اتهامات تجاوز دنی آلوز

با خودت چه کردی دنی؟‌ تجاوز دنی آلوز

اتهام بزرگ به دنی گرگه!

اتفاقی که در روز سی‌ام ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ رخ داد.

طبق گزارش ورزشی– زنی مدعی شده است که آلوز در یک کلاب شبانه به اون تجاوز کرده است.

اتهامات تجاوز دنی آلوز

مدارک و شواهد جدیدی درباره پرونده جنجالی ستاره سابق بارسلونا منتشر شده که ادعای بیگناهی او را زیر سؤال می‌برد و شاید میخ آخر را به تابوت شانس او برای تبرئه شدن بزند.

مهم‌ترین مدرک، گزارش پزشکی قانونی است که ادعای تجاوز، مطرح شده از سوی قربانی پرونده را تأیید و بالعکس ادعای بی‌گناهی آلوز را کذب می‌داند. طبق این گزارش؛ در نخستین معاینات صورت گرفته روی قربانی پس از وقوع حادثه، نه تنها آثار درگیری فیزیکی در بدن او یافت شده، بلکه علائم بالینی از وقوع تجاوز هم دیده شده است. در همین راستا روزنامه «پرنسا ایبریکا»ی اسپانیا نوشته است که واحد تحقیقات و شناسایی پلیس اسپانیا، آثار انگشتان آلوز را هم روی بدن قربانی رؤیت کرده که احتمال وقوع تجاوز را قوت می‌بخشد.

 

اولین واکنش دنی به این اتفاق!

دنی آلوز پس از اتهام آزار جنسی با حکم قاضی بدون اجازه پرداخت وثیقه به زندانی در بارسلونا منتقل شد.

او در هفته گذشته در زندانی به نام بریانس ۲ زندگی کرده و به گفته نشریه لا وانگاردیا توانسته کنار بیاید و زندگی روزمره خود را بگذراند.

دنی آلوز در اولین واکنش به اتهامات وارده و زندانی شدنش گفت: «من ۱۵ ساله بودم که خانه را ترک کردم و در این مدت برای مشکلات زیادی فائق آمدم. مشکلات پیچیده‌ای که در زندگی به وجود آمده بود را توانستم شکست دهم. این نیز یک مشکل در زندگی خواهد بود که می‌گذرد. من ترسی از هیچ چیز ندارم.»

او ادامه داد: «بازیکن فوتبالیستی به نام دنی آلوز بیرون از زندان است. کسی که اینجا زندانی است با دنی آلوز فرق دارد و شخصی دیگر است. من هر اتفاقی بیافتد را می‌پذیرم.»

 

اولین واکنش مادر دنی آلوز به تجاوز پسرش

لوسیا، مادر دنی آلوز، روز پنجشنبه با وکلای مدافع راست سابق بارسلونا ملاقات کرد. مادر دلشکسته دنی آلوز که با تیم حقوقی او ملاقات کرده است، معتقد به بی‌گناهی پسرش است. دنی آلوز توسط یک زن به اتهام تجاوز جنسی در یک کلوپ شبانه در بارسلونا در ۳۰ دسامبر متهم شده است.

لوسیا برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی دفاعی از آلوز به شرکت حقوقی کریستوبال مارتل رفت. اگرچه لوسیا تمایلی به صحبت با خبرنگاران نداشت، اما از طریق ژست‌هایش اطمینان خود را نسبت به بی‌گناهی پسرش اعلام کرد.

لوسیا در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا معتقد است پسرش کاری انجام نداده است که به آن متهم شده است، لوسیا چند بار سرش را تکان داد. مادر آلوز روایت پسرش را باور می‌کند که به خیانت به همسرش اعتراف کرده، اما اصرار دارد که شاکی جوان به رابطه جنسی رضایت داده است.

این استراتژی دفاعی است که توسط تیم حقوقی بازیکن اتخاذ شده است، که با این استدلال سعی خواهند کرد موکل خود را از محکومیت احتمالی در امان نگه دارند.

همراهان لوسیا در دیدار او با وکلای دنی آلوز تاکید کردند که او از تمام اطلاعاتی که در روز‌های اخیر درباره پسرش منتشر شده غمگین است.

علاوه بر این، آن‌ها تأیید کردند که وکیل او قبلاً درخواست تجدید نظر برای اجازه خروج آلوز از زندان را آماده کرده است.

آلوز پس از متهم شدن به تجاوز به یک دختر ۲۳ ساله در حمام کلوپ شبانه ساتون در بارسلون در ۳۰ دسامبر، اکنون یک هفته است که بدون وثیقه در بازداشت به سر می‌برد.

اگرچه شهادت قربانی و شواهد به نفع او نیست، خانواده‌اش از بی‌گناهی او دفاع می‌کنند.

sajjad
2 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *