به عقیده کلوپ نیوکاسل می تواند به کاریوس اعتماد کند

به عقیده کلوپ نیوکاسل می تواند به کاریوس اعتماد کند ، به اعتقاد یورگن کلوپ که به کاریوس علاقه زیادی دارد و به تمجید از ستاره و شاگرد سابق خودش پرداخت. در ادامه این خبر از سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

یورگن کلوپ از کاریوس تمجید کرد

سرمربی تیم لیورپول به تمجید از شاگرد سابق خودش پرداخت. یورگن معتقد است که ادی هاو برای استفاده از لوریس کاریوس در فینال لیگ کاپ در برابر منچستر یونایتد نباید هیچ شکی داشته باشد. نیک یوپ در نیمه اول بازی نیوکاسل – لیورپول به دلیل برخورد دست با توپ در خارج از محوطه جریمه و برخورد با محمد صلاح، فینال لیگ کاپ در برابر منچستر را از دست داد. مارتی دوبراوکا در زمان حضورش در باشگاه منچستر در لیگ کاپ به میدان رفته بود. حالا نمی تاند با پیراهن تیم دیگر در این مسابقات حضور پیدا کند.

انتظار خواهد رفت گلر سوم نیوکاسل یعنی لوریس کاریوس در این رقابت ها در دروازه جای بگیرد. گلر آلمانی آخرین بار در دروازه یک تیم انگلیسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال 2018 در برابر رئال مادرید بود. عملکردی کابوس وار که همه را به یاد آن مسابقه می اندازد.

 

به عقیده کلوپ نیوکاسل می تواند به کاریوس اعتماد کند

نشریه لیورپول اکو به نقل از یورگن کلوپ سرمربی سابق کاریوس بیان داشت که او واقعا دروازه بان خوب یاست و یک مهره کاملا قابل اعتماد برای باشگاه نیوکاسل خواهد بود. در بازی حساس یک شنبه هفته آینده در وبملی او می تواند عملکرد درخشانی داشته باشد.

کلوپ در این باره بیان داشت:

بله من درباره اش زیاد شنیدم. من اعتقاد دارم که به او باید اعتماد کنند. در این هیچ شکی وجود ندارد نیوکاسل او را به خدمت گرفته و بهترین فرصت است که به او بازی دهد. لوریس کاریوس دروازه بان مطرح آلمانی که در پنجره نقل و انتقالات تابستان قبل با یک قرارداد نیم فصل اول به نیوکاسل رفت. مدیران تصمیم گرفتند که قرارداد این دروازه بان را تا ژانویه پایان فصل تمید نمایند. حالا کاریوس یک فرصت بی نظیری بدست آورد تا در بازی مهم خودی نشان دهد. او باید به عنوان گلر تمامی تصورات و دیدگاه های منفی اش را در این باره از میان بردارد.

 

mohamadnd
19 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *