرناندز در هفته‌های اخیر به راه افتاده‌است. اما خود این بازیکن به صراحت گفت که آرزوی ماندن در اولدترافورد را دارد. او معتقد است که باشگاه ها نیز همین را می خواهند. فرناندز گفت تنها چیزی که تغییر می‌کند این است که دیگر احساس نیاز نمی‌کند.

او در اوایل این ماه به Sky Sports گفت : “من تا زمانی که باشگاه من را بخواهد و باشگاه بخواهد که من بخشی از آینده باشم، اینجا خواهم بود. اگر به دلایلی آنها من را نمی‌خواهند، من می‌روم.”

فرناندز برای دومین سال متوالی این آخر هفته یونایتد را در ومبلی هدایت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *