تاتنهام چه مربی را جایگزین کونته می کند؟

تاتنهام چه مربی را جایگزین کونته می کند؟ ، احتمالا سرمربی باشگاه تاتنهام در پایان فصل جدا می شود. کونته سرمربی ایتالیایی باشگاه اسپرز(تاتنهام) در بازی شب گذشته به طور ناباورانه از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

چرا کونته از تاتنهام می رود؟

احتمالا در پایان فصل سرمربی ایتالیایی تاتنهام از آنجا می رود. تاتنهام در بازی شب قبل در مقابل میلان با نتیجه 0 -0 و به دلیل بازی رفت باخت 1-0 از رقابت لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 23-2022 برگزار شد. تاتنهام در خانه خود در مقابل میلان با تساوی بدون گل متوقف شد و در بازی رفت نیز از آنها شکست خورده بود و از دور این رقابت ها کنار رفت. ظاهرا حذف زودهنگام تیم باعث پایان بخشیدن آنتونیو کونته از نیمکت می شود. اختلافای که این سرمربی با مدیران تیم از ابتدای فصل داشته و این روند ادامه دار دوری از جام ها نیز خود دلیلی بر این گواهی است.

 

تاتنهام چه مربی را جایگزین کونته می کند؟

تیم تاتنهام یکی از بهترین باشگاه های فوتبال در انگلستان است. تیم پرطرفدار و قدرتمند که در بیشتر موارد خودش را به لیگ قهرمانان اروپا می رساند. اما چند سال از جام قهرمانی گرفتن حتی در لیگ داخلی خودش بازمانده است. تقریبا با حذف از تمام رقابت های مختلف امیدها را برای ادامه همکاری با این سرمربی ایتالیایی سخت کرده است. اسکای امروز لیستی از نامزدهای مد نظر دنیل لوی برای تصاحب نیمکت تاتنهامی ها در صورت جدایی کونته منتشر کرده است:

 

گزینه‌های مدنظر تاتنهام

روبرتو دزربی: سرمربی فعلی و موفق برایتون، جایگاه فعلی در جدول لیگ برتر: هشتم
توماس فرانک: سرمربی برنتفورد؛ رتبه نهم جدول لیگ
توماس توخل: سرمربی آلمانی سابق چلسی، پاری سن ژرمن و دورتموند هم اکنون بدون تیم است و مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار دارد.
مارکو سیلوا: توانست فولام را به رتبه هفت لیگ برتر برساند.
لوئیس انریکه: لوئیس اسپانیایی که به دنبال برگشت به مربیگری باشگاهی است که هدایت تاتنهام می تواند گزینه جذابی برایش باشد.

مائوریسیو پوچتینو: از این مربی می توان به عنوان محتمل ترین گزینه هدایت تاتنهام در فصل بعد نام برد، سرمربی محبوب آرژانتینی با خاطراتی خوب روی نیمکت اسپرز محبوب هواداران این تیم است و حتی تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای باشگاه تاتنهام خواهان بازگشت او به لندن هستند.

mohamadnd
9 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *