تماشاگران پرسپولیس و استقلال محروم شدند

تماشاگران پرسپولیس و استقلال محروم شدند. با رأی کمیته انضباطی تماشاگران پرسپولیس و استقلال یک جلسه از همراهی تیمشان محروم شدند.

تماشاگران پرسپولیس و استقلال محروم شدند

به گزارش «ورزشی»، چند هفته پس از بازی پر دردسر دربی پایتخت که با تساوی یک بر یک همراه بود، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال و پرسپولیس را از یک جلسه همراهی تماشاگرانش محکوم کرد.

البته این حکم سنگین کمیته انضباطی فقط مربوط به یک جلسه غیبت تماشاگران تیم‌ها نیست. چرا که هر باشگاه باید سیصد میلیون تومان جریمه بپردازد. رأیی که در نوع خودش بسیار عجیب و غریب است.

نکته جالب اینجاست که با توجه به محدودیت در فروش تعداد بلیت و سهم کم باشگاه میزبان از فروش این بلیت‌ها، درآمد باشگاه‌ها از فروش آنقدری نیست که جریمه 300 میلیون تومانی تناسبی با آن درآمد داشته باشد.

تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس با این رأی کمیته انضباطی از دیدار مهم مقابل تراکتور محروم خواهند بود. دیداری که نتیجه‌ی آن از اهمیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار است.

تیم فوتبال استقلال نیز در مسابقه برابر پیکان تهران امکان حضور تماشاگران خود را نخواهد داشت. بدین ترتیب در بازی نیاز به برد آخر نیم فصل، آبی‌ها حمایت تماشاگران خود را ندارند.

چرا تماشاگران دو تیم محروم شدند؟

چرا تماشاگران دو تیم محروم شدند؟

از سوی دیگر با توجه به اینکه مسئولیت حوادث داخل استادیوم برعهده تیم میزبان (پرسپولیس) است، دلیل اینکه چرا هواداران استقلال در محرومیت شریک هستند، دقیقاً مشخص نیست.

در شرایطی که بر اساس گزارش خبرنگاران از درون ورزشگاه، به چند شعار علیه مربیان و بازیکنان و پرتاب اشیا در لحظات کمی از بازی، حادثه خاصی در این مسابقه رخ نداد. اما دو تیم مدعی پایتخت در هر صورت از همراهی تماشاگران خود محروم شده‌اند.

شایان ذکر است پرسپولیس و استقلال در ابتدای فصل و زمانی که سایر تیم‌ها تماشاگران خود را در ورزشگاه داشتند، باز هم به دلایلی از حضور هواداران محروم بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *