زندگی نامه گاوی

بیوگرافی پابلو گاوی (Pablo Martín Páez Gavira) بازیکن جوان متولد شده در تاریخ 5 اوت سال 2004 که با نام گاوی نیز شناخته می شود، بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که در پست هافبک میانی برای باشگاه فوتبال بارسلونا در لالیگا و تیم ملی کشورش یعنی اسپانیا بازی می کند. با وبسایت ورزشی تا آخر این مقاله همراه باشید.

بیوگرافی پابلو گاوی |زندگی نامه گاوی

بازیکن جوان متولد شده در تاریخ 5 اوت سال 2004 که با نام گاوی نیز شناخته می شود، بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که در پست هافبک میانی برای باشگاه فوتبال بارسلونا در لالیگا و تیم ملی کشورش یعنی اسپانیا بازی می کند.

تولد او

پابلئ گاویرا که اکثرا او را با نام گاوی می شناسند، در تاریخ 5 آگوست سال 2004 در شهر لوس پالاسیوسی ویلافرانکا اسپانیا به دنیا آمد.

زندگی نامه گاوی
زندگی نامه گاوی

او فوتبال خود را قبل از پیوستن به جوانان بارسلونا در تاریخ ژوئیه سال 2015 از تیم جوانان رئال بتیس فوتبال را شروع کرد. اولین بازی او بر می‌گردد در تاریخ 21 فوریه سال 2021 که در بارسلونا B بازی می کرد. در آن بازی بارسلونا توانست بازی را 6-0 مقابل تیم CE L’Hospitalet به نفع خودش تمام کند.

حتما بخوانید: بیوگرافی میکل آرتتا و همسرش| کودکی، ناگفته ها و حقایق زندگی

پیوستن او به تیم بزرگسالان

او بعد از انجام 3 بازی در تیم بارسلونا B، تحت تاثیر قرار گرفت و با تیم بزرگسالان تماس گرفت. برای اولین بار او در لیگ فهرمانان اروپا باخت 3-0 را مقابل تیم بایرن مونیخ تجربه کرد که در دقیقه 59 به جای سرخیو بوستکس در تاریخ 14 سپتامبر سال 2021 در مرحله گروهی در تیم بازی کرد.

او اولین بازی اش را در لس آنجلس مقابل ختافه، بارسلونا توانست نتیجه بازی را 1-2 به نفع خودش در تاریخ 29 آگوست سال 2021 به نفع خودش تمام کند.

گاوی زمانی نماینده کشورش بوده که او با تیم زیر 15 سال بازی کرد و بعد از اولین بازی خود رد تاریخ 3 دسامبر سال 2018، در 14 سالگی اش چهار بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند.

او سه بار برای زیر 16 سال بازی کرد تا زمانی که به تیم زیر 18 سال که مدیر آن پابلو آمو بود، درست در زمانی که سن او 17 سال بود، پیوست. لوئیس انریکه بعد از شناسایی استعداد او، او را در 6 اکتبر سال 2021 درست زمانی که گاوی سنش 17 سال و 2 ماه و 1 روز بود، او را به تیم بزرگسالان آورد.

در تاریخ 6 اکتبر سال 2021، او اولین بازی اش را در تیم بزرگسالان در نیمه نهایی لیگ ملت های یوفا مقابل ایتالیا انجام داد، در یک بازی که 83 قبل از اینکه سرجی روبرتو جایگزین او شود، 1-2 تیم او برنده شد.

حتما بخوانید: بیوگرافی گرت بیل و همسرش | حواشی+ زندگی شخصی+عکس

حضور او در تیم ملی

گابی در پرونده بازی هاش توانسته سابقه حضور در تیم زیر15 سال اسپانیا، زیر 16 سال اسپانیا، زیر 18 سال اسپانیا را داشته باشد.

گابی اولین بازی ملی خودش را در چارچوب لیگ ملت های اروپا 2020-21 مقابل تیم ملی فوتبال ایتالیا انجام داد. در این بازی اسپانیا نیتجه بازی را به 2-1 به نفع خودش به پایان رساند و به فینال لیگ ملت های اروپا 2020-21 رسید.

اولین گلی که گاوی در بازی های ملی اش به ثبت رساند در تاریخ 5 ژوین سال 2022 بود، درست در بازی اسپانیا مقابل تیم جمهوری چک در چارچوب رقابت های لیگ رقابت های لیگ ملت های اروپا 2022-23 به ثمر رساند.

حتما بخوانید: کریم بنزما ستاره فرانسوی | بیوگرافی+ حواشی+عکس با همسر و فرزند

علاقه پرنسس به گاوی

گاوی توجه ها را به خود جلب کرده و به نظر می رسد که این توجه های کسب شده به خانواده سلطنتی نیز رسیده باشد. برخی از رسانه های کشور اسپانیا مدعی شده اند که لئونور ولیعهد و دختر پادشاه این کشور علاقه شدیدی به گاوی دارد.

در راستای این خبر بسیاری از خبرگزاری های اسپانیا نیز خبر از رابطه بین ها داده اند.

زندگی نامه گاوی
علاقه پرنسس اسپانیا به گاوی

همه چیز در مورد زندگی نامه فوتبالیست ها را در سایت ورزشی بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *