بیوگرافی محمد صلاح و همسرش

بیوگرافی محمد صلاح (Mohamed Salah) و همسرش که از جمله فوتبالیست های مصری موفق است. ما حقایق و جنبه های پنهان زندگی این فوتبالیست را در این مقاله آورده ایم.

بیوگرافی محمد صلاح

محمد صلاح متولد 15 ژوئن 1992 در مصر بوده و فوتبالیست می باشد. او در سال 2017 با بازی های درخشان و گل های جادویی اش توانست عنوان بهترین فوتبالیست سال آفریقا را بدست آورد. و همینطور برنده بهترین بازیکن سال لیگ جزیره و برنده کفش طلایی لیگ جزیره شد. با آمار 44 گل در 52 بازی، شروعی فوق العاده در اولین فصل حضورش در آنفیلد.

لقب های صلاح

در مصر او را ستایش میکنند و حتی مستندی درباره او در تلویزیون ملی مصر ساخته شده است. پادشاه مصری، مسی مصری و فرعون سه تا از چندین القاب جذابی است که طرفدران لیورپولی و مردم کشورش برای او انتخاب کردند.

فرعون مصر محمد صلاج
فرعون مصر محمد صلاح

علاقه به سینما

صلاح به سینما علاقه زیادی دارد و خود را فن دو آتیشه دی کاپریو میداند و در میان بازیکران مصری رابطه نزدیکی با خالد النبوی دارد. صلاح میگوید شاید بعد از بازنشستگی به دنیای سینما ورود کند. اخیرا محمد صلاح یک ترک آهنگ با سبک رپ هم از خودش با نام خودش بیرون داد و نشان داد به هنر و دیده شدن علاقه بسیار بالایی دارد. این بازیکن دوست دارد به او بگویند سلبریبیتی نه یک ستاره دنیای فوتبال.

محمد صلاح و هنرپیشه بزرگ سینما
محمد صلاح و هنرپیشه بزرگ سینما

غذای موردعلاقه

وقتی به مصر برمیگردم از فرودگاه با دوستم تماس میگیرم و به او میگویم کوشاری (غدای سنتی مصری) رو بگیر تا تویه ماشین غذا بخوریم.درحالی که هودی گشادم رو روی سر و صورتم کشیدم داخل ماشین میپرم و چه چیزی بهتر از خوردن کوشاری!

کوشاری یک غذای سنتی شامل برنج عدس و‌ ماکارونی است به همراه سرکه سیر و سس گوجه تند، و رو‌ی آن پیاز و‌ نخود سرخ شده میریزند.

حتما بخوانید: بیوگرافی زلاتان ابراهیموویچ | دوران کودکی + خانواده و سرمایه

اسطوره صلاح

اسطوره محمد صلاح، بوکسر حرفه ای آمریکایی محمد علی کلی است. او‌ اینگونه میگوید که تعهد به عظمت ویژگی مشترک ماست. من مجبور بودم برای رسیدن به تمرین و برگشتن به خونه ده تا اتوبوس عوض کنم و ۹ ساعت در مسیر باشم و این کار رو چهار سال در پنج‌ روز هفته انجام‌ میدادم.

محمدصلاح و محمد علی کلی
محمدصلاح و محمد علی کلی

جشن ازدواج محمد صلاح

جشن عروسی محمد صلاح و مجی محمد به شکلی کاملا مردمی برگزار شد. تمامی اهالی روستا و بسیاری از مردم شهر به همرا این زوج آن روز را جشن گرفتن. او‌ میتوانست جشن عروسی خود را با تعداد محدودی مهمان و محافظان شخصی خودش برپا کند، اما صلاح سلبریتی ای مردمی است و در خانه او به سوی مردم کشورش همیشه باز است.

جشن عروسی محمد صلاح
جشن عروسی محمد صلاح

اعتقادات و فرزندان صلاح

با توجه به سجده شکر او‌ پس از گلزنی هایش میتوان فهمید که او مردی بسیار مذهبی و مسلمان است. دختر اول صلاح در سال ۲۰۱۴ در لندن بدنیا امد، زمانی که صلاح در چلسی توپ‌ میزد. نام‌ اولین دخترش را مکه محمد گذاشت اما بعدا نام او به مکه تغییر داد.
دختر دوم صلاح که کایان نام دارد در سال ۲۰۲۰ در بندر لیورپول به دنیا آمد. کایان در عربی معنای طبیعت و‌ خلقت دارد.
دختران محمد صلاح تابعیت بریتانیایی دارن.

حتما بخوانید: بیوگرافی پابلو گاوی و ماجرای رابطه او با پرنسس اسپانیا

محمد صلاح و فرزندش
محمد صلاح و فرزندش

حاشیه های یک بازیکن مسلمان در اروپا

زمانی که صلاح عضو تیم بازل سوییس بود به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب شد. در مراسم اهدای جوایز او توسط میزبان مراسم که خانمی زیبا و اروپایی بود بوسیده شد تا به او تبریک گفته شود برای برنده شدن این عنوان اما صلاح در شبکه های اجتماعی اسیر انتقاد های تند مصریان قرار گرفت.

حتما بخوانید: کریم بنزما ستاره فرانسوی | بیوگرافی+ حواشی+عکس با همسر و فرزند

محمد صلاح و بوسیدن دختر نامحرم
محمد صلاح و بوسیدن دختر نامحرم

صلاح بعدا به این موضوع اشاره کرد که آنها من را ناراحت کردند. آنها جایزه من را فراموش کردند و روی حواشی تمرکز کردند. در سوییس هرجا میروم مورد تشویق قرار میگیرم اما هواداران مصری از آن اتفاقی که در مراسم افتاد به من انتقاد میکنند.

همه چیز در مورد زندگی نامه فوتبالیست ها را در سایت ورزشی بخوانید.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “بیوگرافی محمد صلاح چیست؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “محمد صلاح متولد 15 ژوئن 1992 در مصر بوده و فوتبالیست می باشد. او در سال 2017 با بازی های درخشان و گل های جادویی اش توانست عنوان بهترین فوتبالیست سال آفریقا را بدست آورد. و همینطور برنده بهترین بازیکن سال لیگ جزیره و برنده کفش طلایی لیگ جزیره شد. با آمار 44 گل در 52 بازی، شروعی فوق العاده در اولین فصل حضورش در آنفیلد.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “جشن ازدواج محمد صلاح”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “جشن عروسی محمد صلاح و مجی محمد به شکلی کاملا مردمی برگزار شد. تمامی اهالی روستا و بسیاری از مردم شهر به همرا این زوج آن روز را جشن گرفتن. او‌ میتوانست جشن عروسی خود را با تعداد محدودی مهمان و محافظان شخصی خودش برپا کند، اما صلاح سلبریتی ای مردمی است و در خانه او به سوی مردم کشورش همیشه باز است.”
}
}]
}

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *