بهترین چهره سرمربی پرسپولیس

بهترین چهره سرمربی پرسپولیس ، نیم فصل اول لیگ برتر 1401-1402 با قهرمانی پرسپولیس پایان یافت و یحیی گل محمدی چهره خوبی از خودش به نمایش گذاشت.

بهترین چهره سرمربی پرسپولیس

به گزارش سایت “ورزشی” یحیی گل محمدی که قبل از دربی یکی از مهاجم های اصلی خودش را به دلیل ترک ایران از دست داد. دیاباته نیز مصدوم شد و او در نهایت صدرنشین نیم فصل اول شد.

فصل قبل پرسپولیس با 5 سال قهرمانی پیاپی بلاخره آن را به استقلال واگذار نمود. گل محمدی تقریبا روی لبه تیغ قار گرفت و در مقطع هایی نیز به شکل واقعی فاصله ای تا از دست دادن جایگاهش بر روی نیمک قرمزپوشان نداشت.

بهترین چهره سرمربی پرسپولیس

حتما بخوانید: بیوگرافی یحیی گل محمدی | زندگی شخصی+عکس با همسر و فرزندانش+حواشی

عملکرد یحیی گل محمدی در نیم فصل

سرمربی تیم پرسپولیس دیگر به نایب قهرمانی نیز راضی نیست و برای جلب رضایت هوادارها باید به فکر قهرمانی و حضور در فینال آسیا را در ذهن داشته باشد. حتی رفتارهای گل محمدی در مقاطعی نیز مورد انتقاد بخش رادیکال جامعه هواداری قرار گرفت. فعالیت های عجیب که در صفحه مجازی اینستاگرام خودش انجام داد که باعث حاشیه های فراوانی شد. حتی در برخی موارد افرادی را متقاعد نمود که یحیی دیگر وجهه خودش را ندارد و اصلا برای هدایت پرسپولیس آرامشی در اختیار ندارد.

یحیی گل محمدی بهترین چهره تیم پرسپولیس
یحیی گل محمدی بهترین چهره تیم پرسپولیس

 تابستان فصل پر خرید پرسپولیس

تیم پرسپولیس در تابستان خریدهای مهمی انجام داد. از دروازه بان و خط دفاعی تا خطوط حمله همگی دچار تغییر شد. حتی مدیران این تیم در مصاحبه های مختلف از نبود یک بازیکن مطمئن در خط حمله هشدار می دادند.

پرسپولیس حتی در جذب شهباز زاده و انتقالش به اردوی تیم ناکام ماند. یحیی حتی در مقاطعی نیز به فکر استعفا افتاده بود. حتی اختلاف هایی بین گل محمدی و مدیریت بر سر جذب مهاجم به وجود آمد. این اختلاف ها حتی باعث لجبازی بر انتخاب گزینه نهایی در خط حمله تیم نیز شد.

بهترین چهره سرمربی پرسپولیس

ناکامی لوکادیا و دیاباته در پرسپولیس

بعد از اینکه مهاجم های زیادی برای نوک حمله پرسپولیس مطرح شد. بلاخره لوکادیای هلندی به پرسپولیس پیوست. شیخ دیاباته نیز به خط حمله افزوده شد. حتی شیخ مورد توجه و گزینه مد نظر یحیی قرار نداشت. اوایل فصل پرسپولیس یک نمایش کسل کننده در مقابل ذوب آهن شروع کرد. اولین گل پرسپولیس نیز در هفته سوم توسط سرلک زده شد.

در ادامه بازی ها یورگن به ترکیب اضافه شود و پرسپولیس بازی ها را با برد سپری کرد. گل محمدی از لحاظ چهره به مکس آلگری شباهت دارد. تیمش را همانند یوونتوس با خط دفاعی قوی اداره می کند. با گل زنی های مناسب و کسب امتیازات عالی توانست به قهرمانی نیم فصل دست پیدا کند. تیم را در موقعیت مناسب قرار داد.

بهترین چهره سرمربی پرسپولیس

پرسپولیس با مهره های کم و نتایج عالی

تیم یحیی از لحاظ مهره و بازیکن در سطح تیم های سوم لیگ برتری قرار دارد. در مقابل تراکتور نیز نمایش خاصی در خور تیمش ارائه نکرد. در چهارده بازی دیگر در نیم فصل اول نیز حداقل ضعیف تر از رقیب ظاهر نشدند. دو مساوی با استقلال و سپاهان، برتری عالی در مقابل گل گهر و پیروزی های عالی باعث شد تا پرسپولیس با 5 امتیاز مناسب بخت اول فتح لیگ برتر را بدست آورد. جدایی لوکادیا در شب دربی نیز یحیی را از مسیر اصلی خودش خارج نکرد و اعتبار تمیش را حفظ نمود.

بهترین چهره سرمربی پرسپولیس

بهترین چهره سرمربی پرسپولیس کیست؟

بهترین چهره سرمربی پرسپولیس را حالا می توانیم ببینیم. سه سال پیش کالدرون یک جدایی غیرمنتظره داشت و یحیی بر روی نیمکت قرار گرفت. مردی که در نخستین حضورش نتوانست به طور کامل رضایت هوادارها را جلب نماید. حالا به یکی از بهترین سرمربیان تاریخ پرسپولیس قرار گرفته است.

صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و شکست در یک دیدار که پرسپولیس تیم ضعیف میدان نبود، دو قهرمانی در لیگ و قرار گرفتن در مسیر سوم، فتح سوپر جام و رفتار مقبول در بین هواداران فوتبال باعث شد تا یحیی گل محمدی یک شخص موجه و قابل احترام در میان هواداران فوتبال باشد.

بهترین چهره سرمربی پرسپولیس

یحیی گل محمدی بهترین چهره تیم پرسپولیس
آخرین روزهای حضور در پرسپولیس در بهار 78 و در ادامه تبعید: بعد هم بازگشت به همین تیم سه سال بعد به عنوان گران ترین خرید وقت تاریخ فوتبال ایران- یحیی راه بازگشت را به خوبی بلد است

این بازیکن قدیمی تیم ملی ایران در دهه 70 ثابت کرد که بازگشت از دروازه جهنم را از هر شخصی بهتر بلد است. در روزهای جنجالی نیم فصل دوم سال قبل نیز کاملا فراموش کرده و چهره اش آرام و با اعتماد به نفس است. حالا او در مسیر قهرمانی تیمش در یک فصل عجیب و متفاوت قرار گرفت.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *