تجمع هواداران پرسپولیس پشت درهای آزادی

تجمع هواداران پرسپولیس پشت درهای آزادی ، بازی حساس پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان از مسابقات برگشت لیگ برتر در نیم فصل دوم در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت 16:45 روز شنبه 20 اسفند ماه برگزار می شود. به همین خاطر مردم زیادی از طرفدارهای تیم قرمز پایتخت پشت در استادیوم حاضر شدند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

هوادارهای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران:

پرسپولیس جزو تیم های پرطرفدار ایران و آسیا محسوب می شود. همیشه در تهران از بازی های تیم های آبی و قرمزها استقبال خاصی می شود مخصوصا در مقابل تیم های بزرگی همچون سپاهان که همیشه حساسیت و جنجال در آن بازی زیاد است. تعداد زیادی از مردم و هوادار پرسپولیس در پشت درهای ورزشگاه منتظر دریافت مجوز ورود به ورزشگاه هستند. هنوز گیت های ورودی برای گروهی از هواداران تیم باز نشده است.

به گزارش سایت ورزشی ، بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان تا دقیقه های پیش همچنان ادماه داشت. بلیت فروشی یکبار دیگر از ظهر امروز انجام شد و خبرهای دریافتی از استادیوم آزادی حکایت دارد که گروهی زیادی از مردم طرفدار فوتبال پشت درهای ورزشگاه منتظر هستند و به آنها اجازه ورود داده نشده است.

 

تجمع هواداران پرسپولیس پشت درهای آزادی

بازی جام حذفی در شهر اصفهان و ورزشگاه نقش جهان مملو از تماشاگران اصفهانی بوده است. حالا در بازی لیگ برتر بین دو تیم انتظار و توقع این بود که پرسپولیسی های زیادی از این بازی استقبال کنند. در بازی امروز نیز ممانعتی بابت ورود به استادیوم نداشته باشند. حالا تجمع هوادارها پشت گیت ها برای ورود به ورزشگاه آزادی در نوع خودش جزو مهمترین خبرهای ارسالی از آزادی است. به نظر شما آیا این طرفداران اجازه ورود به استادیوم را می گیرند و می توانند تیم مورد علاقه خود را تشویق نمایند؟

پرسپولیس و سپاهان قرار است از ساعت 16:45 به مصاف هم بروند.

mohamadnd
11 مارس 2023

1 دیدگاه در “تجمع هواداران پرسپولیس پشت درهای آزادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *