تصاویر مسی و آنتونلا در باشگاه / آمادگی بدنی مسی برای فصل جدید

لیونل مسی تمرینات خود را برای فصل جدید آغاز کرده است. آن هم نه تنها! تصاویر مسی و آنتونلا در باشگاه پس از تمرین را در این پست ببینید. زوج آرژانتینی در زمستان امسال برای آمادگی بدنی خود تلاش زیاد می‌کنند.

تصاویر مسی و آنتونلا در باشگاه

تصاویر مسی و آنتونلا در باشگاه

به گزارش ورزشی، لیونل مسی پیش از فصل آینده لیگ برتر فوتبال برای اینتر میامی در کنار شریک قدیمی خود، آنتونلا روکوزو، تمرین می‌کند. مسی توده عضلانی زیادی را در سالن بدنسازی جمع کرده است. به نظر می رسد لئو در شرایط خوبی هم باشد.

این بازیکن آرژانتینی جسم و جثه‌ی بزرگی ندارد.. و این بخشی از تفاوت بین سبک بازی او و کریستیانو رونالدو در رقابت معروف فوتبال آنها بود که به مدت 15 سال بر فوتبال جهان تسلط داشت. مسی به خاطر هیکل باریکش معروف بود. در حالی که مهاجم پرتغالی معمولاً با بدنی ورزشی‌تر و به قولی سیکس پک شناخته می‌شود.

اما در پستی در اینستاگرام، قهرمان جام جهانی فوتبال نشان داد که چگونه با ساخت عضلات شکم و عضله دوسر خود، این دیدگاه را تغییر داده است.

ورزش‌های آمریکایی به دلیل تاکیدشان بر حفظ اوج شرایط بدنی شهرت دارند، ورزشکاران بزرگی مانند لبرون جیمز آن را به فلسفه اصلی حرفه‌اش تبدیل کرده‌اند. اکنون در سن 36 سالگی، به نظر می‌رسد مسی هم همین کار را می‌کند.

او می‌تواند جام جهانی فوتبال 2026 را در ذهن داشته باشد که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با آرژانتین وارد خواهد شد. بنابراین قصد دارد قدرت عضلانی خود را برای جلوگیری از آسیب دیدگی در طول نبردهای فیزیکی در زمین با بازیکنان جوان تر اضافه کند.

او زمانی که مسابقات جام جهانی در آمریکای شمالی برگزار می شود 39/40 ساله خواهد بود و به احتمال زیاد این آخرین حضور او در رقابت برتر فوتبال خواهد بود. حداقل اکنون به نظر می‌رسد او تمام تلاش خود را برای لذت بردن از آن انجام دهد.

فرم خوب آنتونلا روکوزو

همسر مسی بسیار لاغر به نظر می‌رسد. مانند یک مدل کت‌واک، که پس از داشتن سه فرزند در 11 سال، چشمگیر است. از عکس‌های او حتی نمی توانید بفهمید که او هرگز حامله شده است. اگرچه شش سال از آخرین بارداری او می‌گذرد.

بعد از اینکه روکوزو یک سلفی آینه ای با لباس بیکینی صورتی با ظاهر شدن مسی در انعکاس عکس منتشر کرد ، این دومین بار در عرض چند روز است که آنها فیزیک خود را به نمایش می‌گذارند.

این پست پاها، شکم و دست‌های لاغر او و رو فرم او را نشان می‌داد. در حالی که او در استوری اینستاگرام، “Veranito modo on”، را که به «مود آمادگی برای تابستان:روشن» ترجمه می‌شود، نشان می‌داد.

Pooria
29 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *