بهترین بازیکن مسابقه ایران و استرالیا

بهترین بازیکن مسابقه ایران و استرالیا ، تیم ملی فوتبال جوانان ایران در مقابل استرالیایی ها در چارچوب جام ملت های زیر 20 سال آسیا قرار گرفتند. مسابقه ای جذاب و دیدنی که با نتیجه 3-2 به نفع استرالیا تمام شد. در ادامه این خبر مهم با سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

شکست استرالیا از تیم ملی جوانان ایران:

بازی فوتبال جام ملت های زیر 20 سال آسیا با دیدار ایران و استرالیا دنبال شد. این مسابقه جذاب که با نتیجه پر گل 3 بر 2 به نفع تیم استرالیا به پایان رسید. در این مسابقه بهترین بازیکن دیدار در پایان معرفی شد. به گزارش سایت ورزشی ، تیم ملی فوتبال جوانان کشور عزیزمان ایران در دومین بازی خودش در چارچوب قهرمانی جوانان آسیایی با 2 گل نتوانست از سد استرالیایی ها عبور نماید. حالا کانگوروها با 3 امتیاز و تفاضل گل 0 در شرایط تعداد گل زده و خورده دو تیم با عدد 3 برابر است. حالا ایران باید برای صعود منتظر بازی با ویتنام بماند.

بهترین بازیکن مسابقه ایران و استرالیا

تیم ملی فوتبال جوانان ایران در این مسابقه خوب بازی کرد ولی نتوانست نتیجه را با گل های بیشتر جبران کند. در این مسابقه آدرین سگسیچ بازیکن شماره 10 تیم ملی استرالیا با زدن گل های دوم و سوم توانست لقب بهترین بازیکن زمین را از آن خودش کند. سگسیچ نقش مهم و پررنگی در برد امروز تیمش داشت و حالا بهترین بازیکن مسابقه ایران و استرالیا لقب گرفت. باید ببینیم که در روزهای آینده چه نتایجی از این بازی ها بدست می آید، به نظر شما آیا ایران می تواند به دور بعد رقابت ها صعود کند؟ لطفا نظرات و دیدگاه های خود را در ادامه کامنت نمایید. برای تیم ملی جوانان فوتبال ایران آرزوی موفقیت می نماییم. قطعا با تلاش زیاد می توانند روزهای بعدی را با شکست حریف خود سپری نمایند و به صدر جدول بیایند.

mohamadnd
4 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *