بیوگرافی رامین رضائیان

بیوگرافی رامین رضائیان فوتبالیست مطرح کشورمان را می خواهیم به دوستداران این ورزشکار معروف ارائه دهیم. علاوه بر آن در مورد زندگی شخصی و حرفه، داستان آشنایی با همسرش و اخبار و حواشی جنجالی این فوتبالیست صحبت خواهیم کرد.

بیوگرافی رامین رضائیان فوتبالیست

رامین رضائیان در بیست و هفتم ماه اسفند در سال 1368 در شهر ساری، چشم به جهان گشود.

تحصیلات و مشخصات فردی رامین

رامین رضائیان تا مدرک دیپلم بیشتر تحصیل نکرده است به دلیل فعالیت در دوره حرفه ای ورزش فوتبال. او دارای قد 185 سانتی متری و وزن 69 کیلوگرمی است. پست تخصصی او، دفاع راست است اما گاهی اوقات رامین را در پست هافبک و مهاجم هم دیده ایم به دلیل بار هجومی این بازیکن خوش تکنیک.

استایل رامین رضائیان
استایل رامین رضائیان

حتما بخوانید: بیوگرافی مرتضی پورعلی گنجی | افتخارات + ازدواج + خانواده + تصاویر

خانواده رضائیان

رامین در خانواده ای تحصیل کرده و فرهیخته و اصیل به دنیا آمده است و پدرش، دکتنر بازنشسته است و مادرش خانه دار و یک خواهر بزرگ تر از خودش دارد. خانواده رامین در روستای سمسکنده حوالی ساری زندگی می کنند.

رامین و پدرش
رامین و پدرش

از بازی شطرنج تا مسابقات دومیدانی

دوره کودکی که به مدرسه می رفت، بچه درس خوانی بود، در آن زمان در راهنمایی به مقام قهرمانی انفرادی مسابقات شطرنج دست پیدا کرد. همیشه در مسابقات دومیدانی و دوی صحرانوردی در مسابقات بین مدارس مقام را کسب می کرد.

کودکی رامین رضائیان
کودکی رامین رضائیان

ورود به دوره حرفه ای فوتبال

رامین، همانند اکثر فوتبالیست های حرفه ای فوتبال خود را از کوچه خیابان و زمین های خاکی آغاز کرده است و با کمی تلاش در سال 1380 شمسی وقتی 12 ساله بود، وارد تیم نوجوانان سارویدر ساری شد. سال بعد در سال 1381 شمسی به تیم شهرداری ساری پیوست و به مدت 7 سال در این تیم حضور پر رنگ داشت.

نوجوانی رامین رضائیان
نوجوانی رامین رضائیان

از ساری تا تهران

رامین رضائیان، برای پیشرفت فوتبالی اش از شهرداری ساری به تیم سایپا تهران ملحق شد. در همان سالی که به تیم سایپا تهران پیوست از طرف مربی تیم ملی امید هم دعوت شد. مدتی را در تمرینات تیم راه آهن تهران گذراند تا اینکه مورد توجه مسئولان و مدیران باشگاه صبا قم قرار گرفت و 4 فصل در این تیم حضوری موثر داشت.

رامین در صبا قم
رامین در صبا قم

حتما بخوانید: بیوگرافی علیرضا بیرانوند و همسرش

انتقال به پرسپولیس و لژیونر شدن

رامین در سال های 1393_1392 در راه آهن حضور داشت و در سال 1394 بلاخره با انتقالی هیجانی و بزرگ راهی پر افتخار ترین باشگاه ایران یعنی پرسپولیس شد. پس از چند بازی درخشان در پرسپولیس تهران از سوی سرمربی تیم ملی به تیم بزرگسالان ایران دعوت شد.

در سال 1396 با عملکرد فوق العاده در سطح باشگاهی و ملی مورد توجه باشگاه های اروپایی قرار گرفت و راهی تیم اوستنده بلژیک شد و پس از یک سال حضور ناموفق در این تیم راهی تیم الشحانیه قطر شد.

رامین رضائیان در لباس اوستنده بلژیک
رامین رضائیان در لباس اوستنده بلژیک

رفاقت با علی کریمی

رابطه رامین با علی کریمی بسیار نزدیک است و وقتی رامین در تهران حضور داشت با علی کریمی به بدنسازی و دومیدانی و فوتبال دوستانه می پرداختند و کنار هم لحظات شیرینی را خلق کرده اند اما حالا او در اصفهان است و علی کریمی خارج از ایران حضور دارد.

رامین در کنار علی کریمی
رامین در کنار علی کریمی

ازدواج رامین رضائیان و همسرش

او در نظر دارد که بعد از پایان فوتبالش، ازدواج کند و تشکیل خانواده دهد چون می گوید تمرکز خودش را از دست می دهد و اهل عکس گرفتن با هوادارانش است و گاهی اوقات در فضای مجازی برای او شایعه درست می کنند که به هیچ وجه برایش خوشایند نیست. در حال حاضر رامین مجرد است و تصمیمی درباره بحث ازدواج ندارد.

رامین رضائیان و هوادارش
رامین رضائیان و هوادارش

کسب عنوان مهره کلیدی تیم ملی

در 16 مهر ماه سال 1396 از نظر و طرف شبکه بی بی سی ورزشی به عنوان کلیدی ترین مهره فوتبال ملی ایران انتخاب شد. دلیل این انتخاب سانتر های دقیق و موثر و سرعت قابل توجه اش بود.

حتما بخوانید: بیوگرافی مهدی طارمی مهاجم پورتو | زندگی شخصی+افتخارات+حواشی+ازدواج+خانواده

باشگاه ها و تعداد بازی و تعداد گل رامین رضائیان

صبا قم: 98 بازی به میدان رفته است که ثمره اش 7 گل بوده است.

راه آهن تهران: 54 بازی با لباس این در میدان حضور پیدا کرده است و 11 گل به ثمر رسانده است.

لازم به ذکر است رامین رضائیان در آخرین فصل حضورش در راه آهن به عنوان گلزن ترین مدافع لیگ برتر ایران شناخته شد.

رامین اولین گل ملی رسمی خود را مقابل تیم ملی گوآم در سال 1394 به ثمر رساند.

اوستنده بلژیک: یک فصل حضور در این تیم برابر لورکر گلزنی کرده است و مهمترین بازی اش مقابل تیم المپیک مارسی فرانسه بوده است. در مجموع 23 بازی برای تیم بلژیکی 2 بار گل زده است.

پرسپولیس تهران: برای باشگاه مورد علاقه اش 52 بازی کرده است و 9 گل را به ثمر رسانده است.

الدحیل قطر: برای الدحیل قطر 10 بار بازی کرده و 2 بار گلزنی کرده است.

السیلیسیه قطر: 24 بار به میدان رفته است و 5 بار پایش به گلزنی باز شده است.

الشحانیه قطر: 32 بازی با لباس این تیم قطری در لیگ ستارگان قطر به میدان رفته است و 17 گل به ثمر رسانده است و این آمار فوق العاده ای برای یک بازیکن در پست دفاع راست است.

سپاهان اصفهان: در حال حاضر در سپاهان اصفهان بازی می کند و در 13 بازی نیم فصل اول لیگ خلیج فارس برای طلایی پوشان با شماره پیراهن 3 بار گل ارزشمند به ثمر رسانده است.

حتما بخوانید: بیوگرافی وحید امیری بازیکن تیم ملی ایران |زندگی شخصی و حرفه ای + عکس

رامین در تیم های قطری
رامین در تیم های قطری

آمار بازی ملی

رامین رضائیان، در سال 2015 برای تیم ملی ایران 7 بار بازی کرد و 1 گل به ثمر رساند. در سال 2016 برای تیم کشورمان 9 بازی انجام داد و 1 گل به ثمر رساند. در سال های 2017 و 2018 و 2019 به ترتیب 7، 8، 11 بازی کرده است اما هیچ گلی به ثمر نرسانده است.

در سال های 2020 و 2021 به تیم ملی دعوت نشده بود و با برگشت کارلوس به نیمکت تیم ملی ایران مجدد در سال 2022 برای حضور در جام جهانی قطر دعوت شد و حضوری خوب داشت در ترکیب فیکس نمایشی بی نظیر داشت.

رامین رضائیان در لباس تیم ملی ایران
رامین رضائیان در لباس تیم ملی ایران

حتما بخوانید: بیوگرافی سردار آزمون | زندگی شخصی + افتخارات + حواشی + عکس با همسر

افتخارات رامین در سطح باشگاهی و فردی

در سال های 1394 و 1400 با پیراهن قرمز پرسپولیس تهران نایب قهرمان لیگ ایران شده است و در سال 1395 با این تیم قهرمان شده است.

رامین رضائیان و قهرمانی پرسپولیس تهران در لیگ برتر
رامین رضائیان و قهرمانی پرسپولیس تهران در لیگ برتر

در سال های 1393 و 1394 در تیم برتر و منتخب لیگ ایران حضور داشته است. 3 گل ملی خود را مقابل تیم های ملی گوآم و ولز و گینه نو به ثمر رسانده است.

همه چیز در مورد زندگی نامه فوتبالیست ها را در سایت ورزشی بخوانید.

Hesam
31 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *