تلاش رونالدو برای جذب این بازیکن: ستاره‌ی رئال مادرید به النصر می‌آید؟

کریستیانو رونالدو می خواهد مدل رئال مادرید را به النصر بیاورد. ستاره‌ی رئال مادرید به النصر می‌آید؟

ستاره‌ی رئال مادرید به النصر می‌آید؟

به گزارش ورزشی، فرناندو هیرو در حال حاضر در ریاض حضور دارد در حالی که کازمیرو به این تیم پیوند خورده‌است.

کریستیانو رونالدو پس از شکست در جام حذفی عربستان در ضربات پنالتی مقابل الهلال ، گریست. جاه طلبی ورزشی او به او اجازه نمی‌دهد شکست را بپذیرد. چیزی که او در این فصل با النصر در چندین مقطع مختلف تجربه کرد.

اگرچه تیم او بسیار در رقابت خوب عمل کرده‌است. اما برای کسب هیچ عنوانی به اندازه کافی تلاش نکردند. این چیزی که پرتغالی‌ها به هیچ وجه از آن استقبال نمی‌کنند. در نتیجه، مهاجم کهنه‌کار اعتبار بیشتری در باشگاه به دست آورده‌است.

همانطور که مارکا اعلام کرد، فرناندو هیرو قرار است بخشی از ساختار ورزشی النصر  باشد. باشگاهی که اگرچه از زمان ورود برنده سابق توپ طلا رشد کرده‌است. اما هنوز راه درازی در پیش دارد. از این رو لازم است یک ستون فقرات قوی و محکم در دفاتر برای باشگاه فراهم شود. ماموریتی که مدیر ورزشی سابق چیواس باید انجام دهد.

ایده CR7 این است که بخشی از رئال مادرید را به ریاض منتقل کند. از آنجایی که نمی تواند برنابئو یا رئیس باشگاه را با خود ببرد، به دنبال آوردن ستاره‌های سابق است. آخرین بازیکنی که او او درخواست‌کرده ناچو فرناندز ، کاپیتان لوس بلانکوس است. بازیکنی که احتمالا این باشگاه را ترک می‌کند. اما آینده‌ی نامشخصی دارد.

کازمیرو بازیکن دیگری است که CR7 به او نزدیک شده‌است. او فصل سختی را در منچستریونایتد سپری کرده‌است. او می‌تواند به دنبال تیم جدیدی باشد. النصر می‌تواند مقصد خوبی در کنار دوستش باشد.

MLS بعید است

ناچو در چند روز گذشته تماس مهاجم را دریافت کرد. با اینکه هفته‌ها فکر انتقال به آمریکا را در سر داشت. اما در نهایت از ماجراجویی در MLS دست کشید.

کریستیانو رونالدو قرار نیست کار آسانی داشته باشد، اما معتقد است که مسیر رئال مادرید مسیر مناسبی برای نزدیک شدن به پیروزی یا حداقل برای کاهش فاصله با الهلال است. تابستان طولانی خواهد بود و در چند روز آینده سیگنال شروع برای هجوم عظیم ستاره ها داده خواهد‌شد. دولت عربستان سعودی باید در هفته دوم ژوئن برای شروع چرخ فلک ورودها مجوز دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *