جورجینیا به عنوان همسر یکی از بزرگترین پدیده های فوتبال جهان توجه بسیاری از رسانه ها را به خود معطوف کرده است. او که اکنون به خوبی توانسته از شهرت شوهر و زیبایی خودش در کسب در آمد هزاران پوندی خود استفاده کند پیش تر زندگی خیلی سختی داشته که بار ها نیز راجب آن صحبت کرده است. جورجینیا پدری قاچاقچی، تجربه پرستاری از بچه، فروشندگی و زندگی در انباری را نیز دارد. یک لحظه صبر کنید ببینم… هیچ کدام از این ها را باور نمی کنید؟ پس بخوانید و خودتان ببینید:

 

 

مقدمه ای بر زندگی همسر رونالدو

جورجینیا رودریگز همسر رونالدو ملیتی اسپانیایی-آرژانتینی دارد. او که متولد ۱۹۹۴ بوده به تاریخ شمسی نیز متولد ۷ بهمن ۱۳۷۴ به شمار می رود و هم اکنون ۲۸ سال سن دارد. رودریگز با ۱۶۸ سانتی متر قد و ۶۰ کیلو وزن فارغ التحصیل رشته مدیریت مالی در مقطع مستر است اما اکنون بیشتر درآمدش را از اینستاگرام و بلاگری در می آورد. او در جایی راجب شغل های گذشته خود می گوید: «من قبلا برای تامین مخارج زندگی ام از بچه ها پرستاری می کردم اما همزمان به کلاسهای باله هم می رفتم و هیچ وقت رویای خود را فراموش نکردم». جورجینیا در جوانی خود شغل های ریز و درشت زیادی را داشته است که مهم ترین آنها نیز فروشندگی مغازه گوچی است، می پرسید چرا مهم ترین؟ پس همین حالا پاراگراف بعدی را بخوانید:

 

شغل های جورجینیا + نحوه آشنایی با کریستین رونالدو؛ فروشندگی که به میلیاردر شدن ختم شد!

جورجینیا رودریگز امروزه به عنوان یک مدل و اینفلوئنسر معروف در شبکه های اجتماعی شناخته می شود. هر چند در برخی رسانه ها گاها از او به عنوان رقصنده و تاجر موفق نیز یاد می شود. جورجینیا برای هر تبلیغ و معرفی که انجام می دهد هزاران پوند حقوق دریافت می کند و در پی آن تمام جایگاه و درآمدش را ماحصل تلاش خود می داند.

با این حال این مدل اسپانیایی اکنون در حالی تمام این شغل های خوب را در رزومه خود دارد که در زمان آشنایی اش با کریستین رونالدو تنها یک فروشنده ساده بود! بله درست شنیدید، فقط یک فروشنده ساده.

جورجینیا رودریگز و کریستین رونالدو در سال ۲۰۱۶ در شعبه ای از برند گوچی باهم آشنا شدند. کریستین رونالدو که در آن زمان مشغول خرید از برند گوچی بود ناگهان دختر ساده فروشنده آنجا را دیده و خیلی زود به او دل می بازد. جورجینیا نیز بعد تر راجب این ملاقات گفته :«من عاشق جذابیت و زیبایی قد و هیکل رونالدو شدم اما چون خیلی خجالتی بودم نمی توانستم چیزی را به او بروز دهم. من در همان ابتدا در یک نگاه عاشق او شدم!».

علاوه بر این ها جالب است بدانید که همان طور که رونالدو تا به این لحظه رابطه اش با جورجینیا را رسمی نکرده در همان ابتدا هم قصد علنی کردن آن را نداشته است‌.

با این حال و برخلاف نقشه رونالدو روزی استفانو منسالدیز، خبرنگار اسپانیایی عکسی دو نفره ای از آنها منتشر کرده و این گونه رابطه بین شان را بر خلاف خواست آن دو علنی می کند. حال دیگر معلوم نیست که کدام خبرنگار یا عکاسی باعث ازدواج آن دو خواهد شد!

تاثیری که رونالدو بر روی جورجینیا گذاشت!

همسر ورزشکار داشتن فقط جیب جورجینیا را پر پول نکرده بلکه تاثیرات مثبت دیگری هم بر روی روال زندگی او داشته است! به عنوان مثال طبق گفته خود جورجینیا او قبلا به صورت تفریحی سیگار می کشیده اما حالا با توجه به قولی که به رونالدو داده این کار را ترک کرده است. رودریگز همچنین بار ها و بارها در مصاحبه های مختلف گفته: «من هر روز ورزش می کنم و غذاهای سالم می خورم. قبل تر که نوجوان بودم فکر می کردم برای زیبا بودن باید لاغر بود و حالا پس از سالها فهمیده ام که درست فکر می کردم! کریستین مرا در انجام ورزش و رسیدن به تناست اندام تشویق می کند با این حال هر چند که همیشه رژیم غذایی سالمی را دنبال می کنم اما برخی اوقات به هوس هایم تسلیم می شوم!».

 

درآمد همسر جورجینیا، کریستین رونالدو

جالب است بدانید که کریستین رونالدو شریک جورجینیا تنها بازیکن فوتبالی است که توانسته به درآمد یک میلیارد دلاری برسد و در این میان تنها حدود ۶۵۰ میلیون از این درآمد او از طریق باشگاه های مختلفش بدست آمده است؛ در واقع سهم قابل توجهی از درآمد رونالدو از طریق تبلیغات هایی که انجام می دهد بدست می آید. به همین دلیل است که او در ایام تعطیلات کرونا حتی بیش از پیش درآمد کسب کرده بود. جورجینیا بار ها راجب این همسر میلیاردش اظهار کرده: «وقتی کریستین به زمین می رود من محو هماهنگی و بازی او می شوم. او واقعا رقیب ندارد!».

خانواده جورجینیا رودریگز

جورجینیا رودریگز علاوه بر همسرش یعنی کریستین رونالدو، صاحب دو فرزند دختر، یک خواهر و پدر و مادری به نام های خورجه و آنا متریا نیز هست که ما در ادامه با هر کدام از آنها بیشتر آشنا خواهیم شد:

 

فرزندان

آلانا مارتینا دوس سانتوس آویرو

آلانا دختر بزرگ جورجینیاست که تنها ۵ سال سن دارد. او متولد مادرید بوده و نام خانوادگی مادربزرگش یعنی مادر کریستین رونالدو را بر روی خود دارد.

 

بلا اسمرالدا دوس سانتوس آویرو

بلا کوچک ترین عضو خانواده رونالدو است که الان حدودا ۱۰ ماه سن دارد. در واقع او قرار بود یک برادر دوقلو نیز داشته باشد اما متاسفانه بلا تنها قلی بود که جان سالم به در آورد.

 

پدر و مادر

خورجه رودریگز

خورجه رودریگز پدر آرژانتینی جورجینیا است که به قاچاق مواد مخدر شهرت دارد. او در طول زندگی خود چندین بار به زندان رفته و قاچاق های کلان موفق و ناموفق زیادی را نیز انجام داده است.

 

آنا ماریا هرناندز

آنا ماریا هرناندز مادر اسپانیایی جورجینیاست که متاسفانه از او اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

 

خواهر

ایوانا رودریگز

ایوانا تنها خواهر جورجینیاست که از پدر با هم مشترک هستند. ایوانا رودریگز که ۴ سال از خواهرش بزرگتر است همسر کارلوس گارسیا بوده و صاحب یک فرزند نیز هست.

 

رابطه جورجینیا با مادر شوهرش، ماریا دولورس

هر چند که حواشی زیادی حول رابطه جورجینیا رودریگز با مادر کریستین رونالدو وجود دارد اما هیچ کدام از آنها تا به حال به این شایعات واکنشی نشان نداده و حرفی نیز در این باره نزده اند. علاوه بر این چندی پیش که جورجینا در صفحه اینستاگرامش با اعلام خبر  باردار شدنش نوشته بود:” خوشحالم اعلام کنم که ما منتظر دوقلوهای مان هستیم. قلب های ما مملو از عشق به آنها است و برای دیدن شان هیجان زده هستیم.” مادر رونالدو نیز با چند شکلک قلب و تشکر به جورجینا تبریک گفته و برایش نوشت:” امیدوارم که نوه هایم سلامت به دنیا بیایند. همین از هر چیزی برای من مهمتر است!.”

raha36
24 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *