تصمیم بارسلونا برای جانشین ژاوی بالاخره مشخص شد

ژاوی اوایل سال جاری تایید کرد که قصد دارد از سرمربیگری بارسلونا کناره‌گیری کند. تصمیم بارسلونا برای جانشین ژاوی بالاخره مشخص شد

خلاصه خبر

هافبک سابق اصرار دارد که نظرش را تغییر نخواهد داد.

گزارش مدعی است که بارسلونا تصمیمی برای جایگزینی او گرفته‌است.

بارسلونا اگر در تابستان امسال مجبور به جانشینی ژاوی شود، رافائل مارکز را به عنوان سرمربی تیم اصلی معرفی خواهدکرد.

تصمیم بارسلونا برای جانشین ژاوی

به گزارش وب سایت ورزشی، ژاوی اوایل سال جاری تایید کرد که قصد دارد در پایان فصل از سمت خود کناره‌گیری کند. او در میان درخواست‌های متعدد برای ادامه در باشگاه، اخیرا تاکید کرد که نظرش را تغییر نخواهد داد.

به گزارش اسپورت ، بارسلونا دیگر به دنبال جایگزینی برای ژاوی نیست. او تصمیم گرفته است که اگر نتواند سرمربی فعلی را برای ادامه کار متقاعد کند، به مارکز مراجعه کند.

ملی‌پوش سابق مکزیکی که بین سال های 2003 تا 2010 هفت سال را به عنوان بازیکن در نیوکمپ سپری کرد. او پس از بازگشت به این باشگاه و هدایت بارسا حیرت‌انگیز بوده است. این گزارش ادعا می کند که او اکنون تنها نامزد مورد‌نظر برای جانشینی ژاوی است.

البته امید به حفظ ژاوی هنوز از بین نرفته‌است. او مصر است که هیچ چیز نمی‌تواند نظرش را تغییر دهد. به همین علت، مسئولان باشگاه ادامه کار با ژاوی را شکست‌خورده می‌بینند.

گزینه‌های جایگزینی ژاوی دیگر چه کسانی‌اند؟

گزینه‌های جایگزینی ژاوی دیگر چه کسانی‌اند؟

بارسلونا به دنبال جانشین‌های احتمالی برای ژاوی بوده‌است. اما اکنون احتمال انتقال مربیانی مانند روبن آموریم از اسپورتینگ سی‌پی یا روبرتو دزربی از برایتون را رد کرده است.

هانسی فلیک، سرمربی سابق آلمان، تنها کاندیدای خارجی قابل اجرا در نظر گرفته می‌شود. زیرا او به صورت رایگان در دسترس است. اما نگرانی‌ها در مورد بی تجربگی او در اسپانیا و مطالبات بالای دستمزد باعث شده است که مقامات باشگاه چندان نظر مثبتی در مورد انتقال فلیک نداشته باشند.

در نتیجه، اکنون تمرکز روی مارکز است که دانش او از آکادمی باشگاه نیز به نفع او عمل می‌کند.

مارکز تنها در صورتی به مربیگری تیم اصلی ارتقا خواهد یافت که خوان لاپورتا، نتواند ژاوی را متقاعد کند که در این تیم بماند. او امیدوار است که ژاوی را حفظ کند و چند هفته آینده را صرف تلاش برای رسیدن به یک راه حل مثبت با سرمربی فعلی خواهد کرد. در غیر این صورت، رافا مارکز گزینه اول خواهد بود.

Pooria
16 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *