بیوگرافی متیو اندرسون والیبالیست

بیوگرافی متیو اندرسون (Matt Anderson) والیبالیست را در این بخش می خواهیم تا خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. همه چیز در مورد زندگی شخصی و حرفه ای و افتخارات و حواشی این والیبالیست را خدمت شما عزیزان ارائه کرده ایم.

بیوگرافی متیو اندرسون والیبالیست

متیو جان اندرسون (متولد 18 آوریل 1987) یک بازیکن والیبال حرفه ای آمریکایی است. او عضوی از تیم ملی آمریکا، برنده مدال برنز بازی های المپیک ریو 2016 و قهرمانی جهان 2018، لیگ جهانی 2014 و قهرمان جام جهانی 2015 است.

او با باشگاه زنیت کازان روسیه چندین برنده لیگ قهرمانان CEV است. بیوگرافی متیو اندرسون

از سال 2007، صفحه ویکی پدیای انگلیسی مت اندرسون بیش از 30234 بازدید از صفحه دریافت کرده است. بیوگرافی او به ۲۱ زبان مختلف در ویکی پدیا موجود است.

مت اندرسون شصت و ششمین بازیکن محبوب والیبال (از رتبه 35 در سال 2019 کاهش)، 14403 امین بیوگرافی محبوب از ایالات متحده (از رتبه 12556 در سال 2019) و ششمین والیبالیست محبوب آمریکایی است.

او دو بار المپیکی و برنده مدال برنز در ریو 2016 است. و به دلیل ده ها جایزه فردی که در طول سال ها در سراسر جهان کسب کرده است. لقب آقای MVP را به خود اختصاص داده است. اما مت اندرسون از ایالات متحده تجربه تغییر زندگی را داشته است که تغییر کرده است.

حتما بخوانید: بیوگرافی مایکل شوماخر | عکس با همسر+حواشی جنجالی+حقایق زندگی

سوپر استار 33 ساله

سوپراستار 33 ساله و همسرش جکی در ژانویه گذشته والدین افتخار آمیز جیمی جوان شدند. و از آن زمان به بعد مت کاملاً شکست خورده است.

او گفت: «پدر بودن [جیمی] تجربه باورنکردنی بوده است، حتی زمانی که شما نمی خوابید.

متیو اندرسون بازیکن والیبال
متیو اندرسون بازیکن والیبال

بزرگ کردن نوزاد در طول همه گیری، با کاهش شدید فعالیت واقعی والیبال، باعث شد اندرسون از نزدیک روی خانواده اش تمرکز کند. زیرا آنها اولین روز شکرگزاری جیمی را در نوامبر جشن گرفتند. بیوگرافی متیو اندرسون

اندرسون در شمال ایالت نیویورک بزرگ شد و برای هیوندای اسکای واکرز کره، کالیپ و مودنا ایتالیا و زنیت کازان روسیه بازی کرده است . در تمام این مدت تیم ملی آمریکا را به مدال در بازی های المپیک، قهرمانی جهانی والیبال FIVB، لیگ جهانی FIVB و جام جهانی FIVB.

اخیراً او نقش مهمی در هدایت ایالات متحده به کسب مقام در المپیک 2020 توکیو از طریق مقدماتی جهانی داشته است.

بنابراین، پایگاه عظیم طرفداران او در سرتاسر جهان، اکنون می‌توانند منتظر اقدامی هیجان‌انگیز از سوی پدر مغرور، پس از برگزاری مجدد بازی‌های المپیک در سال 2021، به دادگاه باشند.

بیوگرافی متیو اندرسون

در بین بازیکنان والیبال

مت اندرسون از 121 رتبه 66 را به خود اختصاص داده است. پس از او ساموئله پاپی، تاد راجرز، یلنا نیکولیچ، بیانکا بوشا، آلکسی کازاکوف و فنگ کان قرار دارند.

قد و وزن مت اندرسون

مت اندرسون مردی قد بلند است که 6 فوت و 8 اینچ قد دارد. و 86 کیلوگرم وزن دارد. او موهای قهوه ای مشکی، چشمان آبی فندقی و هیکلی ورزشی دارد.

حتما بخوانید: بیوگرافی تونی کروس، ستاره ی رئال مادرید و تیم ملی آلمان

دارایی خالص مت اندرسون چقدر است؟

اعتقاد بر این است که او توسط تیم های مختلف دستمزد خوبی می گیرد. و دارایی خالص او 1 میلیون دلار تخمین زده می شود. او همچنین برای تیم‌های ملی در «جام پان آمریکا»، «قهرمانی نورسکا»، «لیگ جهانی FIVB» و «بازی‌های المپیک» شرکت کرد. بیوگرافی متیو اندرسون

متیو اندرسون والیبال
متیو اندرسون والیبال

اولین بازی حرفه ای والیبال متیو

مت اندرسون اولین بازی حرفه ای والیبال خود را در سال 2008 با Cheonan Hyundai Capital Skywalkers در مسابقات قهرمانی کره جنوبی انجام داد.

او همچنین نماینده زنیت کازان در مسابقات قهرمانی روسیه در سال های 2012، 2013، 2014، 2015 و 2016 بود. او پیش از این به عنوان عضوی از تیم آمریکا چهار جام از جمله دو بار جام روسیه و دو بار سوپرکاپ روسیه را به دست آورده است.

او همچنین چهار بار در سال های 2008، 2013، 2014 و 2015 به عنوان با ارزش ترین بازیکن انتخاب شد.

بیوگرافی متیو اندرسون

حتما بخوانید: بیوگرافی مایکل جردن | زندگی شخصی + جوایز + عکس با همسر و فرزندان

ازدواج مت اندرسون و همسرش

همسر مت اندرسون کیست؟ ژاکلین ماری گیلوم همسر مت اندرسون است. این زوج در 29 آگوست 2020 ازدواج خواهند کرد. جکی در 31 ژانویه 2020 پسرشان مایکل جیمز اندرسون را به دنیا آورد. به طور مشابه، در 9 آوریل 2022، آنها به دومین دختر خود، ویرجینیا جون، خوش آمد گفتند.

عکس مت اندرسون و همسرش
عکس مت اندرسون و همسرش

او یک عکاس غذا/سبک زندگی است و در مارس 2018 قرار ملاقات را آغاز کردند. او در ماه مه 2019 از او خواستگاری کرد و او پذیرفت. بیوگرافی متیو اندرسون

مت اندرسون و همسر و فرزندانش
مت اندرسون و همسر و فرزندانش

همه چیز در مورد زندگینامه ورزشکاران را در سایت ورزشی بخوانید.

sajadjafari
9 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *