تصمیم لوکا مودریچ به خداحافظی در رئال مادرید

پس از خداحافظی کروس از فوتبال، حالا تصمیم لوکا مودریچ به خداحافظی در رئال مادرید تن رئالی‌ها را به لرزه انداخته‌است. ستاره رئال مادرید می خواهد با این تیم بازنشسته شود. اما به نظر نمی رسد به این زودی باشد.

تصمیم لوکا مودریچ به خداحافظی در رئال مادرید

به گزارش ورزشی، لوکا مودریچ ، هافبک رئال مادرید اطمینان داده است که همچنان خود را دارای “قدرت، فیزیک بدنی و فوتبال” برای ادامه بازی در سطح بالا می‌داند. او “رویای” خود برای بازنشستگی با تیم محبوبش را بارها تکرار کرده است. او امیدوار است که بعد از فینال لیگ قهرمانان می‌تواند با باشگاه به توافق برسد.

اخیراً، رئال پس از اعلام بازنشستگی تونی کروس از فوتبال حرفه‌ای، رفتن یک بازیکن مهم را احساس کرده‌است.  . اگر مودریچ تصمیم بگیرد که به زودی خداحافظی کند، رئال یک مهره‌ی بزرگ دیگر را از دست می‌دهد. البته ظاهرا این اتفاق حداقل فصل بعد نخواهد افتاد. اما او دیگر بازیکن جوانی نیست و خودش و همه اعضا این را به خوبی می‌دانند.

صحبت‌های مودریچ درباره‌ی بازنشستگی احتمالی از فوتبال

“من همیشه گفته ام که دوست دارم در رئال مادرید بازنشسته شوم. رئال همانجایی است که همیشه می‌خواستم در آن خداحافظی کنم. اما بیایید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. این برای من یک رویا خواهد بود که در خانه ام، در باشگاه زندگی‌ام بازنشسته شوم. امیدوارم این اتفاق بیفتد.”

لوکا مودریچ خودش همه‌چیز را می‌داند

لوکا مودریچ خودش همه‌چیز را می‌داند

لوکا مودریچ فرد باهوشی است. او حرفی زد که باعث شد همه فکر کنند او زمان خداحافظی خود را می‌داند.

او در این مصاحبه گفت که هنوز نمی‌توانم درباره آینده‌اش چیزی بگویم. آنچه اکنون مهم است فینال لیگ قهرمانان است. باید روی فینال تمرکز کنید. بقیه به مرور زمان مشخص می‌شود.

“همیشه اوضاع مطابق میل آدم پیش نمی‌رود. در این سن من نمی‌توان زیاد به آینده فکر کرد. باید روز به روز، هفته‌به‌هفته بروم و ببینم چه احساسی دارم. به ویژه از نظر جسمی، روحی.”

یک چیز مسلم است، چه بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا، یا بعد از فصل بعد، هواداران رئال مادرید، مردم کرواسی و بسیاری دیگر در سراسر جهان باید برای خداحافظی آماده‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *