مسی با پاریس سن ژرمن

تمدید قراردادمسی با پاریس ژرمنکریستیانو رونالدو در حال حاضر در ریاض است و با النصر امضا کرده است. چیزی است که بسیاری آن را باور نمی کردند.  اکنون یک اتفاق باور نکردنی دیگر در عربستان در حال رخ دادن است. چرا که لیونل مسی نیز به عربستان سفر خواهد کرد، اما نه آنطور که رودی گارسیا دوست دارد. در واقع، مسی در بازی دوستانه با پاریس سن ژرمن مقابل تیم منتخبی از تیم های الهلال و النصر عربستان، حضور پیدا می کند.

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

تمدید قراردادمسی با پاریس ژرمن

شاید بپرسید دلیل برگزاری چنین مسابقه ای چیست؟ احتمالا بخاطر جشن ورود CR7 و تمدید قریب الوقوع قرارداد قهرمان جهان با PSG برای یک فصل دیگر و تا ژوئن 2024.

مسی می خواهد در سطح بالا باقی بماند و بعد از بازگشت به تمرینات، تایید نهایی خود را برای توافقی که قبلاً با سران پاری سن ژرمن مطرح شده است، انجام خواهد داد.

اگر این هفته چیزی تغییر نکند، بهترین بازیکن جام جهانی 2022 در پاریس می ماند و این موضوع با صدای بلند و با افتخار اعلام خواهد شد.

مصاف مجدد رونالدو و مسی
رونالدو و مسی، برای آخرین بار؟

معنای پشت تمدید مسی با پاریس سن ژرمن

از یک طرف، پاریس سن ژرمن در مقابل تمام دنیا بیانیه ای از قصد خود می دهد و به وضوح نشان می دهد که پروژه قطری آنها ادامه دارد. حتی با وجود جام جهانی که از همین الان در خاطرات مانده است.

از سوی دیگر، آنها می خواهند به سرعت به شایعات بدون پایه و اساس، در مورد بازگشت احتمالی مسی به بارسلونا پایان دهند. چیزی که در حال حاضر یک داستان تمام شده برای بازیکن آرژانتینی است.

حتما بخوانید: زندگی نامه کریستیانو رونالدو | بیوگرافی+ داستان زندگی+عکس و …

پاریس سن ژرمن، مدت ها پیش، پیشنهاد تمدید داده بود

همانطور که مارکا در 25 اکتبر گزارش داد، مسی تقریباً از ابتدای این فصل پیشنهاد تیم پاریسی را روی میز داشته است. حرکتی واضح از مدیران که نشان از رضایت آنها از مسی را دارد.

دو طرف قبل از جام جهانی مقدمات این توافق را فراهم کردند و این موضوع هفته رسما اعلام می شود.

رقابت مسی و رونالدو همچنان ادامه دارد

مسی و کریستیانو رونالدو در بازی دوستانه 29 دی ماه، به مصاف هم خواهند رفت. هرچند، این دو در این مرحله از رقابت خود، 15 سال بعد، مسیرهای متفاوتی را در پیش گرفته اند.

یکی، رونالدو، قراردادی طولانی و پولی با النصر را انتخاب کرده است. در حالی که دیگری هنوز احساس می کند حداقل تا سال 2024 می تواند در میان نخبگان رقابت کند.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Pooria
3 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *