بیوگرافی ادر میلیتائو پسر بادکنکی

میلیما در این صفحه بیو گرافی ادر میلیتائو را به صورت کامل  برای شما شرح میدهیم. میلیتائو مدافع وسط تیم ملی برزیل است و در باشگاه رئال مادرید اسپانیا بازی میکند و در سال 1998 میلادی به متولد شد و در حال حاضر 25 ساله است.

میلیتائو بازیکن سابق باشگاه‌های پائولو و پورتو به حساب می‌رود و توانست قهرمان چمپیونزلیگ در رئال مادرید ( 2022 )، دو قهرمانی در لالیگا ( 2020 و 2022 ) و کوپا آمریکا با برزیل ( 2019 ) شود. ارزش او در ترانسفرمارکت در حال حاضر 60 میلیون یورو اعلام شده است.

ادر از جمله بازیکنان ثابت باشگاه رئال مادرید به شمار می‌رود ودر طول این فصل و براساس آماری که تا به اینجای فصل از او ثبت شده، توانسته بیشتر از 1700 دقیقه در 22 بازی برای تیمش به میدان برود.

بیو گرافی ادر میلیتائو

میلیتائو در شهر پائولوی برزیل به عنوان پسر دوم در خانواده‌ای که آنا میلیتائو مادرش و والدو میلیتائو پدرش بود متولد شد. ادر در کنار برادر بزرگتر خود، جونیور میلیتائو بزرگ شد و چند سال بعد خانواده  او صاحب یک دختر به نام ماریا شد.

پدر ادر، والدو، هم فوتبالی بود و در کنار ریوالدو ستاره درخشان برزیل در کورینتیانس بازی کرد و از این رو، او برخلاف خیلی از فوتبالیست‌های برزیلی، کودکی سختی را تجربه نکرده است.

ادر میلیتائو در کودکی بسیار خجالتی و درونگرایی بود که معمولا کاری به بقیه نداشت و غرق در افکار خود بود. ادر مانند برادرش نبود. او هر روز بعد از مدرسه و در تعطیلات، به بیرون می رفت و بادبادک بازی می کرد برای همین لقب وی پسر بادبادکی شد.

حقیقت این است که در دوران نوجوانی هیچ علاقه‌ای به فوتبال نداشت و میلی برای ادامه دادن مسیر پدر خود نداشت. ادر با اصرارهای پدر، قبول کرد یک بار فوتبال را امتحان کند  و این امر باعث شد به فوتبال علاقه مند شود. او اولین بار ترمینات خود را با والدو میلیتائو شروع کرد.

پسر بادبادکی بعد از یادگیری فوتبال وارد یکی از تیم‌های محلی شد تا بتواند راه پدر خود را ادامه بدهد و به باشگاه فوتبال سائوپائولو بپیوندد.

داستان زندگی ادر میلیتائو
بیو گرافی ادر میلیتائو

دوران مدرسه ادر میلیتائو

میلیتائو که در دروان ابتدایی باشگاه 13 ساله بود، فوتبال خیلی خوبی داشت که این امر باعث شد با پسرانی که 15 ساله بودند هم گروهی شود. او شوت‌های پر قدرتی می‌ زد و توانست گل‌های زیادی به ثمر برساند.

دوران جوانی و کودکی ادر میلیتائو
دوران جوانی و کودکی ادر میلیتائو

اولین باشگاه رسمی ادر میلیتائو

ادر میلیتائو در 14 سالگی در آزمون های ورودی باشگاه سائو پائولو شرکت کرد و توانست اولین قرارداد حرفه‌ای خود را با این باشگاه ببندد. آنجا بود که مربی فهمید، ادر میلیتائو استعداد خاصی دارد که میتواند در هر جایی از زمین بازی کند، برای همین پست او همیشه تغییر می کرد.

ادر میلیتائو در تیم سائو پائولو
ادر میلیتائو در تیم سائو پائولو

پیوستن ادر میلیتائو در تیم ملی جوانان برزیل

در سال 2015 ، ادر میلیتائو به تیم ملی جوانان برزیل دعوت شد تا به عنوان هافبک دفاعی برای کشور خود بازی کند. وی برای اولین بار توانست در جام جهانی جوانان که در کشور شیلی برگزار می شد، شرکت کند.

آن‌ها در مرحله نیمه نهایی توسط نیجریه از دور مسابقات کنار رفتند و نیجریه توانست در سال 2015 قهرمان جام جهانی جوانان شود.

ادر میلیتائو در  تیم جوانان برزیل
ادر میلیتائو در تیم جوانان برزیل

دوران حرفه ای ادر میلیتائو

دوریوال جونیور سرمربی تیم سائو پائولو تصمیم گرفت که ادر میلیتائو همانند پدرش به عنوان مدافع  وسط به کار گیرد. او در 19 سالگی به تیم بزرگسالان سائوپائولو پیوست.

میلیتائو، در سال 2017 یک فصل برای سائو پائولو به میدان رفت و توانست در 49 بازی، 5 گل به ثمر رساند. ادر میلیتائو در سال 2018 با پرداخت 7 میلیون یورو به پورتو پیوست و فقط 2 ماه بعد، از سوی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در کوپا آمریکای 2019 دعوت شد و در نهایت به قهرمان کوپا آمریکا شد.

حضور ادر در پورتو هم بیشتر از یک فصل طول نکشید تا اینکه باشگاه خیلی بهتری پیدا شد. او توسط یونی کالافات استعدادیاب حوزه رئال مادرید به این باشگاه معرفی شد.رئال مادرید به دنبال ادر میلیتائو 21 ساله برزیلی آمده بود و در آخر برای خرید او، 50 میلیون یورو به پورتو داد و قرارداد 6 ساله با این جوان بست.

ادر میلیتائو به عنوان مدافع تا الان توانسته 4 گل و یک پاس گل برای رئال مادرید اسپانیا به ثمر برساند.

ادر میلیتائو در دوران حرفه ای در چه تیم هایی بازی کرده است؟
ادر میلیتائو در دوران حرفه ای در چه تیم هایی بازی کرده است؟

دست آورد های ادر میلیتائو

ادر بعد از پیوستن به پرافتخارترین باشگاه لیگ قهرمانان، و با ترک ستاره های رئال، سرخیو راموس و واران، به یکی از مهم ترین بازیکنان تیم رئال مادرید شده و به قهرمانی لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ اروپا، کوپا آمریکا و کفش طلا به دست آورده است.

قهرمانی چمپیونزلیگ توسط ادر میلیتائو
قهرمانی چمپیونزلیگ توسط ادر میلیتائو

مهمترین حرف ها و نقل قول های ادر میلیتائو

هواداران رئال مطمئن باشید تمام تلاش خود را برای تیم خواهم کرد تا بتوانم همراه با رئال مادرید قهرمانی های بیشتری کسب کنم.

گران قیمت ترین مدافع تاریخ باشگاه رئال مادرید بودن برای من خیلی مهم است. باید بتوانم این روند را ادامه دهم تا ثابت کنم که من ارزش پرداخت چنین پولی را داشته ام.

آخرین اخبار

رئال موفق به شکست والنسیا با نتیجه 2-0 شد؛ اما در این بازی دو بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت، از دست داد. ادر میلیتائو، برای مصدومیت از ناحیه همسترینگ تعویض شد و جای خود را به کارواخال داد و کریم بنزما  فوق ستاره رئال هم به دلیل مشکل عضلانی از ناحیه ران تعویض شد.

میلیتائو همچنین در جام باشگاه های جهان نیمکت نشین بود و نتوانست در میدان مسابقه حضور داشته باشد. دیروز، مسابقه رئال مادرید مقابل تیم الچه بود و البته ادر میلیتائو در ترکیب اصلی حضور داشت. این بازی با نتیجه 4 بر 0 به نفع رئال به پایان رسید. میلیتائو در این بازی 90 دقیقه تلاش کرد و نمره 7.7 را کسب کرد.

بازی بعدی، شنبه 29 بهمن، ساعت 23:30، رئال مادرید به مصاف اوساسونا می رود.

مادرید علاوه بر لالیگا، باید خود را مهیای بازی رفت مقابل با لیورپول در مرحله  یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کند و نیز بازی رفت رو در رو با بارسا در مرحله یک چهارم کوپا دل ری را نیز پیش رو خواهد داشت.

درباره تیم کنونی ادر میلیتائو

در حاضر سرمربی تیم رئال مادرید اسپانیا کارلو انچلوتی است. در این باشگاه 16 بازیکن خارجی، 15 بازیکن ملی پوش اسپانیایی وجود دارد که در مجموع 26 بازیکن برای این تیم بازی می کنند.این تیم یکی از پر افتخار ترین تیم اروپا حساب میشه که دارای 14 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا تا اکنون است.

تیم رئال مادرید تیم حال حاضر ادر میلیتائو
تیم رئال مادرید تیم حال حاضر ادر میلیتائو

2 دیدگاه در “بیو گرافی ادر میلیتائو، پسر بادکنکی

  1. ادر بعد رفتن راموس از رئال اومد ترکیب اصلی رئال و از اونجا دیگه بازیکن ثابت رئال شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *