چندی پیش تیم‌ پرسپولیس در حالی از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل مقابل تیم آلومینیوم اراک متوقف شد که در لحظات پایانی نیمه اول بازی اخراج علیرضا بیرانوند روی یک موقعیت خطرناک در دروازه سرخ‌ها باعث از دست رفتن ۲ امتیاز حساس برای تیم گل‌محمدی و تحویل جایگاه صدر جدول به باشگاه سپاهان شد.
شنیده ها حاکی از آنند که میلاد فخرالدینی وینگر تیم آلومینیوم اراک روی یک ضد حمله با یک پاس بلند (که البته مشکوک به آفساید نیز بود) با گلر پرسپولیس تک به تک شد و دروازه بان سرخ ها که از دروازه بیرون آمده بود نیز دیرتر از فخرالدینی به توپ رسید و پای بازیکن آلومینیوم را زد. بدین ترتیب مرتضی منصوریان داور بازی طی یکی از بحث‌ برانگیزترین صحنه‌های داوری این هفته بلافاصله بیرانوند را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد.
کار تیم پرسپولیس با اخراج بیرانوند بسیار سخت شد. به طوری که سرخ‌ها در نیمه دوم بازی دیگر نتوانستند از لایه‌های دفاعی آلومینیوم عبور کنند. آنها پس از شکست هفته گذشته مقابل فولاد با یک تساوی خانگی در این هفته بهترین فرصت برای تثبیت صدرنشینی خود را از دست دادند.

raha36
7 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *