آمینه گولشه اوزیل

امینه گلشه اوزیل ((Amine Gülşe) زیباروی ترک سوئدی، بخاطر تاج گذاری به عنوان خانم ترکیه در سال 2014 محبوبیت زیادی دارد. در سال 2014، او نماینده کشورش در مسابقه دوشیزه جهان بود. او به دلیل همسری مسعود اوزیل بازیکن فوتبال محبوبیت زیادی کسب کرده است.

امینه گلشه اوزیل
امینه گلشه اوزیل همسر مسعود اوزیل

زندگی اولیه و بیوگرافی امینه گلشه اوزیل

امینه گلشه اوزیل مدل در 30 آوریل 1993 در گوتنبرگ سوئد به دنیا آمد. در مورد خانواده اش، پدرش یک ترکمن عراقی اهل کرکوک عراق و مادرش اهل ازمیر ترکیه است. او یک خواهر و برادر دارد که نامش Sahan Gülse است. غیر از برادرش، نام اعضای خانواده اش زیر حجاب است.

این مدل زمانی که به مسائل خصوصی اش می رسد زندگی آرامی دارد. او حتی بخش‌هایی از روزهای اولیه‌اش را فاش نکرد. اگرچه زادگاهش سوئد است، اما به ترکیه نقل مکان کرد.

امین از پس زمینه تحصیلی خود به دبیرستان بین المللی گوتنبرگ رفته بود. با این حال، سایر مدارک او در حال حاضر در دسترس نیست.

حتما بخوانید: مسعود اوزیل ستاره فوتبال آلمانی | بیوگرافی+ حواشی+عکس با همسر و فرزند

سن، قد، وزن و سرگرمی های امینه گلشه اوزیل

مدل 28 ساله است. او دارای هویت سوئدی-ترکی و قومیت چند نژادی است. علامت نجومی او ثور است. قد امینه گولشه اوزیل همسر مسعود اوزیل 5.8 اینچ است و وزن بدنش 60 کیلوگرم است. او موهای قهوه‌ای تیره و چشم‌های سبز زیبا با شکل ساعت شنی دارد. اندازه های فیزیکی او 36-24-37 اینچ است.

امینه گولشه همسر مسعود اوزیل بیوگرافی
امینه گولشه همسر مسعود اوزیل بیوگرافی

شغل و ارزش خالص امینه گلشه اوزیل

امینه برای عنوان مسابقه زیبایی خود، Miss Turkey 2014 بسیار محبوب است. این مسابقه در استودیو استار تی وی استانبول برگزار شد. او همچنین این فرصت را به دست آورد تا به عنوان نماینده ترکیه در مسابقه دوشیزه جهان حضور یابد. با این حال، او نتوانست در فینال باشد.

پس از آن، گلشه فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد. اولین پروژه بازیگری او Asia Vazgecmem بود که در آن در نقش نور کوزان بازی کرد. بعداً، در سال 2017، او به بازیگران İkisini de Sevdim در نقش سونا پیوست. پس از دو سال در بیر ترک ماسالی مشغول به کار شد. او نقش اصلی خود پری را بازی کرد.

امینه در تمام فیلم‌ها و سریال‌هایش نقش اصلی را ایفا کرده است که به او کمک کرده تا در کانون توجه قرار بگیرد. حتی مهارت های بازیگری او به اندازه مهارت های مدلینگ او برازنده و شگفت انگیز است. اخیراً مشخص شد که او به عنوان مجری یک شو مد حضور خواهد داشت.

Gülşe بازیگر و مدل معروف است. او چندین عکس چاپی و پروژه مجلات به دست آورده است. بیشتر فیلم ها و سریال های او از نظر تجاری موفق بودند. او ارزش خالص خود را فاش نکرده است، با این حال، با توجه به سبک زندگی‌اش می‌توان فرض کرد که او باید درآمد مناسبی داشته باشد.

همسر و فرزندان امینه گلشه اوزیل

امینه گلشه اوزیل همسر مسعود اوزیل
امینه گلشه اوزیل همسر مسعود اوزیل – بیوگرافی+عکس+زندگی شخصی

آمنه نذر ازدواج خود را با مسعود اوزیل فوتبالیست بست. در سال 2017، این زوج شروع به ملاقات با یکدیگر کردند. بعد از حدود دو سال آشنایی، تصمیم به ازدواج گرفتند. در سال 2019، آنها نامزدی و همچنین عروسی خود را برگزار کردند.

در سال 2020، این زوج تولد دختر خود را اعلام کردند. نام او ادا اوزیل است. این بازیگر تصاویری را با همسر و دخترش در دسته های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت.

زندگی اجتماعی امینه گلشه اوزیل

امینه یکی از محبوب ترین و تاثیرگذارترین بازیگران و مدل های زن است. او میلیون ها طرفدار در سراسر کشور دارد. به دلیل محبوبیتش، او 2.9 میلیون مخاطب در اینستاگرام و 17 هزار مخاطب در توییتر به دست آورده است.

همه چیز در مورد زندگی نامه فوتبالیست ها را در سایت ورزشی بخوانید.

Pooria
27 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *