بیوگرافی برناردو سیلوا

امروز در ورزشی، داستان کامل یک نابغه فوتبال به نام برناردو سیلوا را می خوانیم که با نام مستعار “مسی کوچولو” شناخته می شود.  نسخه ما از بیوگرافی و داستان کودکی برناردو سیلوا گزارش کاملی از وقایع قابل توجه از دوران کودکی او تا به امروز را برای شما به ارمغان می آورد.

این تجزیه و تحلیل شامل داستان زندگی او قبل از شهرت، والدینش (موتا ویگا سیلوا و ماریا جوائو سیلوا)، زندگی خانوادگی و بسیاری از حقایق ناشناخته درون و بیرون زمین در مورد او می شود.

بله، همه از توانایی های پیشرفته بازی سازی برناردو سیلوا در منچسترسیتی گواردیولا و تیم پرتغال فرناندو سانتوس اطلاع دارند. با این حال، هواداران زیادی در مورد زندگی برناردو در خارج از زمین نخوانده اند، که بسیار جالب است. اکنون، بدون هیچ مقدمه ای، اجازه دهید شروع کنیم.

برناردو سیلوا در کودکی
برناردو سیلوا در کودکی

داستان کودکی برناردو سیلوا | زندگی اولیه و پیشینه خانواده

برای شروع بیوگرافی، برناردو موتا ویگا د کاروالیو و سیلوا در 10 آگوست 1994 در لیسبون، پرتغال از موتا ویگا سیلوا (پدر) و ماریا جوائو سیلوا (مادر) به دنیا آمد.

به عنوان یک پسر جوان، او با حمایت از بنفیکا بزرگ شد. او جوان باهوشی بود که ضریب هوشی بالایی داشت. نگرش و سخت کوشی او معیاری بود که نشان می دهد که جایگاه بالایش در دنیای فوتبال بخاطر چیست.

او فوتبال خود را از هشت سالگی آغاز کرد و در نهایت در سیستم جوانان پیشرفت کرد تا اینکه اولین بازی خود را برای بنفیکا B در سطح دوم فوتبال پرتغال در سال 2013 انجام داد.

برناردو به دلیل استعداد فوق العاده ای که داشت به «مسیزینیو» و «مسی کوچولو» ملقب شد.

برناردو سیلوا در منچستر سیتی
برناردو سیلوا در منچستر سیتی

ویژگی های بازی و شخصیتی

او یک مهاجم تکنیکی، سریع و متعادل است و هم در مرکز و هم در گوشه ها بسیار عالی است. این همه کاره بودن او باعث شد لقب “آدامس بادکنکی” را به او بدهند. چرا که توپ مانند یک آدامس به پایش می چسبد.

به آن خستگی ناپذیری را اضافه کنید با اینها درک اینکه چرا برناردو در دو سال حضورش در منچستر تاثیرگذار بوده و به سیتی کمک کرده تا دو لیگ برتر، دو جام کارابائو، یک جام حذفی و جامعه شیلد را به دست آورد، آسان خواهد شد.

برناردو سیلوا در سیتی
برناردو سیلوا در سیتی

چشم انداز شغل و حرفه ی برناردو

سیتی در جولای 2017 برناردو سیلوا را به خدمت گرفت. پس از درخشش او برای موناکو درقهرمانی در لیگ 1 و صعود به نیمه نهایی چمپیونز لیگ، او سیتی را مجاب به جذبش کرد.

دوران شکوفایی در موناکو

دوران حرفه ای او با بنفیکا آغاز شد. جایی که او از تیم B پیشرفت کرد. اما فرصت های زیادی در تیم اول بدست نیاورد. که منجر به یک فصل قرضی در موناکو در فصل 2013-2014 شد.

او آنقدر تاثیرگذار بود که تیم لیگ 1 این قرارداد را شش ماه پس از توافق دائمی کرد و او طی سه فصل آینده شکوفا شد.

کسب مقام سوم و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2015-2016 آمار خیره کننده ای بود. اما در سال بعد، زمانی که برناردو 12 پاس گل داد و 11 گل به ثمر رساند، موناکو قهرمان لیگ 1 شد و به چهار تیم آخر لیگ قهرمانان اروپا رسید. فرم او باعث شد تا در ماه مارس اولین بازی بین المللی را مقابل کیپ ورد انجام دهد.

قرار داد با سیتی

او تابستان همان تابستان به سیتی نقل مکان کرد و در اولین فصل حضورش، نقش تاثیرگذاری را به دست آورد. 9 بار گلزنی کرد و 11 پاس گل داد و در پایان فصل با مدال لیگ برتر و جام کارابائو به خانه رفت.

جام جهانی 2018 پس از آن آغاز شد. و برناردو در هر چهار بازی به میدان رفت و پرتغال به یک شانزدهم نهایی صعود کرد.

فصل دوم او در منچستر هم در سطح شخصی و هم در سطح تیمی بهتر بود. سیتی همه جوایز آن فصل را جمع کرد و این بازیکن 24 ساله در تمام مدت بسیار تاثیرگذار بود.

او در 51 بازی 13 گل و 14 پاس گل به ثبت رساند و در فینال جام کارابائو مقابل چلسی برنده بهترین بازیکن شد. و در نهایت به عنوان بهترین بازیکن فصل این باشگاه، فصل را به پایان رساند.

برناردو سیلوا در قامت بازیکن ملی
برناردو سیلوا در قامت بازیکن ملی

او در اوایل سال 2019 قرارداد خود را تمدید کرد که تا سال 2025 در سیتی باقی می ماند.

در فصل 2019-2020، او 52 بازی انجام داد و 8 گل برای سومین دوره حضور خود به ثمر رساند.

برناردو در فصل 2020-2021 مجدداً یکی از اعضای تیم سیتی بود. او با انجام 45 بازی، مجموع بازی باشگاه خود را به 201 رساند که میانگین 50.25 بازی در هر فصل است.

فصل 2021-2022 ثابت کرد که فصل باشکوه دیگری برای این هافبک محبوب است.

او علاوه بر کسب سه رای پیاپی بهترین بازیکن فصل اتحاد، 50 بار بازی کرد و با 13 گل به رکورد بهترین گل های خود رسید.

حضور در جام جهانی 2022 قطر

سیلوا با داشتن تجربه گسترده در سطح بین المللی نیز بخشی از تیم پرتغالی بود که در فینال جام جهانی 2022 به مرحله یک چهارم نهایی رسید. او در مجموع پنج بار در بازی های قطر حضور داشت و در روند بازی تیمش بسیار تاثیرگذار بود.

Pooria
14 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *