تاثیر آرش رضاوند در استقلال تهران

تاثیر آرش رضاوند در استقلال تهران ، آرش رضاوند جزو هافبک های تاثیرگذار باشگاه استقلال تهران است. رضاوند نشان می دهد که واقعا فوق العاده بازی می کند و از بازیکنان پازل تاکتیکی ساپینتو است. در ادامه سایت ورزشی با این مطلب همراه ما باشید.

 

چرا فوتبال استقلال با آرش رضاوند و بدون آن فرق دارد؟

قطعا برخی از بازیکنان فوتبال در یک تیم نقش کلیدی و مهمی دارند، رضاوند یکی از این بازیکنان است که در استقلال حرف مهمی برای گفتن دارد. بی تردید آرش هافبک استقلال از مهمترین تاکتیک های سرمربی آبی پوش ها است. نتیجه هایی که استقلال کسب کرده آرش در آن بازی ها حضور داشته است. نتایج استقلال با و بدون آرش اصلا قابل مقایسه نیستند. به گزارش سایت ورزشی ، نتیجه های استقلال از بعد جام جهانی افت شدیدی پیدا کرد. در آن زمان ها رضاوند به دلیل مصدومیت و آسیب دیدگی چندین بازی را از دست داده بود. مهره جانشین او نیز اصلا عملکرد مناسبی نداشت.

 

تاثیر آرش رضاوند در استقلال تهران

برخی فوتبالیست ها در زمین همانند گوهر کمیاب هستند. چنین فوتبالیست هایی در باشگاه های خود جزو طلای تیم حساب می شوند. آرش رضاوند از جمله این بازیکنان است که در استقلال روزهای خوشی را سپری می کند. این بازیکن در مسابقه با ملوان به ترکیب اصلی تیمش بازگشت. استقلال در هفت بازی لیگ برتری و جام حذفی توانسته بود 6 برد بدست آورد. نقش هافبک در تیم آبی ها در این نتایج غیر قابل انکار بوده است. قطعا رضا وند تاثیر فوق العاده ای در بردهای استقلالی داشت.

آرش در فوتبال و بازی سازی و بازپس گیری توپ ها جزو بازیکنان مهم زمین بوده است. ساپینتو و کادر فنی استقلال بر روی چنین بازیکنی حساب ویژه باز کرده اند. مهم ترین مهره ساپینتو در پرس از جلوی تیم قطعا رضاوند است که تا اینجا کارش را به خوبی انجام داد.

mohamadnd
8 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *