ترکیب الهلال برای حفظ شکست‌ناپذیری

الهلال تلاش می‌کند تا با حفظ شکست‌ناپذیری در لیگ، فصل را به پایان برساند. ترکیب الهلال برای حفظ شکست‌ناپذیری اعلام شد.

ترکیب الهلال برای حفظ شکست‌ناپذیری

به گزارش “ورزشی“، در یکی از دیدارهای هفته سی و سوم و ما قبل آخر لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم فوتبال الهلال برای اینکه شکست‌ناپذیری خود در لیگ را حفظ و جام قهرمانی را از آن خود کند، برابر الطائی صف‌آرایی خواهد کرد.

این تیم در دیدار هفته قبل به سختی و با گلی که در ثانیه‌های پایانی بازی به ثمر رسید، از باخت مثابل النصر فرار کرد. حالا بازیکنان این تیم یک کار ناتمام دارند. آن‌ها می‌خواهند بدون شکست لیگ را تمام کنند.

ترکیب الهلال برابر الطائی

ترکیب الهلال برابر الطائی

الهلال برای اینکه جام طلایی فصل را از آن خود کنند؛ با تمام نفرات اصلی خود پای به مصاف الطائی می‌روند. حتی سالم الدوسری نیز مصدومیت خود را سپری کرده و حالا در ترکیب قرار دارد.

یاسین بونو که در دیدار برابر النصر موقعیت‌های زیادی را از رقیب گرفت، امروز نیز از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود و امیدوار است تا به روند کلین‌شیت‌هایش بازگردد.

بعد از غیبت برابر النصر، حالا کولیبالی به ترکیب بازگشته‌است. او در کنار البلیهی بازی می‌کند. رنان لودی نیز از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده‌است. او به همراه سعود عبدالحمید، مدافعان چپ و راست تیم هستند.

روبن نوس به همراه ساویچ در خط میانی بازی می‌کنند. جلوتر از آنها، مالکوم توپ خواهد زد. مایکل دلگادو در سمت راست و سالم الدوسری نیز در سمت چپ، وینگرهای الهلال هستند. الکساندر میتروویچ نیز مثل همیشه در نقش تک مهاجم بازی خواهدکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *