تلاش برای جذب مسی

تلاش برای جذب مسی ، تیم باشگاهی عربستانی الهلال قصد دارد که به دلیل اهداف میزبانی جام جهانی 2030 لیونل مسی را به لیگ خودش بیاورد.

نقشه وسوسه انگیز الهلال برای ستاره آرژانتین

به گزارش سایت “ورزشی” شایعاتی در زمینه تلاش برای پیوستن مسی به الهلال مطرح شده است. این روزها این خبر جدی تر می شود. بعد از اینکه النصر موفق شد رونالدو را به خدمت بگیرد. حالا فوق ستاره پی اس جی نیز مد نظر عربستانی ها قرار گرفته است. روزنامه موندو دپورتیوو در یک شماره خودش درج کرد که احتمال پیوستن کاپیتان آرژانین نیز به تیم الهلال وجود دارد.

در گزارش موندو دپورتیوو درج شده که:

بعد از اینکه کریستیانو رونالدو به تیم النصر عربستان پیوست. مشخص شده که هدف بعدی مسئولان سعودی جذب لیونل مسی است. دولت عربستان به سمت مدرنیزه کردن کشورش می رود و در سال های اخیر درهای این کشور مذهبی را به سمت گردشگری و توریستی باز کرده است. کشور عربستان قصد دارد تا در ورزش خود تحول های زیادی ایجاد نماید و در این زمینه سرمایه گذاری زیادی روی فوتبال خودش انجام داده است.

300 میلیون دلار برای جذب مسی در تیم الهلال عربستان
300 میلیون دلار برای جذب مسی در تیم الهلال عربستان

حالا مشخص شده که کشور عربستان برای میزبانی مشترک در جام جهانی 2030 با کشورهای مصر و یونان تلاش زیادی می کند. آنها به دنبال دیده شدن لیگ داخلی کشور خود هستند. با جذب دو ستاره دنیای فوتبال قطعا نگاه جهانیان به فوتبال آنها می رود. رونالدو و مسی قطعا می توانند سطح لیگ عربستان را بالا ببرند. رونالدو که با یک قرارداد نجومی به تیم النصر آمد. حالا مسی نیز با یک پیشنهاد چشمگیرتر روبرو می شود.

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

شایعات پیوستن مسی به باشگاه الهلال:

حالا در رسانه ها و کشور عربستان شایعاتی مطرح شده که تیم الهلال قیب بزرگ النصر می خواهد مسی را با مبلغ سنگین در اختیار بگیرد. آنها می خواهند مبلغی حدود 300 میلیون دلار در سال به این بازیکن بدهند. مبلغی که قطعا وسوسه انگیز است و کمتر رد می شود. آیا کاپیتان آرژانتین این پیشنهاد را قبول می کرد و به یک کشور با آداب و رسوم متفاوت و آب و هوای گرم می آید؟

در کشورهای حوزه خلیج فارس، لیگ فوتبال عربستان رقابت بالایی در باشگاه ها و سطح مختلف دارد. مخصوصا تیم های اصلی شهرهای ریاض و جده که بیشترین طرفداران را دارد. رقابت اصلی در عربستان سعودی بین دو تیم الهلال و النصر می باشد. دیدار این دو تیم را می توان همانند رئال و بارسلون در نظر گرفت. بازی این دو تیم سعودی به دربی ریاض معروف است و حالا مسی و رونالدو می توانند یک رقابت عالی در سطح لیگ یک عربستان به وجود بیاورد و کل نگاه های دنیا را به خودش معطوف کند.

رونالدو در باشگاه النصر
رونالدو در باشگاه النصر

سرمایه گذاری های گسترده سعودی ها در فوتبال

تیم های سعودی در سال های اخیر سرمایه های بزرگی را وارد فوتبال کرده اند. حتی در یک کنفرانس مطبوعاتی رونالدو اسپانسری تحت نام Visit Saudi قرار داشت که برای لئو مسی نیز همین شگرد در دستور کار قرار دارد. بن سلمان ریاست عربستان مبلغ بالایی به الهلال کمک می کند تا مسی را به لیگ این کشور بیاورد. دو فوق ستاره پرطرفدار فوتبال می توانند باعث افزایش سطح فنی لیگ شوند. تلاش برای جذب مسی در این روزها در رسانه های مطرح دنیا عنوان شده است.

مسی با عربستان روابط خوبی دارد. کاپیتان آرژانتین در سال 2022 با قهرمانی در جام جهانی محبوبیت بیشتری پیدا کرد. او همچنین سفیر گردشگری عربستان نیز می باشد. حتی مسی در زمان صحبت هایش در بازدید از عربستان مورد تشویق اشخاص زیادی قرار گرفت. حتی عکس های مسی در وب سایت Visit Saudi در هنگامی که از مکان های دیدنی عربستان بازدید کرد موجود می باشد. تلاش برای جذب مسی

مسی در عربستان سعودی
مسی در عربستان سعودی

حتما بخوانید: زندگی نامه کریستیانو رونالدو | بیوگرافی+ داستان زندگی+عکس و …

تلاش برای جذب مسی توسط الهلال عربستان

مسی اولین بار در سال 2022 و در ماه مه سفیر جهانگردی عربستان شد و به شهر جده سفر کرد. این شهر مدرن و بندری که در سواحل دریای سرخ قرار گرفته است. احمد الخطیب وزیر گردشگری عربستان سعودی نیز از مسی در فرودگاه ملک عبدالعزیز استقبال خوبی انجام داد. حتی در شبکه های اجتماعی بیان شد که: این نخستین سفر مسی نیست و آخرین سفرش نیز به کشور پادشاهی نخواهد بود.

تلاش برای جذب مسی توسط الهلال عربستان
تلاش برای جذب مسی توسط الهلال عربستان

300 میلیون دلار برای تلاش برای جذب مسی در تیم الهلال عربستان

حالا در خبرها تلاش برای جذب مسی به طور گسترده مطرح شده است. مسی حتی در شبکه های اجتماعی عکسی از خودش در یک قایق تفریحی در حال تماشای غروب خورشید را منتشر کرد. او که به تبلیغ گردشگری کشور عربستان پرداخته است. حتی در اینستاگرام نیز هشتگ تبلیغ برای سفر به عربستان را درج کرد و نوشت: «کشف دریای سرخ، از عربستان دیدن کنید». همچنین با شاهزاده هیفا آل سعود معاون وزیر گردشگری سعودی ها در جده دیدار کرد.

300 میلیون دلار برای جذب مسی در تیم الهلال عربستان
300 میلیون دلار برای جذب مسی در تیم الهلال عربستان

کشور عربستان حالا مصم شده تا تلاش برای جذب مسی را انجام دهد. آنها مسی را در لیگ خود می خواهند. آیا آنها در تلاش برای جذب مسی موفق خواهند شد؟ پیشنهاد پیوستن لئو به الهلال به زودی برایش ارسال خواهد شد. سپس توپ در زمین بازیکن آرژانتینی است که آیا تلاش برای جذب مسی نتیجه خواهد داد؟

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
13 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *