بیوگرافی محمدرضا اخباری، زندگی شخصی، همسر، افتخارات + عکس

محمدرضا اخباری شاد متولد 26 بهمن 1371 در اصفهان) بازیکن فوتبال اهل ایران است. در پست دروازه‌بان برای تیم تراکتور در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. در این پست از وبسایت ورزشی بیوگرافی محمدرضا اخباری را می‌خوانید.

مشخصات محمدرضا اخباری

نام : محمدرضا

 نام خانوادگی : اخباری

 تاریخ تولد : 26 بهمن 1371

 محل تولد : اصفهان

 رشته ورزشی : فوتبال

پست: دروازه‌بان

زندگی شخصی

محدرضا اخباری در تاریخ روز 26 بهمن ماه 1371 در شهر اصفهان متولد شد. وی دانشجوی انصرافی رشته حفاری نفت دانشگاه آزاد است. او با 191 سانتی متر قد حالا دروازه بان و عضو تیم تراکتور تبریز است.

پدرش متولد همدان و عضو هیئت علمی دانشگاه در رشته شیمی و مادرش اهل مسجد سلیمان و او نیز دبیر شیمی است. او یک برادر به نام مرتضی نیز دارد.

همسر محمدرضا اخباری

همسر محمدرضا اخباری

محمدرضا اخباری با همسرش در یک مهمانی آشنا شد و ازدواج کردند. او می گوید صبحانه نون و پنیر که همسرش با عشق به او می‌دهد، بهترین غذای دنیاست. این زوج صاحب یک دختر هستند.

زندگی فوتبالی محمدرضا اخباری

فوتبالش را با برادرش مرتضی در سال 1383 وقتی 11 ساله بود زیر نظر حسین عبدی شروع کرد. پس از یک دوره سه ماهه آقای عبدی او و برادرش را به نونهالان سایپا دعوت کرد.

خدمت سربازی

از سال 83 و رده نونهالان، او در تمامی رده‌های سنی بازی کرد و به تیم اصلی رسید. اما در سال 92 برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتور پیوست.

بازگشت به سایپا و تراکتور

پس از 2 سال بعنوان بازیکن سرباز در تبریز به تیم سایپا بازگشت. اما پس از یک دوره‌ی ناموفق و دوباره در زمستان 97 به تیم تراکتورسازی بازگشت.

تراکتورسازی

او در دی ماه 1397 به تیم تراکتور پیوست. محمدرضا اخباری در جام حذفی فوتبال ایران 99–1398 با وجود مصدومیت در دو بازی حساس نیمه نهایی مقابل نفت مسجد سلیمان و فینال مقابل استقلال تهران بازی کرد و درخشید.

او در لیگ برتر فوتبال ایران 01–1400 ایران بعد از حواشی ناشی از جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، کاپیتان اول سرخ‌پوشان تبریزی شد.

لیگ قهرمانان آسیا

لیگ قهرمانان آسیا

دروازه‌بان تراکتور ، با 5 کلین شیت بهترین دروازه‌بان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 شد. درخشش او یکی از اصلی ترین عوامل صعود سرخ پوشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان در آن فصل بود.

بازی‌های ملی

محمد رضا اخباری به‌همراه تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی‌های آسیایی 2014 شرکت کرد. او همچنین دروازه‌بان تیم ملی المپیک ایران در انتخابی المپیک 2016 بود که در نهایت با شکست مقابل ژاپن، حذف و از راهیابی به المپیک بازماندند. او در سال 2016 به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. اخباری یک بازی ملی در کارنامه دارد.

اخباری با درخشش در جام باشگاه های آسیا توسط دراگان اسکوچیچ سرمربی وقت تیم ملی در بار دیگر به تیم ملی دعوت شد. او تک بازی ملی خود را در برابر قرقیزستان انجام داد.

افتخارات محمدرضا اخباری

تراکتور

قهرمان جام حذفی ایران: 99–1398

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *