بیوگرافی کوین دی بروینه، بازیساز منچستر سیتی

بیوگرافی کوین دی بروینه (Kevin De Bruyne) و همسرش اسطوره فوتبال منچستر سیتی شامل تاریخچه او، داستان زندگی قبل از شهرت، زندگی خانوادگی و بسیاری از حقایق کمتر شناخته شده است.

بله، همه می دانند که او یکی از بهترین بازیسازان حرفه ای امروز است. با این حال، بسیاری از طرفداران فوتبال زندگی نامه کوین دی بروینه را نخوانده اند. بدون فوت وقت بیشتر به سراغ زندگی نامه این بازیکن می رویم.

بیوگرافی کوین دی بروینه

برای شروع بیوگرافی، کوین دی بروینه در 28 ژوئن 1991 از هرویگ دی بروینه (پدر کوین) و آنا دی بروین (مادر کوین) به دنیا آمد. او یک سفیدپوست قفقازی است که اقلیتی از قومیت سفید بلژیک را تشکیل می‌دهند. در اوایل، همه دی بروین را به عنوان یک کودک با استعداد و خاص می دیدند، کودکی که قرار بود در آینده عالی باشد.

کوین دی بروینه در کودکی
کوین دی بروینه در کودکی

کودکی و خانواده کوین دی بروینه

بسیاری از طرفداران فوتبال نمی دانند که کوین کودکی خود را در ایلینگ انگلستان، جایی که خانواده مادرش در آن زندگی می کردند، گذراند. خانواده کوین دی بروین نیز به رفت و آمد به آفریقا، زادگاه مادرش، عادت داشتند.

بیشتر تعطیلات در بوروندی و ساحل عاج، جایی که شعبه های شرکت نفت خانواده او در آن قرار داشتند، می گذشت. پدربزرگ دی بروینه (از طرف مادرش) یک سرمایه گذار بزرگ نفت در آفریقا است.

مصاحبه ی کوین دی بروینه در اولین روز های شهرت
مصاحبه ی کوین دی بروینه در اولین روز های شهرت

حتما بخوانید: بیوگرافی محمد صلاح و همسرش | جشن ازدواج+حقایق زندگی+علایق+

در مسیر شهرت

کوین کوچولو در سن 4 سالگی در شهر خود، گنت، جایی که با پدر و مادرش زندگی می کرد، فوتبال را در Drongen، بلژیک شروع کرد. او شروع خوبی در فوتبال داشت.

رشد این ملی پوش بلژیکی از ابتدای دوران حرفه ای او بسیار زیاد بوده است. این از دو ویژگی اصلی ناشی می شود. اول سخت کوشی و دومی عزم راسخ او.

اولین نشانه های ستاره شدن کوین دی بروینه از فداکاری مثال زدنی او برای رسیدن به قله های بلند ناشی شد. کار سخت او در باشگاه جوانانش موفقیت های زیادی به همراه داشت که به نوبه خود توجه رسانه ها را به دنبال داشت. او به عنوان آینده فوتبال بلژیک شناخته می شد.

در این دوره، بلژیک از تعداد بازیکنان قدیمی خود به دلیل عدم محبوبیت روزافزون آنها خسته شده بود. آنها هرگز در فوتبال خوب نبودند.

کشور به یک انقلاب فوتبالی از پایه نیاز داشت. کوین، کودکی بود که می توانست رهبری چنین انقلابی را بر عهده بگیرد.

کوین شگفت انگیز خود را همیشه در مقابل رسانه ها می دید. او قبل و بعد از مسابقاتش چندین جلسه مصاحبه داشت.

پیشرفت بی نظیر او نیز با مدیران فوتبال جوانان بلژیک همراه شد. همه باشگاه های جوانان او را می خواستند. کوین به سرعت پیشرفت کرد و به یکی از فوتبالیست های مورد علاقه جوانان کشور تبدیل شد.

حتما بخوانید: بیوگرافی زلاتان ابراهیموویچ | دوران کودکی + خانواده و سرمایه

زندگی مستقل کوین دی بروینه

در ۱۴ سالگی زندگی خانگی خود را در روستای درونگن، در خارج از گنت پشت سر گذاشت. در آنجا به آکادمی گنک پیوست و فقط آخر هفته ها خانواده اش را می دید.

این دوره ای بود که او یاد گرفت چگونه مستقل بماند. او در آنجا با خانواده ای دوست شد که از او مراقبت می کردند. کوین در سن 14 سالگی می توانست خود را به خوبی مدیریت کند.

او دستمزد زیادی نمی گرفت اما آنچه را که داشت مدیریت می کرد. به گفته کوین، مدیریت زندگی چیزی است که والدینم به من آموختند. من کسی نیستم که در زندگیم پول زیادی خرج کنم.

وقتی می‌خواهم کاری انجام دهم، آن را برای بعداً نگه می‌دارم. مثلا برای تعطیلات – چون زمان زیادی نداریم. در طول فصل، من در خانه هستم. من خودم خوب غذا می پزم و خوشحالم. من از 14 سالگی تنها زندگی می کنم.

ترک خانه برای دنبال کردن رویاهای حرفه ای اش نتیجه داد. هرچند وقتی تصمیم به این کار گرفت، خیلی جوان بود.

کوین، واقعاً در مدت کوتاهی راه درازی را طی کرده است. مادربزرگش واقعاً به او افتخار  می کرد. او اغلب به ملاقات مادربزرگش می رفت.

ماجرای خیانت پارتنر سابق دی بروینه با تیبو کورتوآ
ماجرای خیانت پارتنر سابق دی بروینه با تیبو کورتوآ

حتما بخوانید: بیوگرافی پابلو گاوی و ماجرای رابطه او با پرنسس اسپانیا

زندگی عاشقانه و همسر کوین دی بروینه

کوین دی بروینه در حال حاضر با میشل لاکروا ازدواج کرده است. بدون شک او فوق العاده زیباست. او الگوی زیبایی و تعالی است. کوین او را به دلایل زیادی دوست دارد.

هر دو طرف بعد از مسائل مربوط به رابطه او با دوست دختر سابقش با هم ملاقات کردند. آنها همچنین پس از اینکه بهترین دوستش (تیبو کورتوا) با پارتنر سابقش به او خیانت کرد، با هم آشنا شدند.

کوین از زمانی که رابطه اش با میشل شروع شد، مردی بسیار خوشحال بوده است.  میشل کسی است که او را تبدیل به مردی کرده است که همیشه آرزویش را داشته است.

او یکی از دلایلی بود که چلسی را به مقصد ولفسبورگ ترک کرد. میشل لاکروا بانویی بود که قلب شکسته کوین را ترمیم کرد. آسیب عاطفی او را که برای مدت طولانی او را آزار می داد، التیام بخشید.

کوین و همسرش میشل
کوین و همسرش میشل

او هرگز خجالت نمی کشد که عشق خود را به او به طور علنی نشان دهد، به خصوص در مقابل جمعیت. مادر کوین از رابطه پسرش با او حمایت کامل می کند. هر دو دوستان خوبی هستند و بارها در حال تماشا و حمایت از کوین در ورزشگاه در کنار هم دیده شده اند.

او در سال 2016 خبر نامزدی خود با کوین دی بروینه را در اینستاگرام خود منتشر کرد. کوین در نهایت در سال 2017 با میشل لاکروا ازدواج کرد

ستاره منچستر سیتی قبل از ازدواجش در باشگاهش برای بهبود فرمش تلاش می کرد و از عملکرد خود بسیار ناراحت بود.

خانواده ی دی بروینه و همسر و فرزندش
خانواده ی دی بروینه و همسر و فرزندش

ازدواج کوین با میشل چیزی بود که لبخندی را به چهره او بازگرداند که منجر به بازگشت سریع فرم شد.  آنها قبل از ازدواج صاحب یک پسر شده اند که نامش را میسون میلیان دی بروینه گذاشتند. یکی ازعلایق اصلی کوین، پیک نیک رفتن با پسرش است.

همه چیز در مورد زندگی نامه فوتبالیست ها را در سایت ورزشی بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *