بیوگرافی گیورگی گولسیانی

بیوگرافی گیورگی گولسیانی و همسرش (Giorgi Gvelesiani) ، در این مطلب از سایت ورزشی به زندگی گولسیانی بازیکن حال حاضر تیم پرسپولیس می پردازیم.

بیوگرافی گیورگی گولسیانی | قد و وزن و شماره پیراهن

گیورگی گولسیانی در تاریخ 5 مه 1991 در کشور گرجستان متولد شد. او که یکی از بازیکنان فوتبال حال حاضر لیگ برتر ایران می باشد. فوتبال خودش را از دوران کودکی شروع نمود. در سن 26 سالگی نیز با تیم ذوب آهن اصفهان وارد لیگ برتر ایران شد. با درخشش در پست مدافع به تیم پرسپولیس تهران پیوست. قد گیورگی 192 سانتی متر و شماره پیراهن 30 را بر تن دارد.

بیوگرافی گیورگی گولسیانی
بیوگرافی گیورگی گولسیانی

خانواده

گیورگی گولسیانی (Giorgi Gvelesiani) در تاریخ شمسی 15 اردیبهشت 1370 در شهر تفلیس گرجستان به دنیا آمد. تفلیس پایتخت و بزرگترین شهر گرجستان است.

حتما بخوانید: بیوگرافی عیسی آل‌کثیر | عکس با خانواده +حواشی جنجالی + حقایق زندگی

شروع حرفه ای فوتبال

گولسیانی که فوتبال حرفه ای خودش را از کودکی با بازی در چند تیم محلی کشورش آغاز نمود. سپس در نوجوانی به آکادمی دینامو در تفلیس رفت و سال 2013 نیز در سن 23 سالگی توانست به تیم اصلی راه پیدا کند و تا 2017 بازی نماید.

زندگینامه گیورگی گولسیانی
زندگینامه گیورگی گولسیانی

فعالیت های ورزشی

گیورگی گولسیانی فوتبالیست گرجستانی در ابتدای فعالیتش در ایران به ذوب آهن با سرمربی گری قلعه نوعی رفت. سپس به شمال کشور و تیم نساجی مازندران رفت و یک فصل در آنجا حضور داشت. بعد از آن نیز به اصفهان برگشت و در سپاهان توپ زنی کرد. بازیکن گرجی رابطه خوبی با کی روش استنلی دارد. آنها که در ذوب آهن همبازی بودند و همین حالا نیز رابطه صمیمی باهم دارند.

او حتی درباره شهر اصفهان گفت که آنجا را خیلی دوست دارد. و قبل از رفتن به نساجی یک فصل خوب را در ذوب آهن گذراندم. حالا خوشحالم که به اصفهان و تیم سپاهان برگشته ام تا به مسابقه بروم.

حضور در باشگاه ذوب آهن در لیگ ایران

گولسیانی از سال 1396 در سن 26 سالگی به تیم ذوب آهن اصفهان قلعه نویی با یک قرارداد یک ساله پیوست. و بعد از تمام شدن قراردادش نیز از این تیم جدا شد.

امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن برای خرید این بازیکن رسما به گرجستان سفر کرد. و بازی های او را در دینامو تفلیس تماشا کرد و سریعا او را به خدمت گرفت و به فوتبال ایران معرفی کرد.

زندگینامه گیورگی گولسیانی و همسر و فرزنش
زندگینامه گیورگی گولسیانی و همسر و فرزنش

نظر او درباره فوتبال ایران و شهر اصفهان

گولسیانی در بهترین تیم گرجستان بازی می کرد و در این تیم نیز موفق به دریافت جام های زیادی شد و حالا از اینکه در تیم اصفهانی و شهر نصف جهان است بسیار خوشحال بوده است.

حتما بخوانید: بیوگرافی یحیی گل محمدی | زندگی شخصی+عکس با همسر و فرزندانش+حواشی

فوتبال ایران را می‌ شناختم

این بازیکن فوتبال لیگ برتر ایران را به خوبی می شناخت و از تیم ایران به عنوان اولین تیم هایی که به جام جهانی صعود کرد، یاد نمود. از میان فوتبالیست های ایرانی نیز سردار آزمون را می شناسد.

گیورگی گولسیانی در دربی
گیورگی گولسیانی در دربی

بیوگرافی گیورگی گولسیانی و پیوستن به نساجی مازندران

ولیسیانی در سال 1397 در سن 27 سالگی با تیم نساجی برای یک سال قرارداد امضاء کرد و تا سال 2019 در این تیم حضور داشت. موفق شد 22 بار پیراهن تیم نساجی قائمشه را بر تن کند و در این مدت 5 بار نیز گل زده است.

قرارداد سه ساله در سپاهان

ولیسیانی در سال 1398 نیز در سن 28 سالگی با یک قرارداد دو ساله به عضویت تیم سپاهان در آمد. او تا خرداد 1401 برای تیمش به مدت سه سال بازی کرد. درباره پیوستنش به سپاهان گفت: من به امیر قلعه نویی علاقه زیادی دارم. او مربی سرسختی است. برای کار کردن با او باید قوی باشی. سپاهان بازیکنان با کیفیتی داشت. انگیزه تیم برای موفقیت نیز بالا بوده است. با توجه به شرایط مناسب باشگاه ما امیدواریم سال آینده قهرمان شویم.

او درباره کی روش استنلی گفت: کی روش بهترین دوست من در لیگ برتر ایران است. ما هر روز باهم صحبت می کنیم. اما نمی دانم که آیا برای فصل بعد در سپاهان باقی می ماند یا خیر؟ البته هنوز هیچ چیز رسمی نشده است.

گیورگی گولسیانی به پرسپولیس پیوست
گیورگی گولسیانی به پرسپولیس پیوست

گیورگی گولسیانی پرسپولیس

گولسیانی در روز 24 خرداد 1401 با تیم پرسپولیس رسما قرارداد امضاء کرد و به این تیم تهرانی پیوست.

سبک بازی

بازیکن بسیار باهوش و خوش استایلی است که توانایی بازی سازی از عقب زمین و قدرت سرزنی را دارا است. او مهارت عالی در شوت زدن و پنالتی گل کردن دارد.

دو گل در دربی آذرماه

گئورگی گولسیانی 2 گل را در دربی آذرماه 1401 به ثمر رساند و توانست امتیاز بالایی در این مسابقه کسب کند. او بهترین بازیکن زمین شد و نمایش کاملا حرفه ای و ویژه از خودش نشان داد.

حتما بخوانید: بیوگرافی علی کریمی | زندگی شخصی + افتخارات + حواشی + عکس با همسر و فرزندان

ازدواج و همسر گیورگی گولسیانیو فرزندان 

گئورگی گولسیانی چند سال با نامزدش لیندا کیکولاشاوی زندگی مشترک داشت. و در سال 1398 نیز در یک مراسم خواستگاری رسمی در یکی از رستوران های اصفهان حلقه نامزدی اش را به همسرش داد و دارای دو پسر و یک دختر نیز می باشد.

همسر گیورگی گولسیانی
همسر گیورگی گولسیانی

فقط برای پول اینجا نیستم

من هر روز بر روی خودم کار می کنم، بازی های مرا نگاه بکنید، آنالیز عمیقی از تمام حرکات خودم و اتفاق هایی که از طرف من می افتد. انجام می دهم. من با افرادی که در این زمینه دانش لازم را دارند صحبت میکنم. درباره اشتباهات و کارهایی که برای قوی تر شدن نیاز دارم انجام می دهم.

فقط برای پول گرفتن در لیگ ایران نیستم. من در اینجا هستم تا به تیم خودم کمک نمایم. خودم را ارتقا می دهم تا به بهترین سطح برسم.

چرا به تیم ملی دعوت نمی شوم

من قطعا لیاقتش را داشتم که برای یکبار به تیم ملی کشور خود دعوت شوم. اما نمی دانم که چرا هیچ شانسی تا الان به بنده داده نشده است. با عملکرد 5 ساله گذشته من نگاه بکنید که از لحاظ تکنیک و تاکتیک شخصیتی و … پیشرفت داشتم و لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز داشته ام.

خانواده گیورگی گولسیانی
خانواده گیورگی گولسیانی

بازی های ملی گولسیانی در گرجستان

بلاخره گولسیانی در سال 2015 به تیم ملی گرجستان دعوت شد. ولی بازی ملی برای کشورش نداشت. البته او در تیم ملی زیر 19 سال گرجستان نیز سه بار بازی انجام داده است.

فوتبال و سیاست را قاطی نکنید

گولسیانی درباره گرفتن میزبانی از تیم های ایرانی در آسیا بیان داشت: من یک بازیکن خارجی در تیم سپاهان هستم و الان در امنیت کامل در این کشور بازی می کنم. از کنفدراسیون آسیا می خواهم که فوتبال و سیاست را قاطی نکند. ما آزادانه در حال بازی در این کشور هستیم و هیچ مشکلی نداریم.

حتما بخوانید: بیوگرافی علی دایی | زندگی شخصی + افتخارات + حواشی + عکس با همسر و فرزندان

آمار باشگاه‌ های حرفه‌ ای گئورگی گولسیانی

فوتبالیست گرجی تا الان در تیم های دینامو تفلیس، ذوب آهن، نساجی مازندران، سپاهان بازی کرده است و به عنوان مدافع در زمین مسابقه حضور داشته است. گئورگی  در فصل جدید نقل و انتقالات سال 1401 به تیم پرسپولیس رفت و عملکرد درخشانی از خودش نشان داد. او فصل های گذشته در نساجی، سپاهان نیز حضور داشته است.

گیورگی گولسیانی و فرزندانش
گیورگی گولسیانی و فرزندانش

نظر ولسیانی درباره فوتبال ایران و اصفهان

من در بهترین تیم گرجستان بازی کردم. خوشحالم که در شهر زیبای اصفهان حضور داشتم. من در تیم تفلیس جام های زیادی بدست آوردم. حالا تصورم از حضور در لیگ ایران و بازی در یکی از بهترین تیم های ایران بسیار عالی است. من تا حدودی البته به فوتبال ایران آشنایی داشتم.

سوابق و افتخارات گولسیانی مدافع پرسپولیس

گولسیانی در لیگ برتر خلیج فاسی توانست با ذوب آهن یکبار عنوان نائب قهرمانی را کسب نماید. این بازیکن در سپاهان اصفهان نیز 2 بار نایب قهرمان در لیگ برتر سال های 97-1398 و 1399-1400 کسب نموده است. او با تیم دینامو تفلیس گرجستان نیز سه بار فاتح لیگ گرجستان و 4 بار نیز فاتح جام حذفی این کشور شده بود.

حتما بخوانید: بیوگرافی مهدی طارمی مهاجم پورتو | زندگی شخصی+افتخارات+حواشی+ازدواج+خانواده

زندگینامه گیورگی گولسیانی

  • نام و نام خانوادگی کامل: گیورگی گولستانی giorgi-gvelesiani
  • زادروز: ۵ مهٔ ۱۹۹۱
  • زادگاه: تفلیس، گرجستان
  • قد: ۱٫۹۳ متر
  • پست: مدافع میانی / هافبک دفاعی
  • باشگاه کنونی: باشگاه فوتبال پرسپولیس
  • همسر: متاهل
  • فرزندان: ۲
  • پست مدافع در لیگ برتر خلیج فارس
بیوگرافی گیورگی گولسیانی و همسرش
بیوگرافی گیورگی گولسیانی و همسرش

گیورگی گولسیانی

به پایان مقاله بیوگرافی گیورگی گولسیانی مدافع تیم پرسپولیس رسیده ایم اگر در این زمینه سوال داشتید می توانید آن را در دیدگاه ها بیان نمایید. زندگینامه گیورگی گولسیانی بازیکن تیم پرسپولیس تهران

همه چیز در مورد زندگی نامه فوتبالیست ها را در سایت ورزشی بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *