در این خبر به ترکیب احتمالی دو تیم خواهیم پرداخت.

تیم باشگاهی بارسلونا با سه غایب که خیلی مهم و بدون لواندوفسکی بازیکن سابقه تیم باشگاهی بایرن مونیخ به مصاف تیم رئال مادرید می رود که بازیکن آلابا و مندی را در اختیار خود ندارد.

دور شدن یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا دل ری، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز و تیم باشگاهی رئال مادرید میزبان است و بارسلونا میهمان است.

مسابقه حساسی که ال کلاسیکو شماره ۲۸۶ این دو تیم است.

این سومین ال کلاسیکو فصل جاری است و البته دو مسابقه دیگر نیز باقی مانده است تا تیم باشگاهی رئال مادرید و تیم بارسلونا در فصل ۲۰۲۲ و سال ۲۰۲۳ ۵ مرتبه برابر هم مسابقه دهند. دیدار رفت رقابت‌های لالیگا را تیم باشگاهی رئال مادرید با نتیجه سه بر یک به سود تیم رئال به پایان رسید اما بلوگرانا موفق شد سوپرکاپ را با حساب سه بر صفر پیروز شود.

“در ادامه این موضوع با ما همراه باشید“

در شرایطی که در تمامی مسابقات تیم بارسلونا ۱۱۸ و رئال مادرید ۱۰۵ بار برنده از زمین خارج شد و ۶۲ بازی نیز تقابل های این دو تیم با نتیجه برابر تمام شد، اکنون ژاوی و آن چهل تیکه مسابقه بسیار سختی را در لیگ لالیگا نیز دارند، به دنبال این هستند که دبل در رقابت‌های داخلی باشد تا سال باشکوهی رو به اتمام برسانند.

تقابل دو فوق ستاره
تقابل دو فوق ستاره

“تیم باشگاهی رئال مادرید گفت“

آنچلوتی در شرایطی برابر تیم بارسلونا قرار می گیرد که تنها غایبان این تیم یعنی آلابا و مندی در مسابقه حضور ندارند.

رودریگو مراحل ریکاوری را پشت سر گذاشت ولی نمیتواند از ابتدا به میدان نبرد برود.

در خط دفاعی این تیم هیچ شکی و شباهتی وجود ندارد و ترکیب از قبل مشخص شد.

ولی در خط میانی است که کار تو گزینه های بسیار بیشتری را دارد و کاما وینگا گزینه الکترونگاتیو هافبک های این دو تیم است. ضمن اینکه تیم باشگاهی رئال مادرید با مثلث والورده، کریم بنزما و وینیسیوس بسیار قوی را به سمت دروازه مهمان هجوم می بردند.

“ترکیب احتمالی تیم باشگاهی رئال مادرید“

ترکیب احتمالی: تیبو کورتوا، کارواخال و میلی تائو و  رودریگو و ناچو و شومنی و کوروس و مدیریت حرفه ای والورده و کریم بنزما و وینیسیوس است.

“و همچنین تیم بارسلونا گفت“

ولی در سمت مقابل غایب بودن بسیار موثر و مطرحی وجود داشت. تیم بارسا سه بازیکن اصلی خودش را از دست داد و در دیدار امشب حضور نخواهند داشت.

این سه نفر از کسانی به نام لواندوفسکی،پدری و اوسمان دمبله معروف هستند. مهاجم لهستانی پس از مصدومیت در دیدار یکشنبه گذشته برابر آلمریا، آخرین نفری بود که وارد لیست مصدوم تیم شد.

در عوض، ژاوی بازیکن بسیار گذشته همین تیم یعنی تیم بارسلونا می تواند از آن صفاتی برای این بازی استفاده کند، این بازیکن حرفه ای آخرین بازی خود را در لالیگا به دلیل کبودی زانو خود را از دست داده بود.

یکی از تردید های عظیم ۱۱ نفر اصلی بلوگرانا، موقعیت آرائوخو بود که می توانست در پست وینگر برای تیم بازی کند تا کنده به عنوان مدافع میانی به میدان مسابقه برود.

اکنون مشخص نیست که چه کسی از ابتدا بازی خواهد کرد یا سرمربی به توانایی های خوب سرجی روبرتو اعتماد کند.

“ترکیب احتمالی تیم باشگاهی بارسلونا“

ترکیب احتمالی: ترشتگن و آرائوخو و کنده و کریستنسن و بلده و بوسکتس. و دیونگ و سرجی روبرتو و رافینیا و گاوی و در آخر فرانت تروس باشد.

تیم باشگاهی رئال مادرید برای رسیدن. به این مرحله خوب از سد تیم هایی همچون کاترین نیوم و تیم ویارئال و تیم سئوتا. و تیم رئال سوسیه را بر پشت سر خود گذاشت. تا به دیدار نیمه نهایی بتواند برسد. دیگر مسابقه ای این مرحله را اساس اونا و بیلبائو برگزار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *