بی احترامی به زین الدین زیدان

بی احترامی به زین الدین زیدان ، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اظهارات تندی علیه زیدان داشت و واکنش های زیادی را ایجاد کرد.

به گزارش سایت “ورزشی” تیم ملی فرانسه در روزهای اخیر با دیدیه دشان تا پایان جام جهانی 2026 تمدید قرارداد امضاء کرد. در رسانه ها مورد توجه زیاد قرار گرفته است.

نوئل لوگرائه در شب قبل با شبکه RMC Sport مصاحبه کرد و گفت برایش اصلا مهم نیست که زیدان سرمربی برزیل شود. از خبرنگارها خواست که باشگاه یا تیم ملی دیگر را برای این مربی پیدا نمایند. حتی گفت اگر زیدان با او تماس بگیرد اصلا گوشی را بر نمی دارد.

حتما بخوانید: زین الدین زیدان | بیوگرافی+ زندگی شخصی و حرفه ای و …

زیدان افسانه ماست عذرخواهی کن رییس!

امباپه ستاره تیم فرانسه در یک توییت عجیب بیان داشت که زیدان همان تیم فرانسه است. شما نمی توانید به این صورت به اسطوره ما بی احترامی کنید.

بی احترامی به زین الدین زیدان
بی احترامی به زین الدین زیدان

 

موجی از خشم و واکنش نسبت به بی احترامی بزرگ

بازیکن ستاره جام جهانی فرانسه از این توهین های نژادپرستانه قبلا در زمان پنالتی از دست رفته در مقابل سوئیس در یورو 2020 شنید. از لوگرائه خواست که حمایت کند و درگیری هایی با این رئیس فدراسیون داشت.

ادعاهای تند لوگرائه در حالی بیان شد که قبلا اعلام کرد اگر روزی دشان از فرانسه برود. گزینه اول برای جانشینی سرمربی زیدان است. ولی ظاهرا بعد از سه سال نظرش کلا عوض شد.

امباپه تنها شخصی نیست که از زیدان رسما حمایت کرد. فرانک ریبری نیز یک توییت منتشر کرد و نوشت: « عجب رفتاری!ً از سوی دیگر، جبران هرچه سریع‌تر این رفتار کاملا ضروری است.» در آخر توییتش نیز از عبارت زیزو در کنار پرچم فرانسه و استیکر لوگرائه و دعوت به سکوت استفاده کرده است.

همچنین جبرئیل سیسه نیز از تصویر قدیمی خودش در پیراهن تیم ملی فرانسه که زیاد خوشحال به نظر نمی رسید نوشت: « این من هستم در حال گوش دادن به صحبت‌های لوگرائه.»

توییت جبرئیل سیسه
توییت جبرئیل سیسه

بی احترامی به زین الدین زیدان / واکنش یوری ژورکائف به این اتفاق:

بی احترامی به زین الدین زیدان باعث شد تا یوری ژورکائف نیز به آن واکنش نشان دهد و توییت کرد: « این صحبت‌ها درست نیست، نا به جا است. ما درباره قهرمان جهان صحبت می‌کنیم!»

بی احترامی به زین الدین زیدان
بی احترامی به زین الدین زیدان

وزیر ورزش فرانسه آقای آملی اودا کاسترا نیز از زیدان در یک توییت حمایت کرد و از لوگرائه درخواست که که رسما از او عذرخواهی کند. در این باره بیان کرد: این اظهارات مطرح شده بسیار بی شرمانه بیان شده و احترام رعایت نشده است. ما همه باید به فوتبال و اسطوره احترام بگذاریم. رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه نباید چنین حرف هایی بزند. باید زودتر از زیدان به دلیل این حرف ها عذر بخواهد.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
10 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *