تبریک مهدی تاج به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

تبریک مهدی تاج به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران ، ملی پوشان تیم فوتسال ایران در یک مسابقه حساس در مقابل تایلند به پیروزی دست یافتند. تیم فوتبال ایران در مسابقه مهم به قهرمانی این رقابت ها دست یافتند. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به برد شیرین تیم پیام تبریک ارسال کرد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

برد و قهرمانی شیرین بچه های فوتسالیست ایران:

رئیس فدراسیون فوتبال ایران به ملی پوشان فوتسال بعد از پیروزی مقتدرانه و قهرمانی در برابر حریف سنتی در تایلند تبریک گفت. تاج مدیر ورزشی ایران با عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته فوتسال قهرمانی تیم ملی در تورنومنت شش جانبه کشور تایلند در یک تماس تلفنی تبریکات خود را تقدیم نمود.

به گزارش سایت ورزشی ، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال مهدی تاج رئیس فدراسیون دقیقه های پیش با تماس تلفنی با احسان اصولی و وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال به آنها تبریک گفت. فوتبال ایران که در مسابقات قهرمانی ملی پوشان در رقابت های تونمنت تایلند با برتری 4 تایی در برابر رقیب قدیمی خودش توانست قهرمان این دوره شود.

تاج از این برد بسیار خوشحال شد و از روند تیم فوتسال ایران و بازی های درخشان و رشد فزاینده آن ابراز امیدواری کرد. فوتسال تیم ایران با درخشش و پیروزی های قدرتمند در تونمنت تایلند توانست قهرمان شود. رئیس فدراسیون از اینکه تیم شمسایی توانست این رقابت ها را با موفقیت پشت سر بگذارد ابراز خرسندی نمود. مهدی تاج بیان داشت که بازیهای بعدی فوتسال نیز باید با قدرت ادامه داشته و این تیم باید در دنیا نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

تبریک مهدی تاج به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نشان داد که به ورزش های دیگر نظیر فوتسال نیز اهمیت زیادی قائل است. حتی بعد از برد و قهرمانی فوتسال نیز پیام تلفنی خودش را به مربی و کادر فنی صادر کرد.

mohamadnd
7 مارس 2023

1 دیدگاه در “تبریک مهدی تاج به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *