مارسلو ویرا

بیوگرافی مارسلو ویرا (Marcelo Vieira) و همسرش را بخوانیم. همچنین در مورد زندگی شخصی و افتخارات و حواشی و ازدواج و خانواده و زندگی حرفه ای این فوتبالیست مطرح جهان صحبت خواهیم کرد.

بیوگرافی مارسلو ویرا فوتبالیست

مارسلو متولد 12 می 1988 در برزیل است ، نام کامل اش مارسلو ویرا دا سیلوا جونیور می باشد که اکثر افراد اورا به اسم مارسلو یاد می کنند یا مو فرفری جذاب!

با 174 سانتی متر قد و 80 کیلوگرم وزن در پست دفاع چپ برای تیم ملی برزیل و مدت زمان زیادی هم در تیم رئال مادرید به عنوان دفاع چپ بازی میکرد.

ولی امروزه در تیم المپیاکوس یونان بازی می کند. با فوتبال به شهرت جهانی دست یافت.

خانواده و اصالت

در شهر ریو دوژانیرو برزیل به دنیا آمده است، پدرش مارسلو ویرا داسیلوا، یک آتش نشان فداکار بوده. و مادرش ماریا معلم بازنشسته است. و تنها یک خواهر به نام جولیا وییرا دارد.

کودکی مارسلو ویرا
کودکی مارسلو ویرا

او فوتبال خود را در سال 1997 ، زمانی که 9 ساله بود در خیابان های گل و خاکی ریو دوژانیرو شروع کرد. و پدربزرگش سن پدرو یکی از انگیزه های اصلی او بود.

بازیکن حرفه ای فوتبال از 9 سالگی

او توانست در نوجوانی عضو یک تیم بشه ، در سال 2002 در سن 14 سالگی به آکادمی تیم فوتبال فلومیننزه در ریو دوژانیرو پیوست و در سال 2005 در سن 17 سالگی موفق شد وارد تیم بزرگسالان این تیم شود و تا سال 2006 در این تیم بازی کند.

حتما بخوانید: بیوگرافی آنتونی استوکس |داستان زندگی+ازدواج+سبک بازی+ حاشیه ها

جذب مارسلو توسط رئال مادرید

این بازیکن در سال 2007 و در سن 19 سالگی به دلیل بازی های درخشان برای تیم فلومیننزه و استعداد استثنایی اش در توپ مورد توجه رئال مادرید قرار گرفت. بدین ترتیب در همان سال به باشگاه کهکشانی رئال مادرید پیوست.

او در سال های حضور در رئال مادرید افتخارات زیادی کسب کرد که از مهمترین آنها می توان به 4 قهرمانی در لالیگا و 4 قهرمانی در لیگ اروپا اشاره کرد. به غیر از این دستاورد ها 5 بار در لیست بهترین بازیکنان یوفا قرار گرفت!

بازی در تیم ملی

در سال 2005 در سن 17 سالگی توسط تیم زیر 17 سال برزیل دعوت شد و در سال 2006 در 18 سالگی برای نخستین بار به تیم ملی بزرگسالان برزیل راه یافت تا موفقیت های خود را یکی پس از دیگری کامل تر کند. در جام های جهانی 2014 و 2018 همراه با تیم ملی برزیل حضور داشت و در جام جهانی 2014 به عنوان بهترین دفاع چپ از سوی فیفا برگزیده شد.

روابط شخصی و ازدواج مارسلو ویرا و همسرش

او می‌گوید که اولین عشق زندگی‌اش، کلارز آلوز را زمانی که در دوران کودکی‌اش در ساحل بازی می‌کرد، ملاقات کرد و دوستی آنها از کودکی شروع شد و سال‌ها ثابت ماند.

مارسلو ویرا و همسرش
مارسلو ویرا و همسرش

مارسلو در سال 2008 زمانی که 20 ساله بود با دوست دختر دیرینه خود کلارس آلوز ازدواج کرد و اکنون دو پسر دارند. اولین فرزند آنها انزو گتوزو آلوز ویرا است که در 25 سپتامبر 2009 و فرزند دوم آنها شان لیام در 1 سپتامبر 2015 متولد شد.

فعالیت های تبلیغاتی و مدل مارسلو ویرا

مارسلو در سال 2013 به عنوان مدل تبلیغاتی برند آدیداس در کنار هم تیمی هایش مانند گرت بیل و کریم بنزما ظاهر شد. من در طول دوران حرفه ای ام به برخی از آرزوهایم رسیدم، یکی از آنها حضور در کنار ستاره های فوق العاده بود، آنها به من تبریک گفتند و این یک برند عالی است و من خوشحالم.

حتما بخوانید: بیوگرافی مارک آندره تر اشتگن و همسرش | داستان کودکی، شهرت، همسر و …

دوران کودکی مارسلو ویرا

دوران کودکی او با سختی و فقر همراه بود تا جایی که حتی برای رفت و آمد به باشگاه ، خانواده اش به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه رفت و آمدش به ورزشگاه او را از رفتن به ورزشگاه منع می کردند.

ولی او هر طور شده دلش می خواست در تمرین هایش شرکت کند.

مدتی گذشت تا اینکه یکی از اعضای باشگاه فالومیننزه متوجه غیبت چند روزه مارسلو شد و به خانه آنها رفت و دلیل غیبت او را جویا شد و متوجه شد که خانواده او حتی قادر به پرداخت هزینه کرایه ماشین مارسلو نیستند.

بنابراین با توجه به اطلاع از کیفیت بالای فوتبال مارسلو، باشگاه هزینه های سفر او را تامین کرده و مبلغی را نیز به عنوان پیش قرارداد به خانواده او می دهند.

همین کار باعث شد فوتبال را کنار نگذارد و پیشرفت کند.

چرا مارسلو ویرا در رئال مادرید

بهترین تیم رئال مادرید بود زیرا کیفیت و سبک تیم بالا و جای پیشرفت فراوانی داشت.

پس بهترین تصمیم رفتن به رئال بود از سویی در آن زمان پیشنهاد مالی باشگاه رئال بهتر از سایر تیم ها بود.

و این تیم از شرایط بسیار خوبی بهره می برد و بازیکنان بزرگی در این تیم بازی می کردند.

به همین دلیل تصمیم گرفتم به این باشگاه بروم.

حتما بخوانید: بیوگرافی جیانلوکا ویالی | زندگی شخصی + بیماری + عکس با همسر و فرزندان

علاقه به سگ

در یک مصاحبه از او پرسیده شد که سرگرمی شما چیست؟

او پاسخ داد: بازی با سگ ها و پسرم، رفتن به سینما، قدم زدن در مادرید و غذا خوردن در رستوران ها از سرگرمی های من است.

زندگینامه مارسلو ویرا و همسرش
زندگینامه مارسلو ویرا و همسرش

مارسلو خالکوبی بسیار جذابی دارد، اگرچه برخی از طرح های خالکوبی احمقانه به نظر می رسند. اما قابل توجه ترین طرحی که در خالکوبی او خودنمایی می کند پدرو، نام پدربزرگش است.

او اغلب با ستاره سابق برزیلی روبرتو کارلوس مقایسه می شود ، خود روبرتو کارلوس در این باره می گوید: او جانشین من است و فکر می کنم توانایی های فنی مارسلو بهتر از من است.

همه چیز در مورد زندگی نامه فوتبالیست ها را در سایت ورزشی بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *