مدافعانی که بیشتریم تعداد پاس گل را در تاریخ لیگ جزیره به ثبت رسانده اند

بیشترین پاس گل مدافعان در لیگ جزیره کدام بازیکنان بودند؟ لیگ برتر (premier league) که در خارج از انگلستان با نام لیگ برتر فوتبال انگلستان شناخته میشود، بالاترین سطح فوتبال باشگاهی در نظام لیگ های فوتبال انگلیس است. که با حضور 20 تیم هر ساله برگزار میشود. و با استفاده از سیستم و متود های صعود و سقوط به لیگ های فوتبال پیوند میخورد. و از معتبر ترین و جذاب ترین لیگ های جهان به شمار می آید.

لیگ برتر در واقع یک شرکت سهامی است که تیم‌های حاضر در آن سهامداران آن هستند. هر فصل از رقابت‌ها در ماه اوت آغاز می‌شود و بعد از انجام ۳۸ بازی (به صورت رفت و برگشت) در ماه مه به پایان می‌رسد. بیشتر بازی‌های این رقابت‌ها در روزهای شنبه و یک‌شنبه برگزار می‌شود.

در این مقاله از وبسایت ورزشی قرار است به شما مدافعانی که بیشتریم تعداد پاس گل را در تاریخ لیگ جزیره به ثبت رسانده اند را معرفی کنیم.

1- اندرو هنری رابرتسون با 54 پاس گل

اندرو رابرتسون بازیکن اهل اسکاتلند که هم اکنون در باشگاه فوتبال لیورپول بازی میکند. توانسته رتبه یک بیشترین پاس گل را به عنوان مدافع بدست بیاورد.

او سابقه بازی در تیم های باشگاه کویینز پارک رنجرز، داندی یونایتد و هال سیتی در کارنامه خود دارد.

سرعت بالای او، سانتر های دقیق و توانایی دریبلینگ او را به یکی از بهترین مدافعان پا چپ دنیا تبدیل کرده است. در سپتامبر سال 2013 همراه با باشگاه داندی یونایتد، فوتبالیست جوان اسکاتلندی به عنوان بازیکن جوان ماه SPFL انتخاب شد.

اندرو هنری رابرتسون
اندرو هنری رابرتسون

2-لیتون بینز با 53 پاس گل

لیتون بینز (به انگلیسی :Leighton Baines ) متولد شده در 11 دسامبر سال 1984 بازیکن فوتبال اهل کشور انگلستان و مدافع چپ باشگاه اورتون بود. او جزو بهترین مدافع پا چپ دنیا بود که در سال 2011 به مقام دوم رسید. نفر اول روبرت کارلوس بود.

او توانسته با تعداد 53 پاس گل رتبه دوم این لیست را بدست بیاورد.

بیشترین پاس گل مدافعان در لیگ جزیره
لیتون بینز

3-ترنت جان الکساندر-آرنولد با 45 پاس گل

ترنت جان الکساندر آرنولد متولد شده در تاریخ 7 اکتبر سال 1998 بازیکن فوتبال اهل انگلیس است. که در پست دفاع راست برای باشگاه لیورپول در لیگ برتر انگلیس بازی می کند. او که به پاس کاری ها و پاس گل هایش معروف است. به عنوان بهترین مدافع پا راست جهان امروزی شناخته میشود.

او توانسته با تعداد 45 پاس گل، در رتبه 3 ام این لیست قرار بگیرد.

بیشترین پاس گل مدافعان در لیگ جزیره
ترنت جان الکساندر آرنولد

4-گریم لی سوکس با 44 پاس گل 

گراهام لوسو یا گریم لی سوکس بازیکن فوتبال متولد 17 اکتبر 1968 اهل انگلستان بود. که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال انگلستان را در کارنامه خود دارد. او در تاریخ ۹ مارس ۱۹۹۴ نخستین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال دانمارک انجام داد. و با حضور در ۳۶ بازی ملی، در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۰۰ واپسین بازی ملی‌اش را در برابر تیم ملی فوتبال آلمان برگزار کرد. این بازیکن توانسته در بازی‌های ملی، ۱ گل به ثمر برساند.

گریم لی سوکس
گریم لی سوکس

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

sajjad
27 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *