ترکیب احتمالی سپاهان برابر آلومینیوم

ژوزه مورایس بار دیگر تیمش را با امید کسب رتبه سومی روانه میدان می‌کند. ترکیب احتمالی سپاهان برابر آلومینیوم بدین صورت خواهد بود.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر آلومینیوم

به گزارش “ورزشی“، مسابقات این هفته لیگ برتر از ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد. در یکی از این مسابقات تیم فوتبال سپاهان در یک دیدار سخت در ورزشگاه امام خمینی اراک برابر آلومینیوم صف‌آرایی خواهد کرد. در یکی دیگر از مسابقات هفته ماقبل پایانی تراکتور در تبریز میزبان ملوان خواهد بود. این تیم امیدوار است با پیروزی در این مسابقه و شکست سپاهان به اصفهانی‌ها برسد.

مورایس برای کسب سه امتیاز بازیکنانش را در اراک روانه میدان می‌کند. اما سرمربی در این جدال حساس رامین رضائیان و فرشاد احمدزاده را به خاطر محرومیت و رضا اسدی را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد. از این رو سه بازیکن کلیدی این تیم در این بازی حضور نخواهند داشت.

ترکیب سپاهان برای جدال با آلومینیوم

ترکیب سپاهان برای جدال با آلومینیوم

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، آریا یوسفی، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، کاوه رضایی، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

البته بازیکنان دیگری نظیر محمدجواد حسین‌نژاد، عیسی عباس و علی اصغر اعرابی هم ممکن است در ترکیب آلومینیوم قرار بگیرند.

مصاف سپاهان و آلومینیوم از ساعت 20 و همزمان با 7 مسابقه دیگر در ورزشگاه امام خمینی اراک با سوت اشکان خورشیدی آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *