آنها گرچه که در گذشته در محله ای فقیر نشین در تهران زندگی می کردند اما به لطف خدا و اراده خودشان حالا دو لژیونر پر افتخار کشورمان به شمار می روند. میلاد محمدی که از سال ۲۰۱۵ در تیم ملی ایران توپ‌ می زند درحال حاضر بازیکن باشگاه مطرح یونانی بوده و برادرش نیز بازیکن تیم السیلیه قطر است. این دو قلو ها دو برادر بزرگ خود را مشوق خود دانسته و در کمال احترام بار ها از آنها تشکر کرده اند. بی آلایش بودن، خون گرمی و صاف و سادگی این دو برادر در دوره های مختلف نقل زبان مردم بوده و هنوز هم هست. آنها همیشه از لطف خدا در حالشان متشکر هستند، شاید به خاطر همین هم هست که آنها این همه پیشرفت را در زندگی حرفه ای شان تجربه کرده اند!

 

 

مقدمه ای بر زندگی شخصی میلاد محمدی

میلاد محمدی متولد 1 مهر 1372 در استان تهران است. او که اکنون برای باشگاه آ.ا.ث آتن یونان بازی می کند پیشتر برای تیم احمد گروزنی در لیگ برتر فوتبال روسیه نیز توپ می زد. محمدی قبل از دوران لژیونری اش برای دو سال عضو تیم راه آهن تهران بود. برادر دوقلوی او، مهرداد محمدی نیز اکنون در تیم  السیلیه قطر دوران لژیونری اش را می گذراند. میلاد محمدی در بهمن ماه ۱۳۹۴ دوران لژیونری خود را شروع کرد و برادرش نیز کمی بعد از آن.

 

برادر دوقلو میلاد

میلاد و مهرداد دو برادر دوقلو هستند که میلاد ۵ دقیقه زودتر از برادر کوچکش بدنیا آمده است. امروزه هر دوی آنها فوتبالیست های مطرحی به شمار می روند و دو برادر بزرگتر بنام میثم و محسن و یک خواهر به نام نرگس نیز دارند. مهرداد و میلاد محمدی دوقلوهای خبرساز سال های اخیر فوتبال کشورمان لبودند که از تیم راه آهن مسیر شان از هم جدا شد.

 

دلگرمی دادن های میلاد به برادرش مهرداد

 

میلاد در نیم فصل ۱۳۹۵_۱۳۹۴ از راه آهن جدا و راهی لیگ فوتبال روسیه شد، مهرداد برادر او نیز در پایان همان فصل به تیم سپاهان پیوست تا با عبدالله ویسی تغییرات زیادی را در سبک بازی خود تجربه کند. و دقیقا همین نقطه عطف در زندگی آنها بود که سرنوشت شان را از یکدیگر جدا کرد. پس از جدایی این دو برادر از راه آهن مهرداد (اگرچه در سپاهان همیشه مهره مورد توجهی بود) اما هرگز نتوانست به موفقیت های برادرش که حالا به مهره ثابت کی روش هم تبدیل شده دست پیدا کند. میلاد که همواره رابطه بسیار خوبی با برادر خود داشت و دارد، در گذشته  از هر موقعیتی برای حضور در بازی ها و تمرینات سپاهان استفاده می کرد تا به برادر خود روحیه بدهد.

خانواده ورزشی میلاد محمدی

میلاد و مهرداد دو برادر بزرگ خود یعنی میثم و محسن را مشوق های اصلی خود دانسته و بار ها در مصاحبه های مختلف از آنها تشکر کرده اند. گفته می شود که دو برادر بزرگ میلاد محمدی اهل پرورش اندام هستند.

 

حضور میلاد محمدی در جام جهانی

 

درخشش و سرعت فوق العاده میلاد در دوران لژیونری اش باعث شد که کیروش به او میدان بازی دهد؛ و حالا چند سالی می شود که او به پای ثابت تیم ملی در بازی های مختلف تبدیل شده است.

صنعت مدلینگ  در رزومه محمدی

نشریه بولا اسپورت مالزی در گزارشی از پتانسیل چهره جذاب میلاد محمدی برای مدل شدن خبر داد، اما خود او می گوید که اصلا به این فکر هم نکردم که روزی بخواهم مدل شوم!

 

ازدواج میلاد و مهرداد محمدی

این دو برادر دو قلو چند سال پیش به طور تقریبا همزمان ازدواج کرده و این موضوع را با پخش کردن عکس های دو نفره شان اعلام کردند. همسر میلاد فرانک نام دارد.

شروع فوتبال و عملکرد باشگاهی میلاد محمدی

میلاد محمدی از سن ۱۴ سالگی و با بازی در تیم محلی جاوید فلاح، در منطقه فلاح تهران فوتبال را به صورت جدی (و نه حرفه ای) شروع کرد. او پس از آن در سال ۱۳۸۶  به تیم جوانان پرسپولیس پیوسته و به مدت یک سال نیز در این تیم بازی کرد. محمدی بعد تر به تیم داماش تهران رفت و به مدت چهار سال در این تیم به گلزنی پرداخت. او برای رفع تکلیف خدمت سربازی خود نیز چند سالی به تیم نیروی زمینی تهران پیوست.

او پس از همه این ماجرا ها بالاخره فوتبال خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده و با قراردادی دو ساله به تیم راه آهن پیوست. او با پیراهن این تیم و زیر نظر فرهاد کاظمی توانست بازی های خوبی را از خود به نمایش بگذارد و مورد توجه خیل عظیمی از رسانه ها قرار بگیرد. او پس از پایان قرارداد خود به تیم احمد گروزنی در روسیه پیوست و خیلی زود پس از شروع دوران لژیونری خود به تیم ملی نیز دعوت شد.

 

افتخارات محمدی

میلاد محمدی جزء معدود بازیکنان خط دفاعی ایران است که توانسته است به لیگ های خارجی راه پیدا کرده و لژیونر شود. او همچنین با ۴۸ بازی ملی بازیکن پرافتخاری محسوب می شود.

عملکرد ملی میلاد محمدی

میلاد محمدی از سال ۲۰۱۵ به تیم ملی ایران دعوت شده و عملکرد خوبی را در این تیم از خود بروز داده است.

 

الگوی فوتبالی میلاد محمدی

میلاد محمدی الگوی فوتبالی ایرانی خود را مجتبی محرمی میداند. هر چند که او هرگز بازی های محرمی را از نزدیک ندیده اما می گوید که بازی های او را از تلویزیون زیاد تماشا کرده است. جالب است بدانید که  میلاد و مجتبی محرمی هم محله ای نیز هستند.  محمدی در خارج از کشور طرفدار یوردی آلبا مدافع چپ بارسلونا است و یکی از طرفداران دو آتیشه باشگاه بارسلونا نیز محسوب می شود.

اولین دو قلوهای فوتبال ایران؟!

با نگاهی سطحی به تاریخ می توان میلاد و مهرداد محمدی را اولین دوقلوهای فوتبال ایران نامید. دو برادر جوان و چپ پا که علاقه مشترک شان فوتبال بوده، هر دو برای مدت زمان کوتاهی در راه آهن توپ می زدند و هر دو آنها نیز متولد ۷/۷/۱۳۷۲ هستند صحبت های گرم و شیرینی دارند؛ در پی این موضوع و علاقه اکثر مردم به طرز بی آلایش صحبت کردن آنها ما در ادامه بخش هایی از یک مصاحبه صمیمی با این دو برادر جوان را برای شما قرار داده ایم:

 

مردم می گویند شما خانواده ای ورزشی دارید، آیا این درست است؟

میلاد: تقریبا بله. دو برادر بزرگتر ما میثم و محسن پرورش اندام کار می کنند. هر دو آنها مشوق های اصلی ما به شمار می روند و جا دارد که از همین جا هم از آنها و هم از پدر و مادرمان تشکر کنیم.

مهرداد: البته ما از خواهر عزیزمان هم ممنون هستیم که خیلی هوای مان را دارد!

در مصاحبه هایتان زیاد از نقش خدا بر زندگی تان صحبت می کنید، می توانید این را برای ما بیشتر توضیح دهید؟

میلاد: ما بچه پایین شهر هستیم و زجر کشیده! البته پدر و مادر مهربانی داریم که تا به حال اجازه نداده اند هیچ کمبودی را در زندگی مان احساس کنیم اما باز هم ما سختی هایی کشیده ایم. اگر امروز در چنین باشگاه هایی توپ می زنیم همه اش به لطف آن بالایی است.

raha36
24 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *