بیوگرافی عیسی آل‌کثیر

بیوگرافی عیسی آل‌کثیر ، در این مطلب از سایت ورزشی به بیوگرافی مهاجم گلزن تیم پرسپولیس آل کثیر خواهیم پرداخت.

بیوگرافی عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس

عیسی آل کثیر متولد 18 بهمن ماه سال 1368 در استان خوزستان می باشد. این بازیکن فوتبال اهل جنوب کشور ایران و از هموطنان عرب زبان ما است. عیسی با قد 183 سانتی متر در پست مهاجم توپ زنی می کند و قبل از اینکه وارد لیگ برتر کشور شود در سن 31 سالگی به عضویت باشگاه مورد علاقه اش پرسپولیس تهران در آمد.

زندگینامه عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس
زندگینامه عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس

از باشگاه میانرود تا استقلال اهواز

عیسی آل کثیر در شهر میانرود دزفول به دنیا آمد. او فوتبال خودش را از دوران نوجوانی شروع کرد و در سال 1386 زمانی که 18 ساله بود در تست شهرداری دزفول قبول شد. پس از ورود به این تیم زیر نظر حیدر حیدری کارش را شروع کرد. او در سال 1390 زمانی که 22 ساله بود به استقلال اهواز پیوست.

حتما بخوانید: بیوگرافی علی کریمی | زندگی شخصی + افتخارات + حواشی + عکس با همسر و فرزندان

باشگاه پیکان تا صنعت نفت

عیسی از سال 1391 تا 92 در تیم پیکان بود. سپس یک فصل را در باشگاه فوتبال البدر بندر کنگ بازی نمود و از سال 1394 تا 95 در نفت تهران توپ می زد. او از خرداد سال 1397 زمانی که 29 ساله بود به تیم مجید جلالی در پیکان بازگشت و فصل 98 را در تیم صنعت نفت آبادان 26 بازی کرد و 12 گل به ثمر رساند.

زندگینامه عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس
زندگینامه عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس

ورود به تیم پرسپولیس

عیسی آلکثیر در شهریور 1399 در سن 31 سالگی با قرارداد دو ساله به تیم پرسپولیس تهران پیوست تا زیر نظر یحیی گل محمدی کار کند.

روزی 10 میلیون تومان در پرسپولیس

عیسی در فصل 98 توانست سومین بازیکن گلزن لیگ باشد و برای دو سال 6.5 میلیارد تومان با پرسپولیس قرارداد بست. تقریبا روزی 10 میلیون تومان دریافتی داشت. بعد از عضویت در تیم پرسپولیس بیان داشت که سپاهان مبلغ دو برابر نسبت به پرسپولیس می داد تا مرا به خدمت بگیرد. اما مدیر رسانه ای این باشگاه این موضوع را تکذیب کرد.

آل کثیر در لباس پرسپولیس
آل کثیر در لباس پرسپولیس

از مصدومیت تا اولین گل

عیسی در اولین بازی خودش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب پرسپولیس در برابر التعاون عربستان به میدان رفت. او که با انگشت شکسته جلوی الدحیل قطر بازی نمود. همچنین این مهاجم با تزریق کردن آمپول و قرض به مسابقه رفت. سپس در سومین بازی تیمش در مقابل شارجه توانست یک گل بزند.

از مدرسه متنفر و عاشق فوتبال

او علاقه ای به کتاب و درس نداشت. مدرک زیر دیپلم دارد و اصلا علاقه ای به درس ندارد. همچنین عیسی بیان داشت که اکثر خوزستانی ها از درس خوششان نمی آید و من هم تو راه مدرسه کیف و کتاب را می انداختم و به زمین فوتبال می رفتم.

حتما بخوانید: بیوگرافی علی دایی | زندگی شخصی + افتخارات + حواشی + عکس با همسر و فرزندان

فقر و بی پولی در سال های اولیه

این بازیکن خوش اخلاق فوتبال ایران در سال های اولیه زندگی اش فقر و بی پولی زیادی کشیده است. او که در دوران فوتبالی اش زیاد اذیت شد. حتی گفت که در سال های اول فوتبالم مجبور بودم ناهارم را فقط یک فلافل بخورم تا بتوانم بقیه پولم را برگردم. حتی برخی از روزها به خاطر نداشتن پول مجبور بودم ناهار نخورم و شکمم را با جوراب ببندم و تمرین کنم و روزهایی هم در پارک ها می خوابیدم.

بیوگرافی عیسی آل کثیر
بیوگرافی عیسی آل کثیر

من بهترین مهاجم هستم

آل کثیر از خودش به عنوان بهترین مهاجم لیگ برتر نام برد و قول داد که در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس آقای گل لیگ شود.

علاقه به تیم بارسلونا

من به فوتبال باشگاه های اروپا علاقه زیادی دارم. باشگاه خارجی مورد علاقه ام هم بارسلونا است. به نظر بنده مسی بازیکن فوق العاده ای است و الگو فوتبالی ام رونالدوی برزیلی و دروگبا است.

سوابق آقای گلی عیسی آل کثیر

عیسی سابقه آقای گلی در تیم آلومینیوم هرمزگان را در لیگ آزادگان 1394 دارد و همچنین آقای گل در نیم فصل اول دوره نوزدهم لیگ برتر با 9 گل زده را نیز دارا است. آل کثیر از بهترین فوتبالیست های نیم فصل اول لیگ 19 بوده است که با 9 گل زده از بقیه بازیکنان (قائدی، دیاباته و شهریار مغانلو ) بالاتر گرفت و همراه صنعت نفت آبادان عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

سوابق آقای گلی عیسی آل کثیر
سوابق آقای گلی عیسی آل کثیر

حتما بخوانید: بیوگرافی مهدی طارمی مهاجم پورتو | زندگی شخصی+افتخارات+حواشی+ازدواج+خانواده

همسر عیسی آل کثیر کیست؟

عیسی آل کثیر مجرد می باشد و خبر رسمی مبنی بر ازدواج و متاهلی از او به ثبت نرسیده است. در برخی کانال های تلگرامی شایعاتی در مورد ازدواج وی شده بود که هیچ کدام حقیقت نداشته است. پیج اینستاگرام آل کثیر isaalkasir7 می باشد.

همسر عیسی آل کثیر کیست؟
همسر عیسی آل کثیر کیست؟

کارنامه فوتبالی

عیسی فوتبال خودش را از شهرداری دزفول شروع کرد و بعد از آن نیز به تیم های استقلال اهواز، شهرداری بندرعباس، پیکان، نفت تهران پیوست. عیسی در شهرداری بندرعباس آقای گل لیگ ایران شد. او برای درخشش در سال های اخیر از کویت و پرسپولیس پیشنهاد داشت که بعدها به پرسپولیس رفت.

بازیکن پرسپولیس

او به باشگاه پرسپولیس علاقه زیادی دارد. من معتقد بودم که تیم کویتی از لحاظ مالی فوق العاده بود اما اولویت اصلی خودم تیم پرسپولیس بود و دوست نداشتم به کویت بروم.

در شهریور 1399 با مبلغ بالا در نقل و انتقالات لیگ بیستم 99-1400 به تیم پرسپولیس پیوست که قراردادش دو ساله با این تیم بود. از شهریور ماه نیز در تمرینات حاضر شد.

درخشش با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

آل کثیر در مهر 1399 در لیگ قهرمانان آسیا 2020 عملکرد موفق و حیرت انگیزی داشت. آمار او بسیار جذاب و فوق العاده بود و 3 بار توپ را به تیرک دروازه زد و یک پنالتی نیز گرفت. 2 گل به تیم شارج و السد زد. او بهترین بازیکن هفته آسیا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. او از بازیکنانی بود که 4 میلیارد تومان برای پرسپولیس درآمد ایجاد کرد.

عیسی با گل زدن در برابر تیم السد، تیم پرسپولیس را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2020 رساند. او در یک دیدار رسمی در تاریخ 9 مهر 1399 تیمش را با دو گل در مقابل پاختاکور به نیمه نهایی برد.

درخشش با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰
درخشش با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

شش ماه محرومیت عیسی آل کثیر

عیسی آل کثیر به دلیل شادی جنجالی اش در برابر تیم پاختاکور ازبکستان توسط کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا به مدت 6 ماه از فوتبال محروم شد. او توسط afc مبلغ 10 هزار دلار نیز جریمه شد.  علت محرومیت عیسی انجام حرکت نژادپرستانه با دو انگشت در دو طرف چشمانش بود که در واقع چشمان خودش را می کشید.

حرکت او بعد از دو گلی که به ثمر رساند انجام شد. این حرکت او از سوی ازبکستانی ها، مسخره کردن استنباط شد. آنها شکایت خودشان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بردند. اما خودش گفت که فرم چشمان برادر زاده اش میکائیل کشیده است و من به خاطر او به این سبک خوشحالی کردم. با این محرومیت او بازی حساس پرسپولیس و النصر در جام باشگاه های آسیا را از دست داد. او که در اوج آمادگی خودش به سر می برد و با بدشانسی 6 ماه خانه نشین شد. بعد از این اتفاق نیز مدیریت پرسپولیس و مسئولین باشگاه نسبت به این تصمیم AFC اعتراض شدیدی داشتند. اما علی رغم سختگیری های زیاد در این ماجرا، عیسی نیز مقصر بود و باید در انتخاب خوشحالی خودش دقت زیادی می کرد. او بعدها خوشحالی خودش را کلا به یک شیوه دیگر تغییر داد.

شش ماه محرومیت عیسی آل کثیر
شش ماه محرومیت عیسی آل کثیر

حتما بخوانید: بیوگرافی عزت الله پورقاز | زندگی شخصی + افتخارات + حواشی + عکس با همسر

حضور دوباره در تیم پرسپولیس در دی ماه 1401

عیسی آل کثیر به دلیل مشکلات رباط صلیبی مدت ها از فوتبال دور بود و بنابر سختگیری های خودش که مبنی بر عدم جراحی پای خود بود. حالا تصمیم گرفت که پزشکان عمل جراحی را انجام دهند. با سپری کردن دوران نقاهت دوباره به میادین فوتبال بازگشت و از تیم محبوب خودش پرسپولیس شروع کرد و در 11 دی 1401 رسما با پرسپولیس قرارداد بست. او در سال 2023 با پرسپولیس رسما قرارداد دو ساله بست.

آمار عیسی آل کثیر

باشگاه‌های حرفه‌ای*
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۲۰۱۱–۲۰۱۲ استقلال اهواز
۲۰۱۲–۲۰۱۳ پیکان ۱۲ (۰)
۲۰۱۳–۲۰۱۴ البدر بندر کنگ ۱۹ (۷)
۲۰۱۴–۲۰۱۵ آلومینیوم هرمزگان ۱۹ (۱۱)
۲۰۱۵–۲۰۱۸ نفت تهران ۵۹ (۱۰)
۲۰۱۸–۲۰۱۹ پیکان ۲۵ (۸)
۲۰۱۹–۲۰۲۰ صنعت نفت آبادان ۲۶ (۱۲)
۲۰۲۰– پرسپولیس ۰ (۰)

حتما بخوانید: بیوگرافی وحید امیری بازیکن تیم ملی ایران |زندگی شخصی و حرفه ای + عکس

چکیده ای از بیوگرافی عیسی آل‌کثیر

  • نام کامل: عیسی آل کثیر
  • تاریخ تولد: ۱۸ بهمن۱۳۶۸( ۳۱ سال)
  • محل تولد: دزفول، ایران
  • قد: ۱٫۸۳ متر( ۶ فوت ۰ اینچ)
  • پست: مهاجم

افتخارات

– جام حذفی 96 – 1395

– نایب قهرمان سوپر جام 1396

– بهترین گلزن لیگ آزادگان 94 – 1393

– بهترین گلزن جام حذفی فوتبال ایران 95 – 1394

عیسی آل کثیر و مجید جلالی
عیسی آل کثیر و مجید جلالی

باشگاه های حرفه ای عیسی آل کثیر

  • ۲۰۱۱–۲۰۱۲ استقلال اهواز
  • ۲۰۱۲–۲۰۱۳ پیکان ۱۲( ۰ گل )
  • ۲۰۱۳–۲۰۱۴ البدر بندر کنگ ۱۹( ۷ گل)
  • ۲۰۱۴–۲۰۱۵ آلومینیوم هرمزگان ۱۹( ۱۱ گل)
  • ۲۰۱۵–۲۰۱۸ نفت تهران ۵۹( ۱۰ گل)
  • ۲۰۱۸–۲۰۱۹ پیکان ۲۵( ۸ گل)
  • ۲۰۱۹– صنعت نفت آبادان ۱۳( ۸ گل)

حتما بخوانید: بیوگرافی مهدی قائدی و همسرش ستاره معصومی |حواشی و جنجال ها+عکس

افتخارات عیسی آل کثیر

باشگاهی

  • نفت تهران
  • جام حذفی( ۱) :۹۶–۱۳۹۵
  • سوپرجام:نایب قهرمان ۱۳۹۶

 

فردی

  • بهترین گلزن لیگ آزادگان ۹۴–۱۳۹۳
  • بهترین گلزن جام حذفی فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴

همه چیز در مورد زندگی نامه فوتبالیست ها را در سایت ورزشی بخوانید.

mohamadnd
2 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *